Ghettognu

Gaveidé til 30 års fødselsdag

7 indlæg i dette emne

Hej tøser

Nu må I sgu hjælpe mig!!! Stig fylder 30 om 3 uger, og jeg ved ikke hvad jeg skal give ham i gave!

Han ønsker sig regntøj (Zzzzzz...), nogle DVD-film (har købt "Kammerater i Krig" DVD-boxen og har skrevet resten af filmene på ønskesedlen til familien) og nogle militær-ting, som jeg jo ikke kan købe til ham.

Jeg har overvejet et navigations-system til vores nye bil, men det ser ud til at hvis man skal have en ordentlig en koster den omkring 3000 kroner, og det er noget mere end budgettet holder til.

Så hva skal jeg finde på? Kom med alle jeres geniale idéer, tak. :fløjt:

/Anne

Redigeret af Ghettognu
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for forslagene, men jeg har netop ladet mig inspirere lidt for meget i morgengave-trådene for et par måneder siden og gav i morgengave både nyt ur, manchetknapper og boudoir-billeder.

Solbriller kunne være en mulighed - han har godtnok 3-4 par, men ikke nogle ordentlige nogen.

Lommeur ved jeg ikke helt... Tror han ville blive glad for et, hvis det f.eks. havde været hans morfars, men at købe et splinternyt lommeur til ham ville han ikke helt se pointen i...

Jeg må nok alligevel hellere kigge lidt i morgengavetrådene (igen)...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg giver William (med svigermors hjælp) en tur til Berlin og et par koncertbilletter, når han fylder år om en lille måned. Det skal ok falde i god jord... Så mit bud - et forlænget weekend til en storby - ellers kan Melsted Badehotel på Bornholm anbefales ;)

KAmmerater i Krig er en super-serie til sådan en army-gut som Stig. William elsker den serie - og jeg synes oveni købet at den er god :griner:- William har lige købt en dvd-boks med hele 2. verdenskrig på - noget dokumentar-værk. De kan vist fåes i TP og skulle være ret gode... Men det kan jo heller ikke være DVD'er det hele...

0

Del dette indlæg

Jeg giver William (med svigermors hjælp) en tur til Berlin og et par koncertbilletter, når han fylder år om en lille måned. Det skal ok falde i god jord... Så mit bud - et forlænget weekend til en storby - ellers kan Melsted Badehotel på Bornholm anbefales ;)

KAmmerater i Krig er en super-serie til sådan en army-gut som Stig. William elsker den serie - og jeg synes oveni købet at den er god :griner:- William har lige købt en dvd-boks med hele 2. verdenskrig på - noget dokumentar-værk. De kan vist fåes i TP og skulle være ret gode... Men det kan jo heller ikke være DVD'er det hele...

Nej, lige præcis. Det kunne jeg ellers nemt gøre, for han er tosset med alle former for krigs-film (og også en del action- af slagsen).

Det med rejse/oplevelse har jeg tænkt på, men vi har stadig alle vores oplevelsesgavekort tilbage fra brylluppet - har ikke engang brugt dem til biografen endnu!!! I sidste uge var vi inde og se Ørkenens Sønner - Stigs julegave - så kan man få lidt fornemmelse af hvor længe vi er om at få den slags brugt, fordi vi aldrig har en ledig weekend.

Har tænkt på noget han kan have med til Afghanistan og have glæde af dér, f.eks. en Ipod. Ved bare ikke om han gider at have sådan en... Han har en mp3-afspiller, som han kun sjældent bruger...

Ellers har jeg overvejet en lommelærke, evt. med en indgravering i. Men er det måske lidt kedeligt?

Ih, det er ikke nemt!

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Er han til vin?? Hvad så med en aktie i et fransk vinslot?? -Det gav jeg Jan i morgengave, sammen med en blandet kasse vin der fra.... Det er bare faldet i rigtig god jord!!! http://www.haux.com

:griner:- Anne

Meget spændende idé!!! Vil bestemt kigge på det - det kunne jo være lidt sejt at sidde og drikke vin fra "sin egen" vingård. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer