Sign in to follow this  
Followers 0
Metju

Bruger nogle her inde en ringpude??

23 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg var til bryllup i lørdags hvor de brugte en ringpude som bruden selv havde broderet. Og det fungerede vidst ikke rigtig efter hensigten idet det var svært at binde sløjferne/knuderne op. Så der blev fumlet lidt inden de fik ringene på.

Vi skal ikke selv have ringpude, da det også er lidt puttenuttet efter vores smag.

Henriette :fløjt:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ingen pude her heller - samme grund som jer andre.

Vi har til gengæld en specielt lille æske, som vores veninde har lavet (det er også hende der har lavet ringene) - hun har fyldt en lille papæske med ris! og så ligger ringene i den. Jeg kan lige se, hvordan vi kommer til at stå ved alteret og rode rundt i risene for at finde ringene, når de nu er væltet rundt i forloverens lomme!

0

Annonce ♥

Vi havde en ringpude... Fik den med ved køb af kjole fordi der var en lillebitte fejl på kjolen... Patrick var bare SÅ stolt af at han skulle gå med ringene på den pude og snakkede næsten ikek om andet i et år :thumbsupsmileyanim:

Se lige hvor fint han sad med den under hele vielsen ... En MEGET koncentreret dreng *SS**SS*

post-16460-1188650433.jpg

0

Vi havde også en ringpude, som vores nuttede ringebærer fik lov til at bære på :loveflag:

_MG_0471%20copy.jpg

ÅRH hvor er han dejlig!

Ja, det synes vi også :boohoo:

Det er min venindes lille dreng, som var kun 17 måneder på vores bryllupsdag.

Dette billede er taget lige efter han havde afleveret ringepuden og han var bare så stolt :denmarkflag:

_MG_0485%20copy.jpg

0

Annonce ♥

Vi havde også en ringpude, som vores nuttede ringebærer fik lov til at bære på :bearhug:

_MG_0471%20copy.jpg

ÅRH hvor er han dejlig!

Ja, det synes vi også :cheerleader3:

Det er min venindes lille dreng, som var kun 17 måneder på vores bryllupsdag.

Dette billede er taget lige efter han havde afleveret ringepuden og han var bare så stolt :bestwishes:

_MG_0485%20copy.jpg

Hold da op en lækker unge!! Det må du sige til din veninde, at vi har sagt!

0

Vi havde ringpude - en rigtigt flot én. Min datter kom gående bag ved mig i kirken med ringpuden og kom op med ringene på det rette tidspunkt. Det var et stort øjeblik for hende.

Selvfølgelig blev der fumlet lidt med snorene, men det gjorde slet ingenting:)

0

Annonce ♥

Heller ingen ringpude til os - den kommer i forloverens lomme...

Det er en god måde at give børnene en opgave, men med de to vildbasser vi skal have som brudesvende, så tror jeg vi kommer til at kravle rundt i kirken og lede efter ringene, hvis de skulle ligge på en pude :thumbsupsmileyanim:

0