Skuggi

Takkekort - Hvor hurtigt.....

13 indlæg i dette emne

Hej Piger!

Ak ja.... Så er den mest fantastiske dag overstået, og der er (heldigvis) masser af vidunderlige minder og billeder....

Nu er jeg måske lidt hys, men jeg har haft lidt travlt med at få lavet takkekort, og få dem sendt/afleveret .....

Hvad siger man egentlig normalt, hvor kort tid efter brylluppet bør man ha' sendt takkekortene ud??

Vi har brugt et billede hvor vi står med et "TAK" skilt til forsiden, et billede hvor vi kysser under vores fine æresport til side to, personlig tekst til hver enkelt gæst på side tre og en lille kollage på side fire. Kortene er så printet på to sider af et A4 ark og foldet. .... Det tog godt nok noget tid med ca 65 takkekort....

:heart: Anne

post-22915-1186546908.jpg

post-22915-1186546918.jpg

post-22915-1186546926.jpg

Redigeret af Skuggi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en virkelig god ide med "tak" skiltet.. Synes da ikke du er hys ved at lave takke kort.. Det hoerer sig jo til... Kanon ide med 4 forskellige sider.. og er vild med den personlige tekst.. Hvor mange havde I at sende ud?

Takker!!

"TAK"-ideen er tyv-stjålet her inde, så jeg havde lavet skiltet klar på forhånd!!

Jeg har lavet ca 65 kort, så det har godt nok taget noget tid, men jeg har det bare lidt sådan, at det er det mindste man kan gøre når nu gæster (og rigtig mange som ikke var inviteret med.....) har været så søde at give os gaver og blomster!!

:heart: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er her en måned efter ikke gået i gang endnu... Men jeg har ikke så dårlig samvittighed, for folk har været på ferie og sådan. Men nu skal der også snart ske noget - kan bar eikke helt greje hvordan vi skal lave dem...

0

Del dette indlæg

Hmm... det er nu 6½ uger siden vi blev gift, og vi har heller ikke sendt vores kort - endsige lavet dem endnu. Vi kan også skyde skylden på ferie - dels vores egen, dels vores trykkers (5 uger) og dels vores venindes (hun tog billeder af alle gæsterne, som vi skal sende til de enkelte). Alle vores bilelder skal vi selv have igennem Photoshop og klargjort... vi har afventet gæsternes billeder, så vi kan sende alle vores billeder til fremkaldelse samtidig og opnår rabat. Herudover afventer vi 3 fremkaldte film, som min svigerfar først kan sende i dag efter endt ferie..... MEN... vi har sendt en mail lige da vi kom hjem fra ferie med et par feriebilleder til folk og en lille kommentar om at takkekortet nok skal komme.... om ikke andet så kommer det sammen med julekortet. :heart:

Men jeg skal da være den første til at indrømme, at jeg gerne ville have haft kortene ud noget hurtigere - men det kunne bare ikke lade sig gøre. OG.... jeg har altså også 101 kort jeg skal have skrevet og personliggjort med personlige hilsner. Er dog nået til den konklusion, at min seneskedehindebetændelsesarm bryder ud igen, hvis jeg skriver dem alle i hånden - så hvert kort skal sær-trykkes.... det er aftenhyggen i morgen - at skrive 101 filer til trykningen i næste uge!!! :heart: (men det er trods alt bedre end at skrive dem i hånden!!)

hmm... Emma Gad... 14 dage efter.... der var vi altså på bryllupsrejse!!! :heart:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Vi fik sendt takkekort ud lige inden vi tog på bryllupsrejse - 3 uger + 3 dage efter brylluppet. Vi ville skrive personlige hilsner i kortene og gjorde det, at jeg lavede en word-fil med alle hilsnerne, klippede ud med min mønstersaks og limede det ind i kortet.

Det blev faktisk rigtigt fint:)

Sammen med billedet, sendte vi samtidigt gruppefotoet + de parbilleder, der blev taget. Dem, der ikke var med til festen fik så bare kun selve takkekortsbilledet.

Folk var meget glade for at få parbillederne/familiebillederne som rigtige billeder:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurtigere end os i hvertfald....... svigermor rykkede for dem adskillige gange!

Takkekortende var skrevet personligt til hver enkelt. Vi skrev 55 stk. De blev sendt ud efter 8 uger.

Det var mig der stod for at skrive dem, og det var lidt en kamp med bækkensmerter og plukveer - jeg kunne kun skrive mellem 5 og ti om dagen.

Beatles

0

Del dette indlæg

Hej

I denne tid hvor alting går så hurtigt, og alle - både gæster og en selv er hurtigt videre i livets program må jeg sige, at jeg selv planlægger at sende takkekortet rimeligt hurtigt ud, mens festen også er i frisk errindring hos gæsterne. Det er nok noget jeg vil sidde og pusle med rimeligt hurtigt efter brylluppet.

SELVFØLGELIG hvis man er så heldig at være på 3 ugers bryllupsrejse, så er man jo lovligt undskyldt hvis der går en måned. :denmarkflag:

Vi har selv været til bryllup d. 07/07 og fik takkekortet små 14 dage efter, det synes jeg var meget passende.

KH Dorthe

0

Del dette indlæg

Hmm... der er mange forskellige metoder kan jeg godt se....

Vores blev jo så sendt ud mandag i ugen efter brylluppet, dvs ca otte dage efter. Det var for os passende, og vi valgte så at bruge nogle af de gode billeder vi havde fået hjem - Mangler stadig billeder fra i hvert tilfælde tre meget aktive fotografer..... Uuuhhhhh venter i spænding!!

De tilbagemeldinger vi har fået var MEGET positive.... Hvor bliver man altså bare rigtig glad for sådan positiv respons!!

Nu var vi jo heller ikke på bryllupsrejse, for så var der naturligvis gået længere tide!!

Tak for alle Jeres tilbagemeldinger!!

Skønt. Jer piger, Jer kan man sug regne med!! :denmarkflag::respekt::iloveyou::pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har her efter 2 1/2 måned ikke fået sendt dem endnu :denmarkflag: Det er lidt pinligt, men alle de billeder jeg har brugt 600 kr på at få lavet til takkekortene er blevet totalt væk, samt de takkekort jeg har skrevet og bare var klar til afsendelse.......

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer