kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Kære søde Mie.

Tillykke med dig og Martin i dag. Håber i får den mest fantastiske dag - ever, og at det hele bare klapper. (Men hvordan skal det ikke det, når det nu er så gennemført og vel planlagt?) Jeg glæder mig til beretning og BILLEDER!!!

TILLYKKE SØDE!!! :loveboard:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Mie (og Martin ;) )

Hjertelig tillykke med Jeres bryllupsdag. :thumbsupsmileyanim: Jeg håber I får en fantastisk dag, vejret er i hvert fald med Jer.. :loveboard:

Det har været en fornøjelse at følge med i din planlægning Mie, og hvor har du inspireret mig meget.. :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at læse beretningen, når du engang får tid til det.. ;)

Knus Katrine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mie og Martin :loveboard:

Hjertelig tillykke med jeres bryllupsdag i dag. Det kan kun blive helt igennem fantastisk med al planlægningen, alle detaljerne og ikke mindst det vidunderlige solskin, som sikkert er det eneste som du ikke har kunnet planlægge dig ud af... :loveboard:

Jeg GLÆDER mig til at se billederne fra jeres :balloons:-sdag :loveboard:

TILLYKKE :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Knus

Vivi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Kæreste Mie jeg håber at I får en fantastisk dag.

Jeg har prøvet at sende dig en PM, men din inbox er fuld, det er ikke mig der har skrevet det indlæg du har bedt mig slette?

Jeg ønsker Jer al held og lykke i fremtiden!

:loveboard:

Der er slettet en masse indlæg af en masse forskellige (tror jeg) så derfor passer nummeret ikke. Så prøv at gå måske 20 indlæg tilbage ifht. det nummer du er blevet bedt om at slette og se om der er et indlæg fra dig som på nogen måde kan virke stødende og slet det.

Håber du finder du af det.

0

Del dette indlæg

Hej sødeste sødeste Mie.

Jeg har hørt at du var så smuk så smuk i dag. Havde heller ikke forestillet mig andet.

Jeg håber at I har haft og fortsat får den skønneste bryllupsag. Er ked af at jeg ikke havde mulighed for at komme og se dig, men er glad for at så mange Bk piger var der for dig.

Mange knus Iben

0

Del dette indlæg

Kære Mie og Martin

Endnu engang et kæmpe stort tillykke med brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Og Mie... for dælen da kvinde, hvor var du bare smuk :loveboard: Mig der ellers aldrig tuder, men alligevel var ved at fælde en tåre op til flere gange.

Jeg er lige netop kommet hjem efter en skøn frokost med de andre zillaer og er nu i fuld gang med at lægge billeder ind. Der kommer et lille smugkig senere, når alt er blevet lagt ind på computeren.

Og til zillaerne: Hvor var det hyggeligt at møde og gense så mange af jer. Var vist en smule forvirret, så jeg ikke lige fik hislt på alle :cheerleader3: men det var skønt at se jer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer