søser

bare lidt brok

17 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :cheerleader3:

Nu trænger jeg godt nok lige til at komme af med lidt brok.

Min kære svigermor er nemlig ved at drive mig til vanvid.

Lige da det kommer frem at min kæreste havde været på knæ, siger hun til mig at hun fatter godt nok ikke at vi skulle giftes for vi snakkede jo aldrig sammen ude ved os, og til det spørger jeg hende hvad hun lige mener med det, jo det var såment bare hendes mening, okay okay tænkte jeg jo så. hendes problem.

Nå men hun begynder så at vise lidt interesse for det forstående bryllup, og det er fint nok for mig. Vi sidder så en dag og snakker om bryllupskage, og så siger hun til mig at nu skulle jeg huske at den skulle være sukkerfri (min kærestes niece har sukkersyge) Så måtte jeg godt nok tage mig selv i nakken for ikke at sige noget dumt, (min kage skal absolut ikke være sukkerfri).

Nå men nu kommer det værste så, de er så på besøg en dag, lige som de kommer kører jeg ind og handler, det skal jo ordnes. Og hun siger så til min kæreste at hun var godt nok i tvivl ang vores bryllup og han spørger hende hvad hun mener, jo om de skal komme eller ej, for der kom jo så mange mennesker som hun ikke kender, til det svare min kæreste at hun lige så godt kan melde ud nu om hun ikke ønsker at deltage så han ved hvor han står. Der bliver så ikke snakket mere om det, hun siger i stedet at hun jo gerne ville lave en sang eller tale, men dette kunne kun blive til min kæreste, da hun ikke havde noget at skrive om mig, hmm vi har været sammen i 8 år, dette kunne jeg kun grine af og gør det egentlig stadig. Den anden dag skulle de så passe vores yngste søn og da jeg er inde og aflevere ham, starter hun igen, For det 1. var det ALT for tidligt de indbydelser var sendt ud og for det 2. var det ikke sikkert at de kom pga maden, hun har menlig lige haft tarmslyng eller sådan noget, og det var bare dråben for mig, da jeg kom hjem fortalte jeg kæresten det, for nu er jeg ved at være træt af hende og hendes brok ang dette bryllup, hun burde da bare være glad for at hun oplever en af hendes sønner blive gift men i stedet virke det efterhånden som om hun bare vil ødelægge dette bryllup, men jeg ved at det eneste hun ødelægger er forholdet til min kæreste og til hendes børnebørn her hos os.

Puha hvor føltes det godt lige at komme af med lidt brok så kan jeg se lidt lyst på det igen.

Knus fra søser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Öv hvor er det altid typisk at folk skal vise hvem de er i forbindelse med et bryllup, men det er da godt at du bare kan grine af det :cheerleader3: , det tror jeg også jeg havde gjort hvis det havde väret mig, men hvor er det synd for din käreste for hvor uintelligent hun end opträder nu, så er det jo trods alt desvärre hans mor :cheerleader3: Held og lykke med resten af forberedelserne, håber ikke hun lykkedes at spolerer gläden for jer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Åhhhh, din stakkel, jeg føler virkelig med dig. :cheerleader3:

Min mor har været lige sådan og det er ikke lige hvad man har brug for fra den front.... Jeg har været ked af det, mega vred, såret og skuffet og så gav jeg op, jeg holdt op med at spørge om hun ikke ville komme...holdt op med at håbe og ønske..og vupti så ville hun pludselig gerne...men hun brokker sig stadig, hun syntes det er for dyrt og hvis hun kommer til at sidde ved nogen hun ikke kender, tager hun hjem og bla bla...man skulle ikke tro hun er 58 år, hun opfører sig som et lille forkælet barn der ikke kan forstå at det denne gang ikke er hende der er midtpunktet...

Men hvor ville jeg ønske jeg havde haft hende at kigge kjoler med, at fryde mig over alle de ting der godt godt med forberedelserne og alle skuffelserne...men nej det var ikke noget for hende, for som hun sage: hvorfor skal i giftes? i har det da fint uden ikke?

Jeg håber du finder fred med din svigermor, måske kan du bruge min model og ignorere hende og hendes brok og jammer...

Husk det er jeres dag og hun har ikke noget at skulle have sagt...

Krammer fra en lidelsesfælde

0

Del dette indlæg

Det er da utroligt hvad et bryllup kan få frem i folk...

:cheerleader3: til dig.

:bask: til svigermor.

Ja, det tænker jeg altså også tit...en nation af brokkehoveder..Gud fader bevares :cheerleader3:

Det er Jeres bryllup, og I gør det præcis som I vil have det.

Heldigvis lyder det til at du har god opbakning fra kæresten...?

Og din svigermor er da en noget af en kost, hvis du spørger mig :bask:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vel nok godt, at du skriver.

For det første for at du kan få luft.

For det andet for at andre kan tænke, at så er de ikke alene.

For det tredje for at sådan nogle heldige nogle som mig kan tænke; "hvor er jeg glad for min dejlige svigermor!"

Jeg håber at I får en vidunderlig dag - så er hun forhåbentlig kommet af med alt sit brok inden dagen.

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Øv for en svigermor. Hvorfor dælen er de sådan. Det er sgu da en mærkelig opførsel. Men heldigvis kan din kæreste da også fra over for hende. Hun skal i hvert fald ikke ødelægge jeres dag!!

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::td:

0

Del dette indlæg

Puha, hun lyder godt nok ikke nem. Hende skal du nok få "fornøjelse" af de næste 25 år :-/ - Men i det mindste lyder det da til, at din kæreste kan finde ud af at sige fra over for hende.

Du får et af dem her: :thumbsupsmileyanim: til dig selv og så et par af dem her: :td::cheerleader3: til svigermor.

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, hun lyder godt nok ikke nem. Hende skal du nok få "fornøjelse" af de næste 25 år :-/ - Men i det mindste lyder det da til, at din kæreste kan finde ud af at sige fra over for hende.

Du får et af dem her: :thumbsupsmileyanim: til dig selv og så et par af dem her: :td::cheerleader3: til svigermor.

Med venlig hilsen

Louise

DITTO!

Du godeste....!

0

Del dette indlæg

Mange tak for alle deres dejlige krammer.

Det var nu helt rart at komme af med det.

For nu føler jeg endelig at jeg kan ligge låg på og komme igang med forberedelserne. Dem er der jo stadig en hel del af.

Endnu engang tak.

Og :cheerleader3::blink::blink: til jer allesammen.

Knus fra søser

0

Del dette indlæg

Hvorfor er det lige at ens svigerforældre bliver ligesom børn når deres

dreng skal giftes, magen til barnlighed skal man lede længe efter,

føler med dig, ved præcis hvad du snakker om, i mit tilfælde

er det til gengæld min svigerfar. Ikke til at fatte at voksne mennesker

kan opfører sig som små børn tsk. tsk. tsk :ilovebryllupsklar:

De glemmer lidt at det ikke er deres dag, men til gengæld jeres dag.

Knus Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer