AnjaSL

Babyklar

44 indlæg i dette emne

Bruger I samme profilnavn på Babyklar? Det er jo meget sjovt at følge hinanden... også selv om man måske pt. bare står "er ikke igang - afventer projekt børn" :)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er tilmeldt, men har ikke rigtig sat mig ind i Babyklar endnu... Det kommer forhåbentlig meget snart - man er jo forumjunkie :)

Mit brugernavn er næsten det samme derinde - jeg hedder LouiseH på Babyklar :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bruger I samme profilnavn på Babyklar? Det er jo meget sjovt at følge hinanden... også selv om man måske pt. bare står "er ikke igang - afventer projekt børn" :)

Jeg har rent faktisk TO profiler på Babyklar: En under ARNO, som jeg også hedder herinde, og en under et andet navn. Grunden er, at jeg har været en rimelig kendt profil herinde på BK, og interessen omkring min person var ENORM da jeg oprettede en profil på Babyklar under samme navn som her.

Den ENORME interesse var ret overvældende, og jeg fandt lynhurtigt ud af, at jeg ikke var interesseret i at alle mulige skulle vide detaljer omkring om jeg var eller ikke var gravid. Derfor oprettede jeg min "under-cover-profil" på Babyklar, og det har jeg det rigtig godt med.

Der er kun een eneste person som ved hvad mit "dæk-navn" er inde på Babyklar, og det har jeg det fint med. HVIS det skulle blive aktuelt med baby-planer eller lign, så regner jeg med at "afdække" min identitet. Men ikke før det bliver absolut aktuelt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg hedder ikke det samme. Men der er egentlig ikke anden forklaring på det, end at da jeg først havde lurret hvad navnet skulle bruges til, synes jeg at Sussi var en smule kedeligt og lavede derfor lidt mere spas på babyklar.

Det var overhovedet ikke fordi jeg ikke ville kendes eller noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

PU HA... har lige været et smut inde og kigge på Babyklar... følte mig helt akavet og uvant derinde.... Fik næsten helt koldsved :bearhug:

Kære Anja

Man bruger da det samme navn :thumbsupsmileyanim: Jeg gjorde også den 'fejl' at kigge derinde; under en tråd om ting man gerne ville have vidst om tiden efter fødslen, og jeg må sige at det ikke var en succes. :thanks: Men jeg vendte tilbage,og nu er jeg ikke afskrækket af 'projekt-baby længere. Jeg kan rigtig godt lide at planlægge ting laaaaaaaaaaaaang tid i forvejen,og vil gerne have styr det meste. Så det har på sin vis været en rigtig god ting med det dersens babyklar. Måske mødes vi i en tråd om nogle år... Kærlig hilsen en gammel Aabenraa-pige

0

Del dette indlæg

PU HA... har lige været et smut inde og kigge på Babyklar... følte mig helt akavet og uvant derinde.... Fik næsten helt koldsved :boohoo:

Kære Anja

Man bruger da det samme navn :thumbsupsmileyanim: Jeg gjorde også den 'fejl' at kigge derinde; under en tråd om ting man gerne ville have vidst om tiden efter fødslen, og jeg må sige at det ikke var en succes. :pokey: Men jeg vendte tilbage,og nu er jeg ikke afskrækket af 'projekt-baby længere. Jeg kan rigtig godt lide at planlægge ting laaaaaaaaaaaaang tid i forvejen,og vil gerne have styr det meste. Så det har på sin vis været en rigtig god ting med det dersens babyklar. Måske mødes vi i en tråd om nogle år... Kærlig hilsen en gammel Aabenraa-pige

Jamen jeg kan ikke så godt hedde AnjaSL derinde... jeg hedder jo AnjaSH nu :bearhug: Og så tænkte jeg, at det måske kunne være meget rart at være lidt undercover ind til jeg har lyst til at blive helt offentlig (hvorefter jeg straks offentliggjorde mit profilnavn herinde :) )

Forhåbentlig kommer der ikke til at går nogle år før jeg kommer til at bevæge mig rundt derinde :thanks: Men kom nok til at kigge lidt i de forkerte tråde... var ikke helt klar til SÅ faktuelle oplysninger :blink:

Aabenraa-pige - hvor hyggeligt. Min kæreste er også Aabenraaer - vi blev gift i Aabenra...men det har du jo nok luret siden du skriver sådan... hmmm... nu bliver jeg jo nysgerrig og du er en jeg kender :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

PU HA... har lige været et smut inde og kigge på Babyklar... følte mig helt akavet og uvant derinde.... Fik næsten helt koldsved :blink:

Kære Anja

Man bruger da det samme navn :thanks: Jeg gjorde også den 'fejl' at kigge derinde; under en tråd om ting man gerne ville have vidst om tiden efter fødslen, og jeg må sige at det ikke var en succes. :pokey: Men jeg vendte tilbage,og nu er jeg ikke afskrækket af 'projekt-baby længere. Jeg kan rigtig godt lide at planlægge ting laaaaaaaaaaaaang tid i forvejen,og vil gerne have styr det meste. Så det har på sin vis været en rigtig god ting med det dersens babyklar. Måske mødes vi i en tråd om nogle år... Kærlig hilsen en gammel Aabenraa-pige

Jamen jeg kan ikke så godt hedde AnjaSL derinde... jeg hedder jo AnjaSH nu :cheerleader3: Og så tænkte jeg, at det måske kunne være meget rart at være lidt undercover ind til jeg har lyst til at blive helt offentlig (hvorefter jeg straks offentliggjorde mit profilnavn herinde :pokey: )

Forhåbentlig kommer der ikke til at går nogle år før jeg kommer til at bevæge mig rundt derinde :boohoo: Men kom nok til at kigge lidt i de forkerte tråde... var ikke helt klar til SÅ faktuelle oplysninger :blink:

Aabenraa-pige - hvor hyggeligt. Min kæreste er også Aabenraaer - vi blev gift i Aabenra...men det har du jo nok luret siden du skriver sådan... hmmm... nu bliver jeg jo nysgerrig og du er en jeg kender :)

Ha! Jeg har skam 'gloet' hele din beretning OG jeres hjemmeside igennem, fordi også jeg var nysgerrig :bearhug: Min familie har arbejdet og boet på den tyske skole i Aabenraa, så jeg tænker lidt om din mand(he he, kan du vænne dig til at høre det)har gået i tysk skole? Jeg er dog lige et par år yngre end Lasse, så vi har nok ikke lige stødt på hinanden. Jeg var selv til et bryllup sidste år på Ballebro, så jeg har været lidt mere nysgerrig omkring din planlægning. Vi skal selv holde festen på Æ' Knapp; vi har i hvert fald reserveret den, men Ballebro var i hvert fald super-lækkert. Nå, har også læst lidt inde på din tråd omkring folks forespørgsler vedrørende en eventuel familie-forøgelse. Jeg sagde lukkede munden på min 'svigermor', da jeg sagde til at det kunne hænde hun blev oldemor før hun farmor! Min kæreste har en niece på 20, da hans søster er 11 år ældre end han er. Siden har hun ikke spurgt! Når folk spørger om vi ikke skal ha' barn nu svarer jeg, at jeg ikke gider, at have fede ankler på min bryllupsdag! Det er naturligvis ikke grunden, men det vedkommer rent faktisk ikke andre end os=min kæreste og jeg

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha! Jeg har skam 'gloet' hele din beretning OG jeres hjemmeside igennem, fordi også jeg var nysgerrig :bearhug: Min familie har arbejdet og boet på den tyske skole i Aabenraa, så jeg tænker lidt om din mand(he he, kan du vænne dig til at høre det)har gået i tysk skole? Jeg er dog lige et par år yngre end Lasse, så vi har nok ikke lige stødt på hinanden. Jeg var selv til et bryllup sidste år på Ballebro, så jeg har været lidt mere nysgerrig omkring din planlægning. Vi skal selv holde festen på Æ' Knapp; vi har i hvert fald reserveret den, men Ballebro var i hvert fald super-lækkert. Nå, har også læst lidt inde på din tråd omkring folks forespørgsler vedrørende en eventuel familie-forøgelse. Jeg sagde lukkede munden på min 'svigermor', da jeg sagde til at det kunne hænde hun blev oldemor før hun farmor! Min kæreste har en niece på 20, da hans søster er 11 år ældre end han er. Siden har hun ikke spurgt! Når folk spørger om vi ikke skal ha' barn nu svarer jeg, at jeg ikke gider, at have fede ankler på min bryllupsdag! Det er naturligvis ikke grunden, men det vedkommer rent faktisk ikke andre end os=min kæreste og jeg

:thumbsupsmileyanim:

Knappen er også super lækkert. Der holdt vi svigerfars 60 års fødselsdag. Jamen det er jo heller ikke for tidligt at bestille stederne, hvis det er der I vil holde det... hhv. Knappen og Ballebro er jo udsolgt 1-1½ år i forvejen i sommerperioderne.

Nej, Lasse har ikke gået på den tyske skole men på friskolen, som hans forældre var med til at starte. Har en veninde, der har gået på den tyske skole - hun er 76'er, så måske kender du hende.... men næ... det var vist i Haderslev hun gik... ligger der ikke også en tysk skole der? Nå, men hun skal i hvert fald giftes i Haderslev den 18. august, så der kommer vi til Sønderjylland igen ;)

Synes jeres svar er super om at hun bliver olde før..... - jeg har også brugt den med at jeg ikke ville havde hævede ankler og gå tidligt i seng på min bryllupsdag - men nu er den jo ligesom overstået..... !!

0

Del dette indlæg

Ha! Jeg har skam 'gloet' hele din beretning OG jeres hjemmeside igennem, fordi også jeg var nysgerrig :thanks: Min familie har arbejdet og boet på den tyske skole i Aabenraa, så jeg tænker lidt om din mand(he he, kan du vænne dig til at høre det)har gået i tysk skole? Jeg er dog lige et par år yngre end Lasse, så vi har nok ikke lige stødt på hinanden. Jeg var selv til et bryllup sidste år på Ballebro, så jeg har været lidt mere nysgerrig omkring din planlægning. Vi skal selv holde festen på Æ' Knapp; vi har i hvert fald reserveret den, men Ballebro var i hvert fald super-lækkert. Nå, har også læst lidt inde på din tråd omkring folks forespørgsler vedrørende en eventuel familie-forøgelse. Jeg sagde lukkede munden på min 'svigermor', da jeg sagde til at det kunne hænde hun blev oldemor før hun farmor! Min kæreste har en niece på 20, da hans søster er 11 år ældre end han er. Siden har hun ikke spurgt! Når folk spørger om vi ikke skal ha' barn nu svarer jeg, at jeg ikke gider, at have fede ankler på min bryllupsdag! Det er naturligvis ikke grunden, men det vedkommer rent faktisk ikke andre end os=min kæreste og jeg

:bearhug:

Knappen er også super lækkert. Der holdt vi svigerfars 60 års fødselsdag. Jamen det er jo heller ikke for tidligt at bestille stederne, hvis det er der I vil holde det... hhv. Knappen og Ballebro er jo udsolgt 1-1½ år i forvejen i sommerperioderne.

Nej, Lasse har ikke gået på den tyske skole men på friskolen, som hans forældre var med til at starte. Har en veninde, der har gået på den tyske skole - hun er 76'er, så måske kender du hende.... men næ... det var vist i Haderslev hun gik... ligger der ikke også en tysk skole der? Nå, men hun skal i hvert fald giftes i Haderslev den 18. august, så der kommer vi til Sønderjylland igen ;)

Synes jeres svar er super om at hun bliver olde før..... - jeg har også brugt den med at jeg ikke ville havde hævede ankler og gå tidligt i seng på min bryllupsdag - men nu er den jo ligesom overstået..... !!

Så må du igang med at med opdyrke en ny forklaring/undskyldning :boohoo: Jeg har også selv gået på friskolen i Aabenraa... Gik vist ud i '95, så jeg tror næppe Lasse og jeg har været der på samme tid. Har din svigermor været sekretær på skolen??

Mht feststedet, så synes min kære kæreste at det nok er lige lovligt tidligt at bestille, men jeg insisterede og bestilte stedet selv. Vi skal først giftes maj 2009, men 1-2-3 så er det lige om hjørnet, sagde jeg :thumbsupsmileyanim:

Vi var til bryllup heroppe(Aalborg) i maj måned, men jeg regner stærkt noget at det sker noget på den sønderjyske front inden vores bryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ha! Jeg har skam 'gloet' hele din beretning OG jeres hjemmeside igennem, fordi også jeg var nysgerrig :cheerleader3: Min familie har arbejdet og boet på den tyske skole i Aabenraa, så jeg tænker lidt om din mand(he he, kan du vænne dig til at høre det)har gået i tysk skole? Jeg er dog lige et par år yngre end Lasse, så vi har nok ikke lige stødt på hinanden. Jeg var selv til et bryllup sidste år på Ballebro, så jeg har været lidt mere nysgerrig omkring din planlægning. Vi skal selv holde festen på Æ' Knapp; vi har i hvert fald reserveret den, men Ballebro var i hvert fald super-lækkert. Nå, har også læst lidt inde på din tråd omkring folks forespørgsler vedrørende en eventuel familie-forøgelse. Jeg sagde lukkede munden på min 'svigermor', da jeg sagde til at det kunne hænde hun blev oldemor før hun farmor! Min kæreste har en niece på 20, da hans søster er 11 år ældre end han er. Siden har hun ikke spurgt! Når folk spørger om vi ikke skal ha' barn nu svarer jeg, at jeg ikke gider, at have fede ankler på min bryllupsdag! Det er naturligvis ikke grunden, men det vedkommer rent faktisk ikke andre end os=min kæreste og jeg

:bearhug:

Så må du igang med at med opdyrke en ny forklaring/undskyldning :) Jeg har også selv gået på friskolen i Aabenraa... Gik vist ud i '95, så jeg tror næppe Lasse og jeg har været der på samme tid. Har din svigermor været sekretær på skolen??

Mht feststedet, så synes min kære kæreste at det nok er lige lovligt tidligt at bestille, men jeg insisterede og bestilte stedet selv. Vi skal først giftes maj 2009, men 1-2-3 så er det lige om hjørnet, sagde jeg :thumbsupsmileyanim:

Vi var til bryllup heroppe(Aalborg) i maj måned, men jeg regner stærkt noget at det sker noget på den sønderjyske front inden vores bryllup :boohoo:

Lasse gik vist ud af friskolen i 91. Hans mor har ikke været sekretær på skolen.

Ja, de populære steder skal bookes flere år i forvejen... og det forstår mændene sjældent :thanks:

0

Del dette indlæg

Ja, de populære steder skal bookes flere år i forvejen... og det forstår mændene sjældent :bearhug:

Ja, meget apropos hvad mænd ikke forstår, så skal jeg jo bruge en god frisør i Aabenraa den dag; hvem ordnede dit fine hår på jeres bryllupsdag? Jeg kender et par stykker, men har kun fået sat hår en enkelt gang dernede. God kamp i går, hva?! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer