julievt

Regnvejr Lørdag........

15 indlæg i dette emne

Hej Piger..

Har lige set vejrudsigten for lørdag, regn............... Øv hvor er det bare uretfærdigt, synes det er så ærgeligt, der er en masse spørgsmål, hvad med billederne, og fælles billederne vi havde aftalt at tage foran kirken efter vielsen, hvad med kjolen, den blive jo sikkert mega beskidt, og våd, hva når vi skal hilse på alle gæsterne, det må blive i våbenhuset iiiiiihhhhhhhhhh åltså........... Er lige ved at tude, er eller andet sted ved jeg godt det er lidt åndsvagt, men nu har man brugt der sidste halve år på at gøre alt perfekt, og så bliver det regnvejr... Er der nogen der har nogen gode historier om bryllup i regnvejr????

Kh Julie..

Redigeret af julievt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå du bliver ked af det over vejret, men prøv at vende det om til noget positivt når det nu ikke kan være anderledes...

I kan f.eks få nogle rigtig smukke sort/hvide regnvejrsbilleder, eller køb nogle smukke paraplyer som ekstra accessories.

Måske små drinksparaplyer i sølv eller guld i champagnen?

Tænk kreativt, vær glad og nyd at du gifter dig med manden i dit liv i stedet! :thumbsupsmileyanim:

post-26729-1188242361.jpg

post-26729-1188242409.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Følger din tråd med spænding - skal også giftes på lørdag, dog skal der ikke tages udendørs billeder, men det er bare surt, hvis det regner, når vi skal ud og ind af kirken. Især ud - jeg har glædet mig til at stå uden for kirken og hygge mig med gæsterne (suk)

Og.... jeg håber på et mirakel.

En positiv ting er der dog ved regnvejr: Den nye rygelov og den generelle jagt på rygerne har gjort, at der er en stadig stigende tendens til, at selskabet "deles" i et uden- og et indendørs hold. Det sker da ikke, når det regner.

mange hilsner

goodbyehansen

0

Del dette indlæg

Hej

Øv det er da kedeligt med sådan en vejrudsigt, men det kan jo nå at ændre sig endnu.

Et forslag kunne være at få taget billeder inde i kirken evt. i sort/hvid. Har set nogen rigtig gode nogen et sted (kan bare ik lige huske hvor). Men der var i hvert fald leget lidt med perspektivet og taget nogle oppefra også. Så det ku evt være en mulighed. Man skal bare huske at spørge præst og kirketjener.

Det var vores plan B at få taget dem i kirken, for de havde lovet møgvejr, men vi havde altså høj sol da vi blev fotograferet, så det blev udenfor som først planlagt.

Pøj pøj krydser fingre for bedre vejr

Hilsen Sascha

0

Del dette indlæg

Hej Piger..

Har lige set vejrudsigten for lørdag, regn............... Øv hvor er det bare uretfærdigt, synes det er så ærgeligt, der er en masse spørgsmål, hvad med billederne, og fælles billederne vi havde aftalt at tage foran kirken efter vielsen, hvad med kjolen, den blive jo sikkert mega beskidt, og våd, hva når vi skal hilse på alle gæsterne, det må blive i våbenhuset iiiiiihhhhhhhhhh åltså........... Er lige ved at tude, er eller andet sted ved jeg godt det er lidt åndsvagt, men nu har man brugt der sidste halve år på at gøre alt perfekt, og så bliver det regnvejr... Er der nogen der har nogen gode historier om bryllup i regnvejr????

Kh Julie..

Hejsa hvor i landet bor du for vejret ser sådan ud for midt og vestjylland:

Hilsen Lisbet

post-25396-1188301625.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger...

Jeg bor slagelse, har lige været på DMI og de lover kun 1 mm regn, ju huuuuuuuuuuuuuu... Bare det nu holder, er ligeglad med om det er overskyet, bare det ikke regner, MEN for en sikkeheds skyld har jeg idag været oppe og købe den berømte Lisbeth Dahl paraply, så er der da en chance for at hår og make up holder sig nongenlunde.... Min kæreste synes det er noget underligt noget at gi 150,- for en paraply når vi har en i forevejen, som han synes er alle tiders , altså grøn og blå ternet... Men han kan tro nej, så paraplyen er i hus...... Nu nærmer det sig, uuhhhh hvor der er sommerfugle i maven, har fået min veninde til at synge og min far til at spille guitar en sang i kirken, og vi skal øve i aften bare det nu bliver godt, håber min kommende mand bliver overasket....

Lige til sidst, kryds alt hvad i har for godt vejr på lørdag....

Knus Julie

Redigeret af julievt
0

Del dette indlæg

Hej Piger...

Jeg bor slagelse, har lige været på DMI og de lover kun 1 mm regn, ju huuuuuuuuuuuuuu... Bare det nu holder, er ligeglad med om det er overskyet, bare det ikke regner, MEN for en sikkeheds skyld har jeg idag været oppe og købe den berømte Lisbeth Dahl paraply, så er der da en chance for at hår og make up holder sig nongenlunde.... Min kæreste synes det er noget underligt noget at gi 150,- for en paraply når vi har en i forevejen, som han synes er alle tiders , altså grøn og blå ternet... Men han kan tro nej, så paraplyen er i hus...... Nu nærmer det sig, uuhhhh hvor der er sommerfugle i maven, har fået min veninde til at synge og min far til at spille guitar en sang i kirken, og vi skal øve i aften bare det nu bliver godt, håber min kommende mand bliver overasket....

Lige til sidst, kryds alt hvad i har for godt vejr på lørdag....

Knus Julie

Puha, jeg kan godt huske, hvordan det var hele tiden at tjekke vejrudsigten! Den skiftede hele tiden, og til sidst lod jeg simpelhent bare være med at tjekke vejrudsigten.

Det blev også regnvejr på vores bryllupsdag, men det var helt ok. Men kan også tage nogle flere regnvejrbilleder.. Og det er sjældent at det regner konstant en hel dag, så der skal nok blive en chanvce for at få nogle tørvejrsbilleder.

Men jeg håber for dig at være holder til på lørdag :):toot:

0

Del dette indlæg

Hej Julie

Når det først går løs, er det virkelig ligemeget. Jeg blev selv gift den 7.7.7 med en masse blæst og regn lige præcis de 2 gange man skulle være udenfor.

V i havde endda havefest, men det betød ikke ret meget - ja man tror næsten ikke på det, når folk siger det til en, men sådan er det...

Vi grinede en masse af det, så det blev et helt "tema" at hver gang vi rejste os og gjorde antræk til at skulle udefor var det ved at regne...

Så lige fra hjertet - det betyder intet, og billederne bliver supergode af det...

post-27039-1188303858.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg skal huske at skrive paraply på huskelisten, når jeg kommer hjem.

Har også nogle sjove gummestøvler - måske skulle jeg også huske dem, så kan de stå i våbenhuset bare for en sikkerheds skyld. Det vil da være sjovt, hvis det står ned i stænger.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er så heldige at vi kan få taget billeder i regnskoven, vi skulle ha været fotograferet i en park, meeen det blir vist ikke til noget.. Det jeg bekymre mig mest over er mit hår... hehe

Hvordan har du fået lov til at blive fotografferet i regnskaoven?

Det lyder spændene, jeg skal selv giftes i Randers den 6. oktober 2007.

0

Del dette indlæg

Vi er så heldige at vi kan få taget billeder i regnskoven, vi skulle ha været fotograferet i en park, meeen det blir vist ikke til noget.. Det jeg bekymre mig mest over er mit hår... hehe

Hvordan har du fået lov til at blive fotografferet i regnskaoven?

Det lyder spændene, jeg skal selv giftes i Randers den 6. oktober 2007.

Jeg tror det er en aftale vores fotograf har med regnskoven, det var i hvert fald hende der foreslog min kommende mand det.

0

Del dette indlæg

Hej

Vi skal selv fotograferes ude, men har set de har lavet om i vejrudsigten så det skulle holde tørt. Men det laver de nok om mange gange...

Ellers vil jeg også bare sige - se positivt på det - det gør vi...

Og hvis det bare er en lille byge så kan man jo holde en pause.

Ha' et godt bryllup :):toot:

Ann

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer