kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Da selve vielsen var overstået, gik Loller og jeg ud og pyntede bilerne med tyl, hvilket vi havde en del sjov ud af, for det er jo ikke alle biler, der har en antenne og slet ikke alle biler, der har en alm højde :) .

Gad vist om alle bilerne hørte til Mie og Martins gæster :):cheerleader3:

Det er SÅ ærgerligt, at der ikke er lyd på billeder :cheerleader3:

MIe, hendes brudepige Regitze, Loller og jeg var kørt til kirken i Regitze's bil. Loller havde fået nøglerne og da vi var igang med at tømme den for cookies og asti, kom der nogle hen og sagde, at vi skulle flytte bilen (noget med, at der skulle være plads til næste hold bryllupsgæster). Loller og jeg ville helst ikke bakke bilen ud, og Tine springer modigt til. Jeg ved ikke helt, hvad der skete, men pludselig går bilalarmen igang :loveboard:

Men Tine fik da til sidst bilen flyttet :td:

post-24445-1212404595.jpg

post-24445-1212404898.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Første billede - Her står alle zillaerne og beundre Mies flotte ring - jeg har lidt ondt af den mand, der pænt står og kigger med :cheerleader3: Hvad vi dog ikke udsætter de mænd for :loveboard:

Næsten billede - Der bliver sagt farvel til alle zillaerne med knus og kram :)

post-24445-1212405429.jpg

post-24445-1212405458.jpg

0

Del dette indlæg

Iiiiiih skønne smukke Mie :cheerleader3:

Jeg tror ikke at jeg har set en smukkere brud end dig. Du stålede om kap med solen i lørdags - og du vandt ;)

Altså hvis jeg bare kommer til at se halvt så smuk ud om 12 dage så er jeg mere end tilfreds :)

Jeg brænder en cd med de billeder og videooptagelse jeg har - skal bare lige have fundet ud af det med videokameraet og computer - det er jo helt nyt :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, Mie :)

Det er så synd, at du skal bøvle med sådan noget nu -HAHA-

Jeg er så glad for at have fået lov til at overvære jeres vielse og jeg håber inderligt ikke, at du fandt det upassende, at jeg pustede sæbebobler på din mors gravsted. Jeg syntes jo bare, at hun skulle være en del af dagen og jeg ville bare ønske hende tillykke og fortælle hende hvor smuk du var -HAHA-

:)

Jeg synes det er smukkeste og varmeste jeg nogensinde har oplevet nogen gøre for en anden.. Så jeg er altså også DYBT rørt til tårer på Mies vegne..

Og Mie - smukke, smukke Mie! :cheerleader3: jaaamen altså! ja jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... Du var bare så fin og flot og lykkelig.. :loveboard:-HAHA- Og jeg håber at I nyder at være nygifte! :td:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vil da bare lige høre, om BK´s nyeste frue, huskede at sende de ting jeg skal låne med sin farmand hjem?

Og hvornår det vil passe ham at jeg henter det...

Hej smukke

he he ja og nej - tihii - han var smuttet søndag før jeg kunne nå det, men han har hentet det i dag, så du kan afhente det fra i aften af :cheerleader3:

jeg pm er lige en adresse til dig og et mobil nummer :loveboard:

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke piger

Jeg er blevet sat til at rydde ud i alle bryllupstingene, så det har jeg været nødt til at hellige mig før min beretning. UNDSKYYYYLD!!

Jeg skal lige lave en til salg tråd og så skal jeg nok begynde, he he, men fristen var jo også først i morgen kl 9 ikke :cheerleader3:

krammer

0

Del dette indlæg

Hej smukke piger

Jeg er blevet sat til at rydde ud i alle bryllupstingene, så det har jeg været nødt til at hellige mig før min beretning. UNDSKYYYYLD!!

Jeg skal lige lave en til salg tråd og så skal jeg nok begynde, he he, men fristen var jo også først i morgen kl 9 ikke :loveboard:

krammer

Jo det var det. I morgen klokken 9.00...

Ih hvor jeg glæder mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vil da bare lige høre, om BK´s nyeste frue, huskede at sende de ting jeg skal låne med sin farmand hjem?

Og hvornår det vil passe ham at jeg henter det...

Hej smukke

he he ja og nej - tihii - han var smuttet søndag før jeg kunne nå det, men han har hentet det i dag, så du kan afhente det fra i aften af :loveboard:

jeg pm er lige en adresse til dig og et mobil nummer :)

krammer

Ih super søde. Kunne ellers godt forstå hvis du havde glemt det. Super hvis jeg får hans nummer, så kan jeg jo selv aftale det med ham.

Tror da nok lige jeg skal holde øje med køb og salg tråden når selveste e-bay dronningen holder udsalg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Mie

Jeg har ca. 10-15 billeder fra dagen - vil du have dem herind ???

Maya

Ja gerne søde :cheerleader3:

og meget gerne på email også :loveboard:

krammer

Super, så kommer de lige om lidt.

Jeg skal til at brænde en masse billeder på forskellige CD'er - vil du ikke hellere have dem på en CD ???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi venter alle spændt på, at døren går op....

Meeen, vi måtte vente i laaaaaaaaaang tid, for Mie var næsten 20 minutter forsinket !! :cheerleader3:

post-25475-1212422188.jpg

Desværre løb mit kamera tør for batteri - i lige præcis det sekund, hvor døren blev åbnet.

Jeg havde ikke turde skifte batterierne, af bar skræk for, at i så ville komme ind .... - TYPISK...

Men, jeg fik skiftet dem under første salme, så jeg atter har billeder af jer, som mand og kone !!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer