Guest sussi

Sussi & Dan´s spirende bryllup.

12 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Efter at havde kigget rundt herinde (og allerede kan konstaterer at jeg ligesom alle jer andre herinde, er blevet godt afhængig) må jeg vel hellere kaste mig ud i vores egen planlægningstråd og så se hvordan det går. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke meget tid lige nu, da jeg skal hente en veninde i lufthaven, men skal nok knalde nogle flere tanker på efterhånden.

Kort fortalt er jeg 25 og min kommende mand (lyder lækkert ik? :pokey: ) 27. Vi har været sammen i lidt over 6 år og er helt sikre på at vi er hinandens eneste ene og at vi skal leve livet sammen. Dejligt.

Så nu har vi et bryllup at se frem til... hurra hurra hurra:-) :bestwishes:

Det var egentligt mere eller mindre tilfældigt at jeg faldt over dette forum, men siden da har jeg liiiiige skulle tjekke op på BK hver dag. (Ved ikke helt hvordan jeg skal klare 14 dages ferie..... )

En sjov oplevelse fra den anden dag, viser hvis hvor meget jeg egentligt er blevet bidt af en gal BKér:

Min kæreste skulle til noget VIP shopping tidligt på aften og jeg havde derfor lovet at havde lavet mad til mig selv mens han var væk og så kunne han jo bare varme det op når han kom hjem sent på aften....

Min kæreste gik og jeg så mit snit til lige at smutte ind og hoppe nogle tråde osv. igennem herinde. Det ene indlæg tog det andet...............................................................................................

....................................................................................og pludselig kunne jeg høre nøgler i døren.

Det var min kære kæreste der kom hjem, kl. var 22. Det første han siger efter hej, er at han er ved at dø af sult!!!! Og så er det jeg pludselig kommer i tanke om at jeg sgu da ikke lige havde fået lavet middagsmaden (eller noget andet for den sags skyld.)

:biggrin::unsure::boohoo::boohoo::angry:HUUG:td::o:unsure::unsure::unsure::unsure:

Min kæreste har efterfølgende truet med at tage stikket til computeren hver gang jeg skal nå noget, så jeg ikke igen bliverholdt fast af computeren.... I kender det godt ik????

Nå men i forhold til selve brylluppet, så er vi ved at fastsætte en dato. Det blir forhåbentlig engang i sommeren 2008, vi satser lidt på August, men det kommer lidt an på hvornår vi kan få kirke, kok og lokale til at gå op i en højere enhed.

Men skal nok gøre mit for at holde tråden opdateret....

Det må lige være nok for nu, men inden jeg smutter vil jeg lige sige til jer alle sammen at jeg allerede nu har været rigtig glad for at være herinde og at jeg er meget betaget af hvor god og hjælpsom stemning her er.

Håber jeg kan bidrage til det.

Mange bryllupskram Fra Sussi.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa! :thumbsupsmileyanim:

Så vil jeg da være den første til at ønske dig velkommen og tillykke med det kommende bryllup!! Det glæder mig at du allerede af afhængig, for så ved du hvad du går ind til ved at starte din egen tråd! :pokey:

Synes din computerhistorie lyder meget bekendt.. :biggrin: Man kan hurtigt glemme tiden, når man er godt underholdt.. Og det er man jo altid herinde!

Jeg glæder mig meget til at følge din videre planlægning - jeg skal også selv giftes til næste sommer - så vi kan jo følges ad! Kig endelig i min tråd og se om der er noget du kan bruge! For som du selv siger, så er det jo så dejligt at kunne hjælpe og inspirere hinanden! :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Hejsa! :thumbsupsmileyanim:

Så vil jeg da være den første til at ønske dig velkommen og tillykke med det kommende bryllup!! Det glæder mig at du allerede af afhængig, for så ved du hvad du går ind til ved at starte din egen tråd! :pokey:

Synes din computerhistorie lyder meget bekendt.. :unsure: Man kan hurtigt glemme tiden, når man er godt underholdt.. Og det er man jo altid herinde!

Jeg glæder mig meget til at følge din videre planlægning - jeg skal også selv giftes til næste sommer - så vi kan jo følges ad! Kig endelig i min tråd og se om der er noget du kan bruge! For som du selv siger, så er det jo så dejligt at kunne hjælpe og inspirere hinanden! :bestwishes:

Mange tak, Rikke.

Har allerede været inde i den tråd og kigge. Hold da op hvor er I nået langt... Men dejligt at man har nogle at læne sig op af. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sussi

Tillykke med din planlægningstråd, jeg glæder mig til at følge dig herinde, selvom der kun er 80 dage til jeg skal stå brud... :thumbsupsmileyanim: Vi er jo begge to på odd fellow/herstedvester et rigtigt vestegnbryllup ... okay det lød helt vildt bonderøvsagtigt... :pokey:

/Rikke

0

Del dette indlæg

Hej sussi!

Velkommen til :pokey:

Jeg skal giftes 6. september næste år, så vi skal følges et godt stykke af vejen, glæder mig til at følge med i din planlægning. :thumbsupsmileyanim:

Den der aftensmadshistorie lyder alt for velkendt, det tror jeg der er rigtig mange herinde der har oplevet det samme..

Knus Katrine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Spændende at se hvad I finder ud af - vi er ved at være en del agust-2008-brude efterhånden :bestwishes:

Husk endleig at smide nogle billeder herind, så den hungrende pøbel kan få syn for sagen hvad kjole, feststed, blomster, farver, bryllupsrejse osv angår :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer