kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Hej igen

Jo må snart få lavet en tråd. Manden har bare ikke været nede på knæ endnu "kun" spurgt 7 gange mere henkastet, om jeg ikke ville gifte mig med ham. Han går meget op i, at vi har pengene til et bryllup, før han vil fri rigtigt. Og vupti, er du gal jeg sparer op for tiden :bearhug::biggrin:

Indeks? Næææ, jeg startede skam fra en ende af. Tænk nu hvis jeg gik glip af noget - det kunne jeg ikke ha' :denmarkflag::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen

Jo må snart få lavet en tråd. Manden har bare ikke været nede på knæ endnu "kun" spurgt 7 gange mere henkastet, om jeg ikke ville gifte mig med ham. Han går meget op i, at vi har pengene til et bryllup, før han vil fri rigtigt. Og vupti, er du gal jeg sparer op for tiden :):toot:

Indeks? Næææ, jeg startede skam fra en ende af. Tænk nu hvis jeg gik glip af noget - det kunne jeg ikke ha' :denmarkflag::bearhug:

Et frieri er skam ikke et must! :biggrin: Jeg var i hvert fald maaaange sider inde i min tråd (var faktisk på side 45), før jeg fik ring på fingeren.. -HAHA- Om ikke andet kan du jo altid bare starte en inspirationstråd, hvor du samler dine ideer.... :denmarkflag:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Nej, det var egentlig ikke fordi jeg var faldet over nogle bestemte lanterner. Så bare et billede og så kom jeg til at tænke på om man mon kunne finde et eller andet i den stil og om det var lettere.

Jeg kender alt for godt det med at forsømme træningen -HAHA- Jeg er simpelthen blevet så dårlig til det. Tror ikke jeg har været derhenne i et par uger -HAHA- Synes bare der er så meget for tiden... he he.. dårlige undskyldninger... Aj, nu skal jeg lige igennem det værste af det her rygestop og min ankel skal lige blive god igen, og så skal der ellers rå trænes, så jeg kan komme i bryllupsform :denmarkflag:

Der er allerede kommet lidt billeder i min tråd... og om lidt vil jeg videre med limningen :)

Hej smukke

dem springer jeg strax over og tjekker ;)

jo det ville være nemmere med lanterner og har kigget på flere, men det er bare ikke det samme ( forestil dig lige en 5 år gammel smiley der stamper i jorden )

he he undskyldninger har vi alle mange af .- griner - men ankel historien er da gyldig nok - smiler.

krammer

Hej igen

Jo må snart få lavet en tråd. Manden har bare ikke været nede på knæ endnu "kun" spurgt 7 gange mere henkastet, om jeg ikke ville gifte mig med ham. Han går meget op i, at vi har pengene til et bryllup, før han vil fri rigtigt. Og vupti, er du gal jeg sparer op for tiden -HAHA-:hug:

Indeks? Næææ, jeg startede skam fra en ende af. Tænk nu hvis jeg gik glip af noget - det kunne jeg ikke ha' :bearhug::biggrin:

Et frieri er skam ikke et must! :toot: Jeg var i hvert fald maaaange sider inde i min tråd (var faktisk på side 45), før jeg fik ring på fingeren.. -HAHA- Om ikke andet kan du jo altid bare starte en inspirationstråd, hvor du samler dine ideer.... :denmarkflag:

lige mine ord søde :hug:

kom du bare i gang med at nedskrive tanker og det hele !!!

og wauw - du har gennemtæsket alle mine sider - jeg er målløs -HAHA-

krammer

0

Del dette indlæg

Nej, det var egentlig ikke fordi jeg var faldet over nogle bestemte lanterner. Så bare et billede og så kom jeg til at tænke på om man mon kunne finde et eller andet i den stil og om det var lettere.

Jeg kender alt for godt det med at forsømme træningen :hug: Jeg er simpelthen blevet så dårlig til det. Tror ikke jeg har været derhenne i et par uger :biggrin: Synes bare der er så meget for tiden... he he.. dårlige undskyldninger... Aj, nu skal jeg lige igennem det værste af det her rygestop og min ankel skal lige blive god igen, og så skal der ellers rå trænes, så jeg kan komme i bryllupsform :denmarkflag:

Der er allerede kommet lidt billeder i min tråd... og om lidt vil jeg videre med limningen

Hej smukke

dem springer jeg strax over og tjekker ;)

jo det ville være nemmere med lanterner og har kigget på flere, men det er bare ikke det samme ( forestil dig lige en 5 år gammel smiley der stamper i jorden )

he he undskyldninger har vi alle mange af .- griner - men ankel historien er da gyldig nok - smiler.

krammer

Hej igen

Jo må snart få lavet en tråd. Manden har bare ikke været nede på knæ endnu "kun" spurgt 7 gange mere henkastet, om jeg ikke ville gifte mig med ham. Han går meget op i, at vi har pengene til et bryllup, før han vil fri rigtigt. Og vupti, er du gal jeg sparer op for tiden :):toot:

Indeks? Næææ, jeg startede skam fra en ende af. Tænk nu hvis jeg gik glip af noget - det kunne jeg ikke ha'

Et frieri er skam ikke et must! :bearhug: Jeg var i hvert fald maaaange sider inde i min tråd (var faktisk på side 45), før jeg fik ring på fingeren.. -HAHA- Om ikke andet kan du jo altid bare starte en inspirationstråd, hvor du samler dine ideer...

lige mine ord søde -HAHA-

kom du bare i gang med at nedskrive tanker og det hele !!!

og wauw - du har gennemtæsket alle mine sider - jeg er målløs

krammer

Uha, Zilla gruppepres -HAHA- Jeg fatter pennen (eller tasteturet). Om ikke andet kan jeg jo lave en tråd, hvor jeg siger hej og fortæller lidt om mig og min dejlige kæreste :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej mie-pige,

forsøgte forgæves at opdatere mig i din tråd igår flere gange, men sjovt nok var der andre, der mente jeg skulle lave noget, nu hvor jeg var på arbejde.

:biggrin: til dem for at forstyrre mig når jeg er på BK ;)

Hvor er den topfigur nuser og cool i eet ;) Og æskerne og teksten er lige i øjet, we luuuuuuuuv it ;)

:)

heeej søde ;)

slemme dem - kan de ikke forstå at det er MEGET vigtigt at du skal være på BK ??????

Og tak for alle roserne ;)

Hvordan går det med din planlægning????

Krammer

Hej Honey ;)

ja, hva fa'en bilder de sig ind !! :denmarkflag:

Hvor er kysseklokkerne totalt cute!! Godt fund, din lille ebaytosse :denmarkflag: Og fugleburene er søde, men jeg tror som din kære mand...de er nok lige lidt for store....

og min planlægning..den lider under total bryllupsgrådighed. Har jo døgnvagt, så efter mit døgn sover jeg og prøver at få vores husholdning til at hænge sammen og dagen efter holder jeg førstehjælpskursus og dagen efter tager jeg på døgn igen og så starter hele balladen forfra... men jeg tjener da lidt til vores bryllup :bearhug: Håber der kommer mere tid i næste uge ;)

:toot:

0

Del dette indlæg

Hej mie-pige,

forsøgte forgæves at opdatere mig i din tråd igår flere gange, men sjovt nok var der andre, der mente jeg skulle lave noget, nu hvor jeg var på arbejde.

:biggrin: til dem for at forstyrre mig når jeg er på BK ;)

Hvor er den topfigur nuser og cool i eet ;) Og æskerne og teksten er lige i øjet, we luuuuuuuuv it ;)

:)

heeej søde ;)

slemme dem - kan de ikke forstå at det er MEGET vigtigt at du skal være på BK ??????

Og tak for alle roserne ;)

Hvordan går det med din planlægning????

Krammer

Hej Honey ;)

ja, hva fa'en bilder de sig ind !! :denmarkflag:

Hvor er kysseklokkerne totalt cute!! Godt fund, din lille ebaytosse :denmarkflag: Og fugleburene er søde, men jeg tror som din kære mand...de er nok lige lidt for store....

og min planlægning..den lider under total bryllupsgrådighed. Har jo døgnvagt, så efter mit døgn sover jeg og prøver at få vores husholdning til at hænge sammen og dagen efter holder jeg førstehjælpskursus og dagen efter tager jeg på døgn igen og så starter hele balladen forfra... men jeg tjener da lidt til vores bryllup :bearhug: Håber der kommer mere tid i næste uge ;)

:toot:

uuuuhhh hvor du knokler søde .- stakkels pus - du må da snart unde dig selv en dag i bryllupsplanlægningstegnet ;)

ja 41 cm er for højt, men der var også de der grønne på 36 cm og de er vist fine -HAHA-

Krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det super at du har fundet dine fuglebure, de er super fine.. og kysseklokkerne er meget søde.. beklager mit fravær, men jeg har simpelthen så meget at lave - glæder mig til jeg har tid til at følge med igen :)

heeej søde ;)

ja nu venter jeg bare spændt på at høre fra dem der har burene ;)

så vil jeg glæder mig meget til at du kan være med os her igen ;) you´re missed ;)

krammer

Nøøøøj I kommer til at kysse til Jeres bryllup :blink:

Du er dælme go' til at finde på sjove ting....

Kram

Hej søde

he he - det vil jeg også rigtig gerne :)

og tak for komplimenten - synes også det er skæææægt (ik bambi) at finde sjove bryllupsting som man bare MÅ eje ;)

dejligt du kiggede forbi ;)

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

okay okay godt ord igen - jeg vil jo bare drille lidt :rolleyes:

Det var min TOASTMASTERKLOKKE og den er bare SÅ meget finere i virkeligheden :):blink:

prøv at se :

post-29043-1192908125.jpg

Øv, troede det var din tussie mussie (har glædet mig så meget til at kunne bruge det ord igen :kiss: )

Aj, den er altså super fin. Er det sådan noget krystalhalløj? :hug:

Den glæder jeg mig til at se rigtig d 27. Hey, måske du burde give os alle et kursus i kunsten at handle på ebay? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hallååååååååååååååååå!!!!!!!

Hvad er det lige du tror du laver? Spiller bare total smart altså :hug:

Hvad er der i??????

:):blink::)

Kom nu Mie

Ja det vil jeg nu også sige...

....og så hejsa Lollerberg! Hvor har du været?

Er det her der er spontant zillatræf i aften??? (denen gang skal jeg ikke gå glip af noget) :kiss:

Jeg har set fjernsyn med manden. Han trængte til en pause i læsningen. Jeg kan så oplyse om at jeg bestemt ikke er klogere end en 10-årig. Kunne svare på nada spørgsmål :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Øv, troede det var din tussie mussie (har glædet mig så meget til at kunne bruge det ord igen :kiss: )

Aj, den er altså super fin. Er det sådan noget krystalhalløj? :hug:

Den glæder jeg mig til at se rigtig d 27. Hey, måske du burde give os alle et kursus i kunsten at handle på ebay? :rolleyes:

heeej søde ;)

taaak ja det er en krystalklokke :):blink: og den er bare så lige min gamle "romantiker" stil :cheerleader3:

ja iiih I skal få lov at se den IRL -HAHA-

Jeg venter også på min tussie mussie - hååber den når at komme inden næste lørdag - iiihhh næste lørdag snaaart :)

he he jeps jeg skal gøre mit bedste søde ;)

krammer

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

neeeej hvor er den fin...ville også passe perfekt til mit bryllup, og det er efter dit såååå.... :rolleyes:

Men man må altså ikke drille...slet ikke os EX - rygere... :kiss: det bliver værst for en selv...igås Charlotte?

Jo, se bare hvor hurtigt skriftstørrelsen steg i mit indlæg

Vi er altså sådan lidt små farlige :)

Hovsa.. så lige Chrisling herinde.... Er jeg kommet med i den hårde kerne nu??? :):blink:

0

Del dette indlæg

Hallååååååååååååååååå!!!!!!!

Hvad er det lige du tror du laver? Spiller bare total smart altså -HAHA-

Hvad er der i??????

:):blink::)

Kom nu Mie

Ja det vil jeg nu også sige...

....og så hejsa Lollerberg! Hvor har du været?

Er det her der er spontant zillatræf i aften??? (denen gang skal jeg ikke gå glip af noget) :hug:

Jeg har set fjernsyn med manden. Han trængte til en pause i læsningen. Jeg kan så oplyse om at jeg bestemt ikke er klogere end en 10-årig. Kunne svare på nada spørgsmål :rolleyes:

:cheerleader3: Det så jeg også...og jeg er altså skolelærer. Jeg kunne så også godt de fleste svar, men jeg BURDE sgu kunne dem alle...hmm...så jeg gik på BK i stedet... En Hektoliter??? :kiss:

0

Del dette indlæg

Jeg kan så oplyse om at jeg bestemt ikke er klogere end en 10-årig. Kunne svare på nada spørgsmål :blink:

:):rolleyes::kiss::hug::cheerleader3:

...og Mie, din e-bay-tosse hvor mange penge har du snart brugt der? Du får da en julehilsen fra e-bay i år :)

Hey admin - vi skal have en ny medlemsgruppe: e-bay-afhængig

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer