Metju

Tak skilte...

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Laver i selv takke skiltene...

f.eks. printer et bogstav ud på et A4 ark...

eller køber i dem....

køber i dem, hvor??

Hej!

Hvis det er dette "TAK-skilt" du mener, så har jeg bare printet et bogstav ud pr A4 ark og så limet dem sammen!!

:heart: Anne

post-22915-1186563730.jpg

0

Del dette indlæg

Laver i selv takke skiltene...

f.eks. printer et bogstav ud på et A4 ark...

eller køber i dem....

køber i dem, hvor??

Hej!

Hvis det er dette "TAK-skilt" du mener, så har jeg bare printet et bogstav ud pr A4 ark og så limet dem sammen!!

:heart: Anne

Ja, noget i den stil.... okay... jamen det lyder også til en super ide...

tror jeg snupper den, og printer bogstaverne ud og sætter dem sammen...

Forresten kanon godt billede...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores "TAK-billede" lavede Dan på følgende måde:

Han brugte et stykke sort karton som baggrund, og printede TAK ud fra computeren. Så skar han de sorte bogstaver (TAK) ud af det printede, og brugte det sorte karton som "fyld" i bogstaverne (giver det mening??).

Det gav en flottere effekt, end hvis bogstaverne bare var printet ud. Syntes han i hvert fald... :heart:

post-1053-1186579553.jpg

0

Del dette indlæg

er de der "tak" skilte brugt til takkekortene?????

Ja det var i hvert fald MENINGEN at vores skulle have været brugt til takkekortene. Men det endte med at vi brugte et andet billede, selvom de havde 5 rigtig gode med TAK skiltet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores "TAK-billede" lavede Dan på følgende måde:

Han brugte et stykke sort karton som baggrund, og printede TAK ud fra computeren. Så skar han de sorte bogstaver (TAK) ud af det printede, og brugte det sorte karton som "fyld" i bogstaverne (giver det mening??).

Det gav en flottere effekt, end hvis bogstaverne bare var printet ud. Syntes han i hvert fald... :denmarkflag:

Jo det giver mening, eller forstår godt hvad du mener...

Men mit ptoblem er så at jeg kan ikke lave bogstaverne så store.... det største jeg kan er kun 72 og det er ikke stort...

hvordan gør jeg det, så de bliver større... hvad er jeres størrelse og hvordan har i fået dem så store...

0

Del dette indlæg

Hej!!

Jeg har valgt skrifttypen Monotype Corsiva og så er det skriftstørrelse 600. Bare marker bogstaverne og så gå op i feltet skriftstørrelse og marker det og skriv 600..... Send mig lige en pm hvis det er et problem, så finder vi bare ud af noget!!

Jeg valgte den skrift type da det er den der er brugt hele vejen igennem, til invitationer, menu-kort m.m.

:denmarkflag: Anne

0

Del dette indlæg

Hej!!

Jeg har valgt skrifttypen Monotype Corsiva og så er det skriftstørrelse 600. Bare marker bogstaverne og så gå op i feltet skriftstørrelse og marker det og skriv 600..... Send mig lige en pm hvis det er et problem, så finder vi bare ud af noget!!

Jeg valgte den skrift type da det er den der er brugt hele vejen igennem, til invitationer, menu-kort m.m.

:denmarkflag: Anne

Har fundet ud af det... troede ikke man bare kunne skrive et andet tal oppe i feltet....

Mange 1000 tak for hjælpen....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer