Maggie3

Jan og Sallys Bryllup d. 20/9 2008

26 indlæg i dette emne

Ja, så kom jeg i det mindste i gang med min planlægningstråd!

Meget stort skridt :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan se, at mange starter med at skrive lidt om, hvem man er og hvor længe man har været sammen, så det er vel næsten obligatorisk eller hvad?!

Uanset hvad, så får i vores historie her:

Jan: 28 år, født d. 6/2 1979, er i voksenlære som elektriker ved Egebjerg El og har 3 år tilbage af uddannelsen

Sally 26 år, født d. 23/7 1981, arbejder som Mediekonsulent ved Eniro Danmark A/S (på papiret, men er jobsøgende)

I august 1999 begyndte jeg, Sally, at gå på Hf på Skanderborg Amtsgymnasium og Hf-kursus.

Det var første skoledag, og selvom jeg havde en kæreste på daværende tidspunkt, kunne jeg ikke lade være med at tage et grundigt kig på de 6 drenge/mænd jeg nu skulle tilbringe de næste 2 år sammen med. (Jo, der var også piger i klassen, men jeg er ikke til den side :fløjt:)

Jeg kan huske jeg tænkte ved mig selv, at hvis jeg skulle være sammen med én af de 6 hankøn, skulle det være Jan.

I løbet af 1. skoleår fik jeg gjort det forbi med min daværende kæreste, og bed mere og mere mærke i Jan, og hvad han lavede både i og udenfor skolen.

Han var ikke typen, der kom i skole efter weekenden og blamerede sig med sin triumfering, og han sagde også nej tak til nogle piger, når de gjorde sig til ved f.eks. gymnasiefesterne...

På et tidspunkt var jeg næsten bange for at han ikke var så vild med piger...

2. skoleår begyndte og d. 11 september 2000 skulle vi på studietur til Paris. -Og lad mig lige slå fast; Paris ER kærlighedens by!!

Vi begyndte at holde i hånden, og vi var sammen når vi kunne komme til det. Om aftenen stod vi på trappen på hotellet og sagde godnat 5-6 gange før vi gik hver til sit.

I bussen hjem fra Paris sad vi ved siden af hinanden, og da vi kom hjem fra Paris, var vi sammen hver dag.