Posted October 4, 2008 · Report post Hej Maya.. Tak for en skøn og hyggelig dag... , lig lige mærke til at jeg nu er kommet ind på Bk igen.. ( måtte hente mit password på ny....) I er skulle nogle dejlige tøser... glæder mig allerede til vores julefrokost... det bliver bare kanont... , Håber din ven kan få ordnet de billeder som er lidt rystet i det..... Kæmpe knus.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2008 · Report post Tak for en hyggelig dag søde.Jeg har lagt lidt billeder ind i min tråd fra dagen.. Kunne du holde dig vågen hele vejen hjem ?? Hej søde Selv tak for dejligt selskab i går, det var som sædvanligt en fornøjelse.... Jo, holdt mig vågen hele vejen hjem, men jeg nåede også kun lige ind til sofaen...... Jeg sov ca. 10 min efter jeg kom hjem, og vågnede ½ time senere - MED FEBER !!!!! - og så "sov" (vågnede, sov, vågnede, sov.....) jeg faktisk resten af aftenen, ja lige indtil kl. 8 i morges !!! Jeg havde det sgu også lidt mærkeligt i maven i går !!! Nå, men i dag har jeg heldigvis været frisk nok. Jeg suser straks ind på din tråd !! Hej Maya..Tak for en skøn og hyggelig dag... , lig lige mærke til at jeg nu er kommet ind på Bk igen.. ( måtte hente mit password på ny....) I er skulle nogle dejlige tøser... glæder mig allerede til vores julefrokost... det bliver bare kanont... , Håber din ven kan få ordnet de billeder som er lidt rystet i det..... Kæmpe knus.. Selv tak, og i lige måde - dejligt, at du kunne komme herind igen. Jeg glæder mig også helt vildt til at se dig og de andre igen.... - det er sgu så hyggeligt. Har lige fået ca. 100 billeder fra fotografen, men de ligger på et af hans fotoalbums, og de er så små, at jeg ikke kan overføre dem til min computer i en størrelse som jeg kan bruge til noget Men håber også, at han kan lave det rystede billede.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2008 (edited) · Report post Jeg var jo til Zilla-træf i går. Det var superhyggeligt - som sædvanligt..... - og der var også nye zillaer med - dejligt at møde flere super-skønne zillaer Jeg syntes dog, at jeg havde det lidt mærkeligt - og det var også FØR vi begyndte at drikke Asti !!!!! :smolf: Efter mange timers hygge, brunch, snakken, grinen og drikken..... - kom Perles søde mand og hentede os (Perle, Jeannette og jeg). Da jeg kom hjem, havde jeg det ikke sk... godt. Og igen - ikke kun små-beruset, men havde det altså mærkeligt. Jeg lagde mig på sofaen - og faldt i søvn med det samme...... Efter ½-times tid vågnede jeg, og hundefrøs (på trods af, at jeg lå med alt tøjet på, og med tæppe på !!). Så svedte jeg - og så frøs jeg.... - ØV - havde det rigtig skidt. Det viste sig så, at jeg havde feber, og skiftevis sov, vågnede - så lidt tv, sov, vågnede osv osv indtil kl. 4 i morges, hvor jeg igen vågnede (stadig liggende på sofaen), men havde det nu meget bedre, og var sulten...... Efter en lille bid brød, smuttede jeg i seng igen, og sov til Emilie vækkede mig kl. 8 i morges. I dag har jeg heldigvis haft det fint. Jeg har fået stor-handlet - og har derefter stået i køkkenet i 3½ time og lavet boller i karry/selleri og frikadeller - til 4 dage af hver - så er der til fryseren - til de dage vi har travlt !!! - uhm, nu skal jeg ikke lave mad resten af mandage og tirsdage i oktober måned !!! - FEDT !!! Jeg har idag også modtaget ca. 100 billeder fra vores fotograf - der er både gode, sjove, grimme og kiksede - det er ca 10% af de samlede billeder !!! Men desværre har jeg bare modtaget et link til hans fotoalbum på nettet, og jeg kan ikke kopiere billederne til min computer, i en størrelse jeg rigtigt kan bruge til noget... - se bare hér: Som i kan se, er billedet (alle billederne) så små, at man dårligt kan se hvem der er på...... Jeg kan så lige hér fortælle, at det er Jeannette, Pernille, jeg selv og Malene der er på dette billede..... Edited October 5, 2008 by mayalu1 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2008 · Report post STORT TILLYKKE MED BRYLLUPPET!! DU VAR EN SMUK BRUD 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2008 · Report post -har idag også modtaget ca. 100 billeder fra vores fotograf - der er både gode, sjove, grimme og kiksede - det er ca 10% af de samlede billeder !!!Men desværre har jeg bare modtaget et link til hans fotoalbum på nettet, og jeg kan ikke kopiere billederne til min computer, i en størrelse jeg rigtigt kan bruge til noget... - se bare hér: Som i kan se, er billedet (alle billederne) så små, at man dårligt kan se hvem der er på...... Jeg kan så lige hér fortælle, at det er Jeannette, Pernille, jeg selv og Malene der er på dette billede..... Det gør' ikke noget det er så lille - så ser jeg ikke så STOR ud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2008 · Report post -har idag også modtaget ca. 100 billeder fra vores fotograf - der er både gode, sjove, grimme og kiksede - det er ca 10% af de samlede billeder !!!Men desværre har jeg bare modtaget et link til hans fotoalbum på nettet, og jeg kan ikke kopiere billederne til min computer, i en størrelse jeg rigtigt kan bruge til noget... - se bare hér: Som i kan se, er billedet (alle billederne) så små, at man dårligt kan se hvem der er på...... Jeg kan så lige hér fortælle, at det er Jeannette, Pernille, jeg selv og Malene der er på dette billede..... Det gør' ikke noget det er så lille - så ser jeg ikke så STOR ud haha du kan da også finde det positive i alt Jeannette... men for lige at sige et fyyyyh så fyyyh du er altså ikke stor hverken på store eller små billeder!! Og Maya kan du ikke ringe til fotografen og få et link eller noget? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 13, 2008 · Report post ALT VEL SØDE ??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 17, 2008 · Report post Alt er helt vel.... - har bare ikke haft lyst til at lave for meget ved computeren.. - har bare fortsat været SÅ træt !!!! Heldigvis har jeg nu ferie, og regner bestemt ikke med, at skulle bruge computeren..... Fotograferne kommer hjem til mig med de færdige billeder - samt en CD m. ca. 1000 billeder tirsdag d. 28... - ahh, dér skal jeg nok også fejre min fødselsdag (har om mandagen, men skal til møde....) - så billeder og ASTI !!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2008 · Report post Jubiiiiiiiiiiii mange gange tillykke med fødselsdagen i dag søde Jeg håber, at du får en fantastisk dag med familien. Og jo jo, jeg har skam set solen her til morgen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2008 · Report post Tillykke med de 25 år 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2008 · Report post Tusind tak for lykønskningerne tøser - både herinde på BK og på FB !!! Computer-lysten er ved at vænne tilbage igen - og jeg har fået en masse fantastiske billeder fra fotografen..... Så i løbet af denne uge, kommer der ENDELIG en bryllupsberetning !!! - og MAAAAAAAAAASSER af billeder Jeg håber, at alle herinde har det godt.... - savner jer faktisk.... Og glææææææææder mig til på lørdag - for der skal jeg nemlig til JULEFROKOST HOS PERLE !!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 28, 2008 · Report post Så er det ved at være december.... Overskuddet til BK, er faldet drastisk, men jeg kigger ind forbi en gang imellem. Jeg har fået billederne fra fotografen - og de er ikke mindre end FANTASTISKE...... - har absolut ikke fortrudt, at jeg spurgte dem !!! Desværre er jeg gået helt i stå. Skal have lavet takkekort, men kan SLET ikke tage mig sammen !!!!! Håber jeg får tid og overskud til at kigge ind igen snart. Håber i alle har det godt. Maya 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 28, 2008 · Report post Hej Maya... Dejligt at høre fra dig... Har det lidt på samme måde.. Kigger lidt ind i ny og næ, men har ikke det store overskud til at få skrevet noget... Selvom der jo egentlig sker en del...! Det der med takkekortene - det er VIRKELIG skønt når de er færdige og ude af døren, så det ikke hænger over hovedet som noget der bare SKAL gøres... Men gør det enkelt og nemt for jer selv, så det ikke kommer til at tage alt for mange dage... Vores var bare et halvt A4 foldet på midten med et billede på forsiden og fællesbilledet på indersiden og så en hilsen på den side man normalt ville skrive på (gav det mening)... Hilsnerne skrev vi på computeren, da det meste skulle være ens, mens der så lige stod lidt ekstra til dem der havde gjort noget ekstra og desuden tak for gaven (her skrev vi så hvad de havde givet og hvordan vi allerede brugte tingen/havde hængt den op etc.)... Nå - det blev lidt langt... Ville bare sige at det bliver dejligt for dig at få dem ud af butikken 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2008 · Report post Hej søde Maya, dejligt at du lige kiggede forbi Kan godt forstå at du intet overskud har, især nu hvor vi går julen i møde med hastige skridt. Måske du dog alligevel kan lokkes til at lægge et billede eller tre ind? Det ved jeg at vi villel være mange der ville sætte pris på - Og så må du sige til hvis zillaerne skal komme og hjælpe dig med takkekortene :17: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2008 · Report post Hej søde Maya, dejligt at du lige kiggede forbi Kan godt forstå at du intet overskud har, især nu hvor vi går julen i møde med hastige skridt. Måske du dog alligevel kan lokkes til at lægge et billede eller tre ind? Det ved jeg at vi villel være mange der ville sætte pris på - Og så må du sige til hvis zillaerne skal komme og hjælpe dig med takkekortene :17: Det kunne være hyggeligt - jeg vil gerne (sagde hende der burde skrive bachelor HELE TIDEN) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2008 · Report post :jul3: En lille julehilsen fra mig til dig........ 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 22, 2008 (edited) · Report post Tak for det Jeannette..... - du er sgu så sød Nu har jeg endelig fået lavet takkekort - og er ved at finde billeder frem herindtil..... Jeg ved ikke, om jeg får tid til at lægge dem ind inden jul - men nu er jeg da i gang. Klokken er dog ved at blive mange, og jeg bliver simpelthen nødt til at gå i seng. Heldigvis har jeg ferie - men hold da OP, hvor har jeg meget at skulle nå. Ikke stressende - men alligevel meget.... Imorgen skal vi måske til Sverige - eller også skal jeg i bio m. ungerne, og ud og købe juletræ - som jo også skal pyntes. Ungerne har ikke fået lavet gaverne til bedsterne - så de skal også lige kreeres - her har jeg dog lavet grundarbejdet..... Og så skal de takkekort, som vi ikke smider i postkassen - deles ud. Jeg har været hos et par af jer og ønske god jul - men jeg orker ikke at besøge flere - er bare SÅ træt. Derfor håber jeg, at resten af "slænget" kigger herind, for denne er til jer ALLE : Kære alle BK-brugere I ønskes alle en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår. Jeg glæder mig rigtig meget til år 2009 - da der er flere herindefra, som jeg har fulgt - og mødes med - som skal giftes i dette år. Og jeg glæder mig helt vildt, til at se de smukke piger, på en dag, som bare er den bedste EVER !!!!!! For mig, er det forhåbentligt et år, der kan gå lidt mere stille for sig. Brylluppet er overstået - takkekort er sendt - og de eneste kort jeg skal lave - er dem jeg GIDER lave !!!! Juleaften holder vi hjemme hos mig, mine og Michaels forældre kommer, og min søster ligeså. Det plejer at være rigtig hyggeligt, og det håber jeg naturligvis også, at det bliver i år. Jeg får den fedeste gave.... - vil ikke skrive her hvad det er - men det er noget jeg har ønsket mig i mange måneder. Ikke noget jeg normalt ville ønske mig - men jeg FÅR DET !!!! :jul8: Edited December 22, 2008 by mayalu1 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 22, 2008 · Report post Tak for det Jeannette..... - du er sgu så sød Nu har jeg endelig fået lavet takkekort - og er ved at finde billeder frem herindtil..... Jeg ved ikke, om jeg får tid til at lægge dem ind inden jul - men nu er jeg da i gang. Klokken er dog ved at blive mange, og jeg bliver simpelthen nødt til at gå i seng. Heldigvis har jeg ferie - men hold da OP, hvor har jeg meget at skulle nå. Ikke stressende - men alligevel meget.... Imorgen skal vi måske til Sverige - eller også skal jeg i bio m. ungerne, og ud og købe juletræ - som jo også skal pyntes. Ungerne har ikke fået lavet gaverne til bedsterne - så de skal også lige kreeres - her har jeg dog lavet grundarbejdet..... Og så skal de takkekort, som vi ikke smider i postkassen - deles ud. Jeg har været hos et par af jer og ønske god jul - men jeg orker ikke at besøge flere - er bare SÅ træt. Derfor håber jeg, at resten af "slænget" kigger herind, for denne er til jer ALLE : Kære alle BK-brugere I ønskes alle en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår. Jeg glæder mig rigtig meget til år 2009 - da der er flere herindefra, som jeg har fulgt - og mødes med - som skal giftes i dette år. Og jeg glæder mig helt vildt, til at se de smukke piger, på en dag, som bare er den bedste EVER !!!!!! For mig, er det forhåbentligt et år, der kan gå lidt mere stille for sig. Brylluppet er overstået - takkekort er sendt - og de eneste kort jeg skal lave - er dem jeg GIDER lave !!!! Juleaften holder vi hjemme hos mig, mine og Michaels forældre kommer, og min søster ligeså. Det plejer at være rigtig hyggeligt, og det håber jeg naturligvis også, at det bliver i år. Jeg får den fedeste gave.... - vil ikke skrive her hvad det er - men det er noget jeg har ønsket mig i mange måneder. Ikke noget jeg normalt ville ønske mig - men jeg FÅR DET !!!! :jul8: Rigtig glædelig jul til dig og dine også :jul 14: Jeg vil dog sige, at det er tarveligt, at du ikke vil fortælle, hvad du får i gave, når du godt ved det... Det er ikke nemt at holde ud for én, der er nysgerrig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 22, 2008 · Report post Overskuddet skal nok komme tilbage og hvor fedt, at du har fået lavet takkekortene. Det må være en sten fra dine skuldre. Jeg håber, at du og familien får en fantastisk jul og jeg glæder mig meget til at se dig den 28. :jul10: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 25, 2008 · Report post Vi ses om 3 dage... :jul3: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 25, 2008 · Report post Girls Im back!!! Jeg har oprettet en ny profil istedet for Perle! Jeg glæder mig til på lørdag!! Kram perle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 31, 2008 · Report post Rigtig godt nytår søde, glæder mig til at se dig igen i 2009 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2009 · Report post Skal lige have min tråd lidt frem. Har ferie nu, og måske overskud til at lægge lidt herind, hvis i stadig vil se og høre om dagen.... Skal dog lige ind og "muge ud" på Emilies værelse - og det tager nok nogle timer... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2009 · Report post Om vi er interesserede!!??? Kan du så komme i gang 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2009 · Report post Skal lige have min tråd lidt frem. Har ferie nu, og måske overskud til at lægge lidt herind, hvis i stadig vil se og høre om dagen....Skal dog lige ind og "muge ud" på Emilies værelse - og det tager nok nogle timer... Selvfølgelig vil vi se og høre om dagen!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites