mia kronhoej

Manchet knapper

10 indlæg i dette emne

Hva koster et par alm. manchet knapper.. Har ikke raad til at give en formue for dem.. Ligeledes er det en speciel skjorte manden skal have?? Mener, en alm skjorte som normalt er med et jakkesaet kan man vel ikke bare koebe og saette manchet knapper paa...

Nogle der ved et godt sted online at koebe??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tilfældigvis lige købt et par manchetknapper i fredags. Dog ikke online, men jeg kan give dig en pris :thumbsupsmileyanim:

Min kæreste fik for flere år siden en slipsenål, og jeg ville have matchende manchetknapper til, derfor gik jeg også tidligt i gang. Dem jeg fandt hos guldsmeden skulle først bestilles hjem, og jeg fik at vide at de ville koste mellem 700 og 900 kr! (I sølv). Jeg syntes godt nok at det var dyrt, men disse manchetknapper og slipsenål viste sig at være et sæt! (Og det selvom slipsenålen blev købt for måske 8 år siden!)

Da jeg hentede manchetknapperne i fredags, skulle jeg heldigvis kun betale 279 kr!

Jeg vil forresten lægge disse manchetknapper på min kærestes seng aftenen inden vi skal giftes med et lille brev. (Jeg skal sove hos mine forældre, og ved at han aldrig selv kunne komme i tanke om at købe manchetknapper!)

Du kan forresten også kigge på http://www.simplycufflinks.com/ de har manchetknapper til alle typer!

post-28629-1187509159.jpg

0

Del dette indlæg

Hva koster et par alm. manchet knapper.. Har ikke raad til at give en formue for dem.. Ligeledes er det en speciel skjorte manden skal have?? Mener, en alm skjorte som normalt er med et jakkesaet kan man vel ikke bare koebe og saette manchet knapper paa...

Nogle der ved et godt sted online at koebe??

Når man køber jakkesæt, følger der ikke skjorte med, den køber man ved siden af....

Mange steder idag, køber man bukser for sig og jakke for sig også.... men alligevel det er et sæt...

og andre sælger sæt... men det kommer jo til at koste det samme i længden...

0

Del dette indlæg

Min kæreste har lige købt manchetknapper på vores ferie i London, han gav ca. 175 kr i Marks and Spencer. De har en onlineshop.

Mht skjorte, så var vi i det engelske herremagasin i Lyngby (som ikke kan anbefales nok) og her lærte vi, at man bruger skjorter med dobbelt manchet (dvs at stykket om håndleddet er dobbelt og foldes ned) bruges til manchetknappet, man kan dog også udskifte knapperne på en almindelig skjorte. Prismæssigt er der ikke forskel på om der er dobbelt manchet eller ej.

mange hilsner

Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har købt de fedeste til min kommende, han er fængselsbetjent, så hvad er mere passende end et sæt i håndjern :unsure:

Nu må vi så se om der er nogen af gæsterne der overhovedet opdager det.

Men de har også ganske almindelige - jeg har givet 129,00 kr og de er købt hos

www.theprince.dk - en shop der helt klar er et besøg værd :)

Happy hunting

Gitte

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg har købt de fedeste til min kommende, han er fængselsbetjent, så hvad er mere passende end et sæt i håndjern :unsure:

Nu må vi så se om der er nogen af gæsterne der overhovedet opdager det.

Men de har også ganske almindelige - jeg har givet 129,00 kr og de er købt hos

www.theprince.dk - en shop der helt klar er et besøg værd :)

Happy hunting

Gitte

Jeg har også købt til min kæreste på www.theprince.dk , de har mange både sjove, specielle og rigtig flotte manchetknapper, som ikke koster ret meget!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer