kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Nu var det altså ikke fordi det sådan tog mig helt vildt lang tid med de æsker :biggrin: Jeg havde alligevel fri, var rastløs og så havde jeg dårlig samvittighed over at jeg ikke kunne hjælpe dig med den oprindelige skabelon. Så var det jo lidt lettere bare at lave en ny :bearhug:

GIDER???? Vi KRÆVER at se billeder fra jeres fantastiske bryllupsrejse når I kommer hjem igen :denmarkflag:

Ja, det beløb lyder altså helt vildt, og det blive rnok cirka det samme for Jens og jeg, tror jeg. Men altså der kommer jo også den vilde oplevelse ud af det, og snart begynder vi at udvide familien og så er der bare ikke samme mulighed for sådan en tur længere.

Hi, jeg glæder mig til at se æsken d. 27 :denmarkflag:

PS.... Har forresten lige set din mail. Jeg prøver om jeg kan lave det som du skriver. Det andet jeg lavede.... havde jeg forstået det nogenlunde rigtigt bortset fra at det ikke var de rigtige mål? Hvis det nu er at jeg virkelig ikke fatter noget (og det er ikke helt usandsynligt :) ), så kan jeg jo kigge på det d. 27, hvis du ikke absolut skal bruge det lige nu og her. Jeg tager ihvertfald den bærbare med og så er der ihvertfald mulighed for det

Hej søde smukke dig

he he okay okay - måske skulle vi lave sådan et zilla møde med bryllupsbilleder og bryllupsrejse billeder ;)

IIIHHH har I fundet ud af hvor I vil hen på rejse????

Jeps -det var helt sikkert rigtigt forstået - bare i forkerte mål - jeg er dig altså virkelig taknemmelig for at du sådan hjælper mig - sig endelig til hvis jeg kan gøre noget for dig!!!

KRAAAAAAAAAAAM

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg har læst i din tråd det med speciallavede m og m. Det ville være max cool, men også dyrt, men ultra cool altså. Hmm...nå!!!hehe...

Jeg kunne jo lægge en død bi i vores æske...høhø...(Brian og Iben). Lidt mere uromantiskmå man sige end m og m! haha...

:denmarkflag::bearhug::biggrin::):toot:-HAHA--HAHA-

Jeg gad godt se jeres gæster i hovedet, når der kigger ned i æskerne :denmarkflag:

JA det kunne være sjovt. Men mon ikke man skal være blandt de hurtigste knallerter på havnen for at fatte hvorfor der ligger en bi og noget honning i en æske?? hehe...tror da der er nogle der vil tænke:" hmm...ment to BI...hvad mon det liiiige betyder??" eller hvad??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det altså bare en helt perfekt æske. Og kejzer er da bare cute. Vi har også hund. Hun hedder hakuna og er en rhodesian ridgeback. Totalt lækker hund.

Nå nu til det trælse: D.27.10 er der gammel elevdag på min gamle efterskole og jeg har for længst lovet min "klike" fra den gang, at jeg kommer. Havde bare ikke skrevet datoen ned, da jeg ikke helt vidste hvornår. Men nu har jeg tjekket det, og det er selvfølgelig lige præcis på zillatræfdagen...ARGHHH HVOR TRÆLS. Men jeg tager altså til gammel elevdag, og håber VIRKELIG at der når at komme flere zilladage inden juni. Øv hvor er det bare iiriterende at det falder sammen. Ville bare så gerne møde menneskerne bag dem man snakker så meget meget for tiden...hehe... Hmm..nå, men der er altså ike noget at gøre ved det.

0

Del dette indlæg

Wuiiiiiiiiiii se hvad jeg har lavet efter Charlottes fantastiske model :denmarkflag::bearhug:

har bare ikke skåret hullerne ud - nu skal jeg jo investere i en hobby kniv :biggrin:

hmm - og så skal jeg tænke over hvad farve de skal være i :)

post-29043-1192792283.jpgpost-29043-1192792309.jpg

post-29043-1192792336.jpg

Ih, hvor bliver de bare fine. Var det ok at lave den? Det tager selvfølgelig lidt tid at skulle skære alt det der ud, men jeg synes egentlig den var lettere at folde end den første skabelon du brugte. Hi, det bliver så cool :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du krea Mie..

Meeeget dygtig :denmarkflag:

Den er søreme blevet flot den æske!! :bearhug::biggrin::denmarkflag:

taak - men kun med hjælp fra charlotte :toot:

Hvor er det altså bare en helt perfekt æske. Og kejzer er da bare cute. Vi har også hund. Hun hedder hakuna og er en rhodesian ridgeback. Totalt lækker hund.

Nå nu til det trælse: D.27.10 er der gammel elevdag på min gamle efterskole og jeg har for længst lovet min "klike" fra den gang, at jeg kommer. Havde bare ikke skrevet datoen ned, da jeg ikke helt vidste hvornår. Men nu har jeg tjekket det, og det er selvfølgelig lige præcis på zillatræfdagen...ARGHHH HVOR TRÆLS. Men jeg tager altså til gammel elevdag, og håber VIRKELIG at der når at komme flere zilladage inden juni. Øv hvor er det bare iiriterende at det falder sammen. Ville bare så gerne møde menneskerne bag dem man snakker så meget meget for tiden...hehe... Hmm..nå, men der er altså ike noget at gøre ved det.

hej søde

iiih hvor er det bare ærgeligt :) du kan ikke nå begge dele?????? men ellers bliver der flere I promise -HAHA-

sådan en "afrika" hund er også bare sød - he he hakuna - matata?????? he he er de klogeste ord - hakuna matata klogere end du tror...

kram

0

Del dette indlæg

Ih, hvor bliver de bare fine. Var det ok at lave den? Det tager selvfølgelig lidt tid at skulle skære alt det der ud, men jeg synes egentlig den var lettere at folde end den første skabelon du brugte. Hi, det bliver så cool :denmarkflag:

heej smukke

også kun takket være dig :denmarkflag: jeps den var kanon fin at lave - nu er spørgsmålet bare om det der tykkere papir kan komme gennem printeren...

og nu har jeg købt hobbyknive - jo joooo jeg skal i gang skal jeg ;)

Krammer

0

Del dette indlæg

heej smukke

også kun takket være dig :biggrin: jeps den var kanon fin at lave - nu er spørgsmålet bare om det der tykkere papir kan komme gennem printeren...

og nu har jeg købt hobbyknive - jo joooo jeg skal i gang skal jeg ;)

Krammer

Det kommer jo nok an på hvor tykt det er, men vores printer herhjemme kan ihvertfald klare noget der er temmelig tykt, så mon ikke? Du må jo afprøve det og se om det går.

Så er du bare helt klar til at lave æsker, hvor cool :denmarkflag: Har du besluttet dig for en farve? Jeg er i fuld gang med at lime bånd på de æsker vi har lavet indtil videre. Dejlig beskæftigelse for mine hænder der helst ville holde på en smøg lige nu :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mie

Rigtig fine aesker...hvorfor er det, at jeg ikke har tid og evner til den slags....er ikke engang kommet rigtigt i gang med invitationerne :denmarkflag:

Hej søde

he he evnerne er ikke mine fra bunden ;) jeg følger bare rigtig gode instrukser :bearhug: Jeg har også kun lavet 1 prototype til invitationer - min text driller mig :denmarkflag:

krammer

0

Del dette indlæg

Hej Piger

Har brug for hjælp - igen bøvler jeg med texten i min indbydelse.

Byd endelig ind med hvad i synes !!! har brug for det.

tag jer ikke af hvad der står med stort og småt - det er indholdet i skal kigge på.

Kære X & X

Vi binder sløjfen på kærlighedens bånd

Lørdag d. 31 maj 2008

Klokkerne vil ringe

kl. 13 i Karlslunde Kirke

Resten af dagens festivitas

Vil finde sted på

Vallø Slotskro

Fra kl. 16 bydes der på forfriskninger,

Mens fotografen foreviger vores glæde.

Vi ankommer selv kl. 17.30

Ca. kl. 18 byder vi Jer velkommen

til en dejlig aften med

festmiddag efterfulgt af dans og musik.

Vi håber, I vil dele denne lykkelige

dag med os og være med til at

fylde dagen med minder.

Kærlig hilsen

Mie & Martin

Svar Udbedes

Senest d. 1/3-08

0

Del dette indlæg

Hej smukke!

Så kører det bare med gaveæskerne.. :denmarkflag:

:toot: for Charlotte!! Det er simpelthen så SKØNT når folk hjælper hinanden herinde!! :biggrin::bearhug:

Ang. spørgsmålet om det kan gå igennem printeren, så har jeg altså valgt at tegne skabelonerne op med blyant i stedet for.. Det skader i hvert fald ikke kartonet, og så kan man også altid viske det sidste ud, hvis der skulle være nogle kanter... Det tager altså heller ikke ret lang tid at tegne over.. Bare en idé, hvis du er bange for at det er for tykt... ;)

Ang. indbydelsen, så synes jeg den er rigtig sød! Helt bestemt.. :denmarkflag::) Jeg har en eller anden ting med ordet festivitas.. -HAHA- Synes det lyder så selvironisk, på en måde.. Sådan rigtig uhøjtideligt.. Og det kan jeg jo godt lide.. ;) Generelt synes jeg at invitationen er meget elegant og romantisk, uden at være selvhøjtidelig og fin på den, hvis du forstår.. Den er lige tilpas -HAHA-

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Hej smukke!

Så kører det bare med gaveæskerne.. :denmarkflag:

:toot: for Charlotte!! Det er simpelthen så SKØNT når folk hjælper hinanden herinde!! :biggrin::bearhug:

Ang. spørgsmålet om det kan gå igennem printeren, så har jeg altså valgt at tegne skabelonerne op med blyant i stedet for.. Det skader i hvert fald ikke kartonet, og så kan man også altid viske det sidste ud, hvis der skulle være nogle kanter... Det tager altså heller ikke ret lang tid at tegne over.. Bare en idé, hvis du er bange for at det er for tykt... ;)

Ang. indbydelsen, så synes jeg den er rigtig sød! Helt bestemt.. :denmarkflag::) Jeg har en eller anden ting med ordet festivitas.. -HAHA- Synes det lyder så selvironisk, på en måde.. Sådan rigtig uhøjtideligt.. Og det kan jeg jo godt lide.. ;) Generelt synes jeg at invitationen er meget elegant og romantisk, uden at være selvhøjtidelig og fin på den, hvis du forstår.. Den er lige tilpas -HAHA-

Hej søde

Jeps det er bare fantalastisk sådan at få hjælp - det er bare det bedste forum - ikke så underligt at man bliver afhængig ;)

Den kunne godt gå gennem printeren - tror nemlig det bliver svært at tegne udskæringer op.. det kunne selvfølgelig afprøves ;)

Og tak for de rigtig søde ord om indbydelsen - den er lige præcis tænkt sådan som du har beskrevet den; Generelt synes jeg at invitationen er meget elegant og romantisk, uden at være selvhøjtidelig og fin på den :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej Mie-pige

Doooohh man skal godt nok ikke tage ferie og være væk fra din tråd i særlig lang tid!

Først, rigtig finer Simpsons-figur...ha ha I skal da have en KÆMPE DOUGHNUT som bryllupskage :denmarkflag:

Hvor er det bare nogle rigtig fine æsker - totalt sommerfugle-krea. :denmarkflag: til Lollerberg for dem. Du må jo ud og have fat i en hobbykniv med det wuns ;)

Og sikke en god tekst til indbydelsen - den er MEGET bedre, end den første, hvis du spørger mig (og det gør du jo blandt andet - tihi)

Kram, kram jeg må opdateres på en masse tråde :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej hej Mie-pige

Doooohh man skal godt nok ikke tage ferie og være væk fra din tråd i særlig lang tid!

Først, rigtig finer Simpsons-figur...ha ha I skal da have en KÆMPE DOUGHNUT som bryllupskage :biggrin:

Hvor er det bare nogle rigtig fine æsker - totalt sommerfugle-krea. :bearhug: til Lollerberg for dem. Du må jo ud og have fat i en hobbykniv med det wuns ;)

Og sikke en god tekst til indbydelsen - den er MEGET bedre, end den første, hvis du spørger mig (og det gør du jo blandt andet - tihi)

Kram, kram jeg må opdateres på en masse tråde -HAHA-

Heeej søde

nej slemme dig for at have været på ferie... var det en god tur??? :) kæmpe donught... :toot:

Ja jeg elsker også de æsker :denmarkflag: og der kan lige være en håndfuld M&M´s i - ikke for meget og lige tilpas -HAHA-

Hobbykniven er købt :denmarkflag:

Taaak det er dejligt at høre texten er god :hug:

Knusere

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg er også SÅ benovet over de fantastisk flotte æsker charlotte har lavet til mig -jeg bøjer mig dybt i støvet - he he også selvom der ikke er så langt ned :)

I kan tro I skal få billeder at se fra turen, hvis I virkelig gider det til den tid ;)

Set overordnet på det er det ikke mange penge for sådan en tur, men ser man bare på tallet, så ja - vi kommer sgu til at leve af vandgrød, havregrød og risengrød ( uden smør) når vi skal flotte os :toot:

Men jeg tror også vi trænger til at komme væk til den tid :hug: og bare være os og ikke tænke på byggeprojekt og arbejde... -HAHA-

Og charlotte - jeg LOVER at der ligger mindst 1 æske til den 27 !!!!! -HAHA- Jeg er bare sådan i krea hjørnet lige nu og så sidder jeg på job - øv det stinker...

Krammer

Nu var det altså ikke fordi det sådan tog mig helt vildt lang tid med de æsker :biggrin: Jeg havde alligevel fri, var rastløs og så havde jeg dårlig samvittighed over at jeg ikke kunne hjælpe dig med den oprindelige skabelon. Så var det jo lidt lettere bare at lave en ny :bearhug:

GIDER???? Vi KRÆVER at se billeder fra jeres fantastiske bryllupsrejse når I kommer hjem igen :denmarkflag:

Ja, det beløb lyder altså helt vildt, og det blive rnok cirka det samme for Jens og jeg, tror jeg. Men altså der kommer jo også den vilde oplevelse ud af det, og snart begynder vi at udvide familien og så er der bare ikke samme mulighed for sådan en tur længere.

Hi, jeg glæder mig til at se æsken d. 27 :denmarkflag:

PS.... Har forresten lige set din mail. Jeg prøver om jeg kan lave det som du skriver. Det andet jeg lavede.... havde jeg forstået det nogenlunde rigtigt bortset fra at det ikke var de rigtige mål? Hvis det nu er at jeg virkelig ikke fatter noget (og det er ikke helt usandsynligt -HAHA- ), så kan jeg jo kigge på det d. 27, hvis du ikke absolut skal bruge det lige nu og her. Jeg tager ihvertfald den bærbare med og så er der ihvertfald mulighed for det

FEDE æsker søde. Hvor er du sød og dejlig og har masser af overskud uanset hvad du siger ;)

Du får lige et -HAHA- for at hjælpe kejzer ;)

0

Del dette indlæg

Hej mie-pige,

forsøgte forgæves at opdatere mig i din tråd igår flere gange, men sjovt nok var der andre, der mente jeg skulle lave noget, nu hvor jeg var på arbejde.

:denmarkflag: til dem for at forstyrre mig når jeg er på BK ;)

Hvor er den topfigur nuser og cool i eet ;) Og æskerne og teksten er lige i øjet, we luuuuuuuuv it ;)

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej mie-pige,

forsøgte forgæves at opdatere mig i din tråd igår flere gange, men sjovt nok var der andre, der mente jeg skulle lave noget, nu hvor jeg var på arbejde.

:denmarkflag: til dem for at forstyrre mig når jeg er på BK ;)

Hvor er den topfigur nuser og cool i eet ;) Og æskerne og teksten er lige i øjet, we luuuuuuuuv it ;)

:denmarkflag:

heeej søde ;)

slemme dem - kan de ikke forstå at det er MEGET vigtigt at du skal være på BK ??????

Og tak for alle roserne ;)

Hvordan går det med din planlægning????

Krammer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer