Bassegøj

Forlader i festen

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg tror mere det er en gammel tradition.

Hvorfor skulle jeg forlade den fest jeg har betalt for? :thumbsupsmileyanim:

Og hvorfor skulle jeg invitere alle de gæster, hvis jeg ikke skulle feste med dem.

Så, nej vi forlader ikke festen - vi forlader nok festen som de sidste i stedet for. :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tjaa...jeg vil gerne feste med til den lyse morgen...men min kæreste vil have bryllupsnatten fredet! Det er noget særligt at have den på dagen, det kan jeg godt forstå....men jeg kunne nu godt tænke mig at have en hel dag og nat på hotel...jeg får svært ved at overtale ham - det er nu også meget sødt, at han vil have natten "fredet"...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer