Anjajak

HJÆÆÆÆLP ingen bryllupskage!!!!

21 indlæg i dette emne

Hej allesammen!

Nå men min svigermor skulle have lavet vores bryllupskage, men hun har netop ringet og sagt, at hun må give fortabt!!!

Ja der er under en måned til vores bryllup : Vi skal giftes d. 8/9...

Er bare total træt af det...

Ved i noget om hvor lang tid i forvejen bryllupskagen skal være bestilt hos konditorer? Og hvad de koster...

Ja det er sgisme træls og endnu en post oveni budgettet på et bryllup der i forvejen har overskredet budgettet!!

Nogen der kan anbefale nogen i Esbjerg???

Er virkelig på røven...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige blevet gift her i weekenden. En beslutning, der ret hurtigt blev taget pga familieforøgelse. Vi var derfor sent ude, synes vi, men 5 dage før kunne vi sagtens få en bryllupskage. Måske fordi det ikke var en kæmpe kage, men kun til 20 pers. Vi valgte en dejligt frisk version - frugttærte-agtig lagkage...den kostede 18kr pr. person.

Jeg tror sagtens i kan nå at bestille en kage, når I skal giftes d. 8/9....

Held og lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv i første omgang at forhøre jer hos de lokale bagere mv og se om de har priser I kan forlige jer med ;) Kender desværre ikke noget til Esbjergområdet.

Har du selv mod på at bage en kage? Det skulle efter sigende ikke være såååå svært når blot opskriften er nem :bearhug: Ellers prøv at skrive til frøkenMaja - hun er ret skrap til det med kagerne - måske kan hun give dig nogle bagetips :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej allesammen!

Nå men min svigermor skulle have lavet vores bryllupskage, men hun har netop ringet og sagt, at hun må give fortabt!!!

Ja der er under en måned til vores bryllup : Vi skal giftes d. 8/9...

Er bare total træt af det...

Ved i noget om hvor lang tid i forvejen bryllupskagen skal være bestilt hos konditorer? Og hvad de koster...

Ja det er sgisme træls og endnu en post oveni budgettet på et bryllup der i forvejen har overskredet budgettet!!

Nogen der kan anbefale nogen i Esbjerg???

Er virkelig på røven...

Hej...

Jeg har arbejdet i Esbjerg, og når vi fik fredagskage, fik vi enten fra Bager Max eller Højvangsbageriet. Virkelig gode kager, kender dog ikke til priser!

Knus Bassegøj

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. Vi bor også i Esbjerg og skal giftes samme dag. Vi får lavet kagen i Tjæreborg, ved den bager der er blevet til Guldbager. Min kommende mand kender Martin, bageren der ude og han er bare en af de aller bedste. Det er ham der var konditter ved Højvangsbageren for nogle år tilbage, dengang de havde rigtig gode kager og også ham der reklamere på bryllupsmesset. Kagens pris afhænger af pynten siger han. Han laver desuden nogle af de flotteste kager. Vi har valgt rigtige blomster som pynt og det er det billigste, men det vi synes passede bedst til os. Hvor skal i holde fest og hvilken kirke ska i I i? har I holdt polderaften?

MVH Jane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan kun tilslutte mig dem der allerede har sagt føtex/bilka/kvickly...

Vi havde regnet med en kage fra en rigtig god bage, MEN NEJ - ikke en "standart kage" til 50,- pr. kuvert... Så i morgen skal vi i Kvickly og snakke om kage. De vil lave det vi vil have men rammer sikkert samme pris.

Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er i god tid stadigvæk - de behøver ikke mere end en uge.

Jeg vil anbefale dig at bestille en almindelig kage: det gør vi. Den eneste forskel er, at den ikke er i flere lag. Vi bestemmer selv pynt og indhold - og skal give 15,- pr. person (en bryllupskage hos samme bager koster 38,- pr. person.)

-Kirstine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa. Vi bor også i Esbjerg og skal giftes samme dag. Vi får lavet kagen i Tjæreborg, ved den bager der er blevet til Guldbager. Min kommende mand kender Martin, bageren der ude og han er bare en af de aller bedste. Det er ham der var konditter ved Højvangsbageren for nogle år tilbage, dengang de havde rigtig gode kager og også ham der reklamere på bryllupsmesset. Kagens pris afhænger af pynten siger han. Han laver desuden nogle af de flotteste kager. Vi har valgt rigtige blomster som pynt og det er det billigste, men det vi synes passede bedst til os. Hvor skal i holde fest og hvilken kirke ska i I i? har I holdt polderaften?

MVH Jane

Hejsa!

Vi skal giftes i Treenighedskirken og holde festen på Guldager Kro. Hvad med jer? Vi holdt polterabend d. 4/8....

Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Allesammen!

Mange tak for alle de gode tips og råd.

Min Svigermor har lovet fortsat at stå for det, selvom hun ikke selv kunne lave den. Så alle jeres tips er givet videre til hende, og hun har fundet frem til en kage....men jeg må vist ikke vide mere!! Og det er jo dejligt, så jeg er spændt på at se kagen på dagen.

Puha er helt lettet, det var lige før jeg blev ramt af bryllupsstress!!!

Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke bestilt kagen endnu, men har talt med bageren, ikke noget problem med tiden.

Vi har bestilt ved guldbageren, sådan en har de vist også i Esbjerg. 35 kr pr kuvert og så bestemmer du selv smagen og eller om der skal være forskellig smag i hvert lag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Allesammen!

Mange tak for alle de gode tips og råd.

Min Svigermor har lovet fortsat at stå for det, selvom hun ikke selv kunne lave den. Så alle jeres tips er givet videre til hende, og hun har fundet frem til en kage....men jeg må vist ikke vide mere!! Og det er jo dejligt, så jeg er spændt på at se kagen på dagen.

Puha er helt lettet, det var lige før jeg blev ramt af bryllupsstress!!!

Anja

Det lyder godt.

Jeg er lige kommet tilbage fra Kvickly. De laver kagen præcis som vi ønsker, til 35,- pr. kuvert. Det er en fin pris da vi et andet sted skulle af med 50,- for en kage vi ikke selv kunne bestemme noget til...

Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten ang. Kvikly kan jeg også lige sige at de binder billigt brudebuketter. Vi var i Varde og forhøre om brudebuket, da vi synes det var meget med priser fra 1000-1200 i eks Skads. I Kvikly varde kostede en af de største buketter 600kr. De har desuden også en bog man kan låne med hjem med nogle buketter de har bundet, men ellers kan man selvfølgelig komme med et billede som andre steder.

Hilsen jane25

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Forresten ang. Kvikly kan jeg også lige sige at de binder billigt brudebuketter. Vi var i Varde og forhøre om brudebuket, da vi synes det var meget med priser fra 1000-1200 i eks Skads. I Kvikly varde kostede en af de største buketter 600kr. De har desuden også en bog man kan låne med hjem med nogle buketter de har bundet, men ellers kan man selvfølgelig komme med et billede som andre steder.

Hilsen jane25

Hej!

Vi har bestilt blomster hos Blomsterhuset i Gormsgade, og der skal vi kun give 650 kr for en buket, men det er nok fordi det ikke er sådan en der hænger.... Synes ellers de var meget rimelige med priserne derinde. 150 kr. for en knaphulsblomst og 50 kr. for en lille brudepigebuket.

de er også bare så supersøde derinde, så vi satser på. at det er fint!

Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa.

Min kommende mand holdte polderaften i lørdags d. 11.8 og tror min bliver lørdag d. 25.8. Hvad lavede i så? Vi skal giftes i Guldagerkirke og holde festen i Ålbæk forsamlingshus. Hvor er verden lille ikke..

Hilsen jane25

Hvor spøjst, jo verden er lille!

Jeg var på manøvrebanen på motorcykel og bag på instruktøren ud i trafikken en tur bagefter, det var rigtig fedt. Derefter var vi i Vognsbølparken og spise sandwich og drikke rosé...vejret var jo bare perfekt den dag. Så fik jeg en ansigtsbehandling og derefter var vi på en klatrevæg nede på havnen. En rigtig super god dag! Du kan godt glæde dig....og nyd det i fulde drag!!! Var helt nede dagen efter over, at det nu bare var overstået!!

Min kæreste var i øvrigt på vandski og ude i Varde og spille Foldbold-golf, vi mødtes om aftnen med drengene på restaurant og derefter videre på Dronningen.!

Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg haro gså glædet mig meget men min lille bror er røget på sygehuset med leukæmi igen. Havde ellers været rask i ca 1½ år. Så ved ikke hvad det hele bliver til. Har mestl yst til at udskyde det hele. Godt min kæreste nåede at holde polderaften inden og der var min bror med.

hilsen jane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg haro gså glædet mig meget men min lille bror er røget på sygehuset med leukæmi igen. Havde ellers været rask i ca 1½ år. Så ved ikke hvad det hele bliver til. Har mestl yst til at udskyde det hele. Godt min kæreste nåede at holde polderaften inden og der var min bror med.

hilsen jane

Ej hvor er det trist. Håber at din bror stadig kan være til stede d. 8/9 og nyde dagen sammen med jer.

Det er svært at 'hype' helt vildt over et bryllup, når sådan noget sker. Så bliver tingene ligesom sat lidt i perspektiv.

Mistede selv min mor til kræft for 1 ½ år siden efter et 6 år langt sygdomsforløb, og det har dælme heller ikke været nemt ikke at have hende til at dele brylluppet med.

Et kram fra mig til dig :thumbsupsmileyanim: og krydser fingre for, at din bror kan blive frisk igen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer