V.A.

Feststed med overnatning på Sjælland?

6 indlæg i dette emne

Hej.

Er der nogen, som ved, hvor man kan holde sit bryllup med overnatning, og hvor der er plads til omkring 80-90 mennesker (nok ikke alle til overnatning). Vi vil helst holde det f.eks. i en hytte, lejrskole eller lignende, hvor vi selv kan bestemme, hvordan det hele skal forløbe. Det skal være på Sjælland og helst Vestsjælland eller omkring København.

Jeg har ledt og ledt, men synes ikke rigtig at jeg kan finde noget :fløjt:

Håber I kan hjælpe. Jeg er helt ny herinde, men fik hurtigt indtrykket af, at der er en masse personer herinde med rigtig mange gode idéer, så håber også, at der falder en af til mig. :)

Tak -HAHA-

Hilsen VA.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa - og velkommen til :)

Vi holdt vores bryllupsfest på Solborgen I Vig. Det er en feriekoloni ejet af Metodistkirken, som ligger skønt i et skovområde udenfor Vig tæt ved vandet. Der er en festsal, hvor det måske bliver lidt klemt med 80-90 personer, men på den anden side var der meget god plads til de ca 50, vi var...

Der er desuden to store terasser med direkte afgang fra festsalen samt en tilstødende sofastue med bløde møbler. Der er 58 sovepladser i 2- og 4 mands værelser i hovedbygningen, og så kan man leje nogle ekstra pavillioner med, hvis man bliver flere end det. Alternativt kan man få lov at slå telt op. Der er også fodboldbane, legeplads og bålplads - perfekt hvis der er børn med.

Du kan jo kigge på linket øverst - og evt tjekke nogle billeder i min tråd (kig i indes på s. 1) Ellers er du mere end velkommen til at sprøge om mere :fløjt: I kan let få lov at se det, hvis I ringer til dem!

Vi var super glade for det. Det ligger skønt og det er pænt! Ikke noget med overskrevne senge eller total lejrskolestemning,,, Nej, det er lige en klasse opfra det, synes jeg. Beatles herinde holdt også sit bryllup deroppe, så hun kan også bidrage med oplevelser -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi skal holde på bryllup på næsbyholm slot som ligger ved glumsø.

Det er godt nok lidt dyrt, men der er mulighed for overnatning dog ikke til alle 80-90 mennesker. Man kan tage alt med selv eller man kan få dem til at stå for det hele. Du kan kigge på deres hjemmeside, jeg synes det er et super lækkert sted og jeg glæder mig helt vildt

Mvh Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa - og velkommen til :heart:

Vi holdt vores bryllupsfest på Solborgen I Vig. Det er en feriekoloni ejet af Metodistkirken, som ligger skønt i et skovområde udenfor Vig tæt ved vandet. Der er en festsal, hvor det måske bliver lidt klemt med 80-90 personer, men på den anden side var der meget god plads til de ca 50, vi var...

Der er desuden to store terasser med direkte afgang fra festsalen samt en tilstødende sofastue med bløde møbler. Der er 58 sovepladser i 2- og 4 mands værelser i hovedbygningen, og så kan man leje nogle ekstra pavillioner med, hvis man bliver flere end det. Alternativt kan man få lov at slå telt op. Der er også fodboldbane, legeplads og bålplads - perfekt hvis der er børn med.

Du kan jo kigge på linket øverst - og evt tjekke nogle billeder i min tråd (kig i indes på s. 1) Ellers er du mere end velkommen til at sprøge om mere :o I kan let få lov at se det, hvis I ringer til dem!

Vi var super glade for det. Det ligger skønt og det er pænt! Ikke noget med overskrevne senge eller total lejrskolestemning,,, Nej, det er lige en klasse opfra det, synes jeg. Beatles herinde holdt også sit bryllup deroppe, så hun kan også bidrage med oplevelser :bearhug:

Jeg vil også slå et slag for Solborgen, som den der anbefalede Louise og Beatles at bruge stedet. Fordi jeg har spillet der så mange gange og det altid har været en succes, i form af en ikke alt formel fest hvor gæsterne har haft plads til armbevægelser og har kunnet få en hyggelig weekend ud af det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer