Sunshine83

Hvilken musik

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej !

Vi har valgt en jukebox - både af økonomiske grunde, men også for at der kan blive musik til alles smag når engang der skal danses igennem.

Vi havde også overvejet en playliste og computer men gik fra ideen igen da vi fandt en jukebox med lysanlæg til samme pris som hvis vi skulle leje et anlæg.. og her slipper vi for at stille op, finde musik, hente og bringe da udlejningsfirmaet sørger for det.

Dog vil jeg lige sikre mig hvordan man stiller apparatet på pause sådan at det er stille i pauserne... fnis... og så vil vi i velkomsttalen stille et par " regler " op for brugen - da det ikke er så fedt hvis der kommer 10 U2 numre i streg, men at der vælges lidt forskelligt....

Håber det kan bruges ;o)

0

Del dette indlæg

Vi skal have godt gammeldags suppe-steg-og-is musik. Min kærestes onkel er i en duo hvor de spiller, synger og underholder lidt, og de er bare skide gode og skal selvfølgelig spille til vores bryllup. Vi har været til flere fester nu hvor de har underholdt og jeg synes de er skide gode.

Maria

0

Del dette indlæg

og så vil vi i velkomsttalen stille et par " regler " op for brugen - da det ikke er så fedt hvis der kommer 10 U2 numre i streg, men at der vælges lidt forskelligt....

Hvordan vil I gøre det, hvis folk har fået noget indenbords og bare vil høre U2, U2 og U2 ? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

og så vil vi i velkomsttalen stille et par " regler " op for brugen - da det ikke er så fedt hvis der kommer 10 U2 numre i streg, men at der vælges lidt forskelligt....

Hvordan vil I gøre det, hvis folk har fået noget indenbords og bare vil høre U2, U2 og U2 ? :thumbsupsmileyanim:

HØHØ.... Så skal min far nok markere sig... griner vildt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flere forslag ???

Har stadigt ikke kunne finde noget....

Prise skal bare være rimlig, da vi ikke selv skal betale, da min elsket far betaler musikken...

Men det skal også være godt, da vi regner med at bryllupet skal holdes på et slot, skal musikken passe dertil...

Så vi er derfor ikke på udkik efter dj, eller lign...

0

Del dette indlæg

Flere forslag ???

Har stadigt ikke kunne finde noget....

Prise skal bare være rimlig, da vi ikke selv skal betale, da min elsket far betaler musikken...

Men det skal også være godt, da vi regner med at bryllupet skal holdes på et slot, skal musikken passe dertil...

Så vi er derfor ikke på udkik efter dj, eller lign...

Hvad er en rimlig pris ???

Vi skal godt nok give 11.800 kr... men vi ved at det er en fantastisk duo. Og man kan høre brudstykker

af deres musik på hjemmsiden: www.kopimaskinen.dk :oops:

De er fede - kan spille afdæmpet musik uden at det er kedeligt men kan også spille op til fest med masse

af nutidig musik..

Og vi får VORES sang spillet og sunget selv om de faktisk ikke har spillet den før..

det vil sige at de øver på den.... :oops:

Knus marinus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer