Maggie3

Jan og Sallys Bryllup d. 20/9 2008

26 indlæg i dette emne

Ja, så kom jeg i det mindste i gang med min planlægningstråd!

Meget stort skridt :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan se, at mange starter med at skrive lidt om, hvem man er og hvor længe man har været sammen, så det er vel næsten obligatorisk eller hvad?!

Uanset hvad, så får i vores historie her:

Jan: 28 år, født d. 6/2 1979, er i voksenlære som elektriker ved Egebjerg El og har 3 år tilbage af uddannelsen

Sally 26 år, født d. 23/7 1981, arbejder som Mediekonsulent ved Eniro Danmark A/S (på papiret, men er jobsøgende)

I august 1999 begyndte jeg, Sally, at gå på Hf på Skanderborg Amtsgymnasium og Hf-kursus.

Det var første skoledag, og selvom jeg havde en kæreste på daværende tidspunkt, kunne jeg ikke lade være med at tage et grundigt kig på de 6 drenge/mænd jeg nu skulle tilbringe de næste 2 år sammen med. (Jo, der var også piger i klassen, men jeg er ikke til den side :fløjt:)

Jeg kan huske jeg tænkte ved mig selv, at hvis jeg skulle være sammen med én af de 6 hankøn, skulle det være Jan.

I løbet af 1. skoleår fik jeg gjort det forbi med min daværende kæreste, og bed mere og mere mærke i Jan, og hvad han lavede både i og udenfor skolen.

Han var ikke typen, der kom i skole efter weekenden og blamerede sig med sin triumfering, og han sagde også nej tak til nogle piger, når de gjorde sig til ved f.eks. gymnasiefesterne...

På et tidspunkt var jeg næsten bange for at han ikke var så vild med piger...

2. skoleår begyndte og d. 11 september 2000 skulle vi på studietur til Paris. -Og lad mig lige slå fast; Paris ER kærlighedens by!!

Vi begyndte at holde i hånden, og vi var sammen når vi kunne komme til det. Om aftenen stod vi på trappen på hotellet og sagde godnat 5-6 gange før vi gik hver til sit.

I bussen hjem fra Paris sad vi ved siden af hinanden, og da vi kom hjem fra Paris, var vi sammen hver dag.

D. 20/9-00 blev vi så kærester, og jeg kan huske efter vi havde sovet sammen for første gang, begyndte jeg at græde af glæde, og fordi vi bare passede så godt sammen.

Jeg flyttede ind hos Jan og hans forældre ret hurtigt, da jeg ikke havde andre steder at bo, og i foråret 2001 fik vi så en lejlighed sammen.

I januar 2005 købte vi lejlighed her i Horsens, hvor vi bor sammen med vores (min) kat, Maggie. Heraf mit brugernavn her på BK.

Jeg har snakket om børn og bryllup i nogle år, og selvom Jan er 2½ år ældrere end mig, har han bare været lidt længere om at nå hertil.

Jeg friede sågar til ham på skuddagen i 2004, men da sagde han nej, og følte lidt at jeg var ved at tage hans manddom fra ham, men selvom jeg også synes det er manden der skal gøre det, må vi kvinder jo gerne den ene dag hvert 4. år.

D. 11/6-07 friede han så til mig, og på en lidt sjov måde, for han lagde ud med at snakke om at vi kunne låne penge i banken til brylluppet.

Jeg sagde at der ikke kunne blive noget bryllup, hvis man ikke havde spurgt først, hvortil han svarede at han jo hverken havde blomster eller ring.

"Så må du jo spørge 2 gange", sagde jeg, og så friede han.

Da jeg fyldte 26, fik jeg en ring, og så spurgte han igen, og for et par uger siden kom han hjem med en STOR buket blomster og spurgte for 3. gang :loveboard:

Så kan jeg vist heller ikke bede om mere...

Vi skal giftes d. 20/9 2008, og for jer der har fulgt godt med i ovenstående, ja, så er det på vores 8 års dag.

Det skulle jo gerne være en dag der betød noget for os og samtidig en lørdag.

Vi tror ikke på gud, derfor bliver det en borgerlig vielse. Vi vil dog heller ikke giftes på rådhuset, så det bliver i Bygholm Park i Horsens.

Huskeliste

Er i gjort...

Er i gang...

Er ikke helt kommet dertil endnu...

12-6 måneder før brylluppet

Fastsæt dato og tidspunkt for brylluppet - 20/9-08 kl. 14.00

Reserver rådmand og park - Har reserveret 1. Viceborgmester i Horsens, og har fået tilladelse til brug af parken

Lav et bryllupsbudget - Det bliver maaange penge!

Lav en foreløbig gæsteliste - Vi bliver ca. 56

Reserver festlokale eller restaurant - Har lavet aftale med Jørgensens Hotel

Book fotograf - Vi har fundet den fotograf vi vil have, og nu har vi også reserveret datoen og betalt depositum

Arranger transportmiddel til dagen - Vi leder stadig

Bestil tid til frisøren - Min veninde er frisør og hun vil gerne ordne mit hår, jeg har dog ikke aftalt dato med hende endnu

Bestil tid til at få lagt makeup - Det klarer hun sørme også, sammen med håret

Begynd at se efter brudekjolen, skoene og tilbehøret - Jeg har ikke lavet andet siden jeg meldte mig til her på BK

Book brudesuiten - Er gjort, for den fulgte automatisk med festen på hotellet

Book musik til festen - Vi har fået tilbud, vi skal bare lige have sagt ja tak til det

Book bryllupsrejsen - Vi vil gerne til Sicilien, men længere er vi ikke nået

6-3 måneder før brylluppet

Brudekjolen, skoene og tilbehøret er købt

Køb tøj til brudgom

Køb tøj til evt. brudepiger og -svende

Køb vielsesringe - Vi er begyndt at kigge på ringe, for vi skal også bruge dem til forlovelsesringe, men det er svært!

Skriv en ønskeliste - Det glæder jeg mig til ;o)

Skriv en gæsteliste - Den bliver nok ikke meget anderledes end den foreløbige vi har lavet

Invitationer, bordkort og evt. menukort/festprogram - Er ved at blive inspireret takket være jer her på BK

Vælg forlover - Jans fætter, Søren

Vælg brudepiger - 1. brudepige: Sallys veninde og kollega, Mai-Britt og brudepiger: Sallys lillesøster, Nicole og Sallys veninde fra Norge, Louise

Vælg vidner - Forlover og 1. brudepige

Vælg en toastmaster - Jans far, Preben

Fastsæt/bestil bryllupsmenuen - Vi venter på det nye menukort fra Jørgensens Hotel

Fastsæt receptionsmenuen - Champagne efter vielse i parken og efterfølgende kaffe og bryllupskage på Jørgensens Hotel

Bestil bryllupskagen

Vælg farvetema - tænker stadig... Er lidt ovre i hvid, blå og sølv

3-2 måneder før brylluppet

Indhent og udfyld en ægteskabserklæring

Bestem musik og evt. sange til vielsen

Forbered tale/event til brudgom

Vaccination og evt. vissum til bryllupsrejsen

Risposer og andet bordpynt

Lær at danse brudevals

Planlæg evt. navneændring

1 måned før brylluppet

Gennemgå vielsesceremonien med viceborgmesteren

Brudekjolen er færdig

Tjek at brudegommens tøj er ok

Tjek at brudepigernes tøj er ok

Sørg for at ringene bliver graveret og klargjort til selve dagen

Tjek at prøvelsesattesten er kommet og få den afleveret til rette sted

Gå brudeskoene til

Aftal detaljer med fotografen

Aftal detaljer med frisøren om både hår og makeup

Aftal detaljer med feststedet

Aftal detaljer med transporten

Aftal aftenens forløb med toastmasteren

Lav bordplan

Giv feststedet besked på hvor mange der kommer

Køb morgengaver

Køb gaver til dem der har hjulpet i forbindelse med brylluppet

Mind Jan om blomsterne

Kontakt avisen hvis i skal have indrykket en bryllupsannonce

Veksle penge til bryllupsrejsen

Lav et detaljeret skema, der viser de ting, som skal gøres lige før, under og efter brylluppet

1-2 uger før brylluppet

Vi er nu eksperter i at danse brudevals

Puds forlovelsesringene hvis de bruges som vielsesringe

Prøv tøjet en sidste gang

Få styr på hud, hår og negle

Tjek det hele igennem igen

Fordered hvad vi skal have med på bryllupsrejsen

Dagen før brylluppet

Pak en taske med det tøj vi skal have på dagen efter brylluppet

Sørg for at makeup og andre praktiske ting (plaster, pamoler, nål og tråd) er i brudens taske

Husk brudgommen på at han skal lakere sine tånegle

På selve bryllupsdagen

Tag det roligt, og husk at sige "nu" til dig selv

Brudebuket, corsager og knaphulsblomster skal hentes hos blomsterhandleren - HUSK DET NU JAN

Arranger hjælp til gaveudpakning

Ja, det var lige det indtil videre... Ret til ændringer forbeholdes!

Sådan starter eventyret, følg med og se om vi klarer udfordringerne og lever lykkeligt til vores dages ende... :(

Mange hilsner fra Maggie

Redigeret af Maggie3
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til skal du også have her fra....Dejlig historie om dig og Jan nogle mennesker er bare soul mates!!

Og så et tre dobbelt frieri, det må jeg nok sige. Så er budskabet da ikke til at tage fejl af. :thumbsupsmileyanim:

Håber du bliver glad for BK og finder ligeså meget inspiration som jeg har fundet....indtil videre, er jo langt fra færdig. Skal giftes d. 30/8-2008, så jeg er 2008 brud ligesom du. :fløjt:

Glæder mig til at følge med i din planlægning. Har du gjort dig nogen tanker vedr. farver eller måske et tema???

Anne :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej Sally og tillykke med det forestående bryllup og din helt egen planlægningstråd :loveboard:

Jeg friede sågar til ham på skuddagen i 2004, men da sagde han nej, og følte lidt at jeg var ved at tage hans manddom fra ham, men selvom jeg også synes det er manden der skal gøre det, må vi kvinder jo gerne den ene dag hvert 4. år.

Gav han dig så de 12 par silkehandsker, traditionen foreskriver en mand skal give en kvinde, hvis han siger nej til hendes frieri på skuddagen? ;)

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sally,

Så fik du endelig en tråd! :thumbsupsmileyanim: Har godtnok tænkt på, hvornår den mon kom.. ;)

Jeg havde også hintet ret kraftigt til Per, om at han skulle ned på knæ, men han virkede ikke så modtagelig overfor mine hints.. Men så fik han atvide, at hvis ikke han fik friet inden d. 24. Februar, så gjorde jeg det altså.. Det virkede.. :fløjt:

Jeg glæder mig til at se hvad du får planlagt, det kunne jo være jeg kunne "låne" noget fra dig :loveboard:

Knus Katrine

0

Del dette indlæg

Godmorgen, velkommen til og tillykke med tråden.

Synes godt nok der allerede er styr på meget. :oops:

Glæder mig til at følge din planlægning og se hvilke gode ideer du har. :)

Hej Marie,

Tak for hilsenen, jeg har også været inden og kigge i din tråd for et stykke tid siden, og du har da også mange gode idéer selv der ikke er fastlagt endelig dato endnu.

Jeg glæder mig til at følge dig når det virkelig går løs!

Hilsen Maggie :toot:

0

Del dette indlæg

Velkommen til skal du også have her fra....Dejlig historie om dig og Jan nogle mennesker er bare soul mates!!

Og så et tre dobbelt frieri, det må jeg nok sige. Så er budskabet da ikke til at tage fejl af. :)

Håber du bliver glad for BK og finder ligeså meget inspiration som jeg har fundet....indtil videre, er jo langt fra færdig. Skal giftes d. 30/8-2008, så jeg er 2008 brud ligesom du. :fløjt:

Glæder mig til at følge med i din planlægning. Har du gjort dig nogen tanker vedr. farver eller måske et tema???

Anne :toot:

Hej Anne,

Tak for de søde ord i min tråd... Vidste ikke der var spamkontrol her på BK, nu sagde den til mig jeg skulle vente 30 sekunder før jeg skrev igen... Havd er det for noget?! :td:

Jeg har været med på BK, sådan lidt på sidelinien i et par måneder, jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at lave en tråd før i går...

Jeg glæder mig også til at følge med i din tråd, og det er altid rart at kunne følges med nogen.

Hilsen Maggie :oops:

0

Del dette indlæg

Hej Sally og tillykke med det forestående bryllup og din helt egen planlægningstråd :toot:

Gav han dig så de 12 par silkehandsker, traditionen foreskriver en mand skal give en kvinde, hvis han siger nej til hendes frieri på skuddagen? ;)

:)

Maja

Hej Maja,

Og tak for tillykker ;o)

Jeg har ponket ham længe for at han skulle hoste op med de handsker, men det synes han er noget pjat...

Men sådan er mænd jo engang imellem, hi hi...

Hilsen Sally

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sally,

Så fik du endelig en tråd! :) Har godtnok tænkt på, hvornår den mon kom.. ;)

Jeg havde også hintet ret kraftigt til Per, om at han skulle ned på knæ, men han virkede ikke så modtagelig overfor mine hints.. Men så fik han atvide, at hvis ikke han fik friet inden d. 24. Februar, så gjorde jeg det altså.. Det virkede.. :oops:

Jeg glæder mig til at se hvad du får planlagt, det kunne jo være jeg kunne "låne" noget fra dig :toot:

Knus Katrine

Hej Katrine,

Jeg havde jo sagt den kom, og her er den så... Bedre sent end aldrig, ikke?

Så nu har jeg også noget at bidrage med her på BK.

Det skulle også gerne give mit antal besvarelser et puf i den rigtige retning, så jeg også kan stige lidt i graderne ;o)

Nu skal jeg bare lige finde ud af at lave link i min signatur.

Jeg har læst om din kjole, og det er rigtig ærgeligt for dig, men jeg er sikker på du nok skal finde en endnu bedre drømme-kjole.

Havde panayotis ikke andre røde kjoler du kunne lide?

Hilsen Maggie

Redigeret af Maggie3
0

Del dette indlæg

Og så et tre dobbelt frieri, det må jeg nok sige. Så er budskabet da ikke til at tage fejl af. :)

Håber du bliver glad for BK og finder ligeså meget inspiration som jeg har fundet....indtil videre, er jo langt fra færdig. Skal giftes d. 30/8-2008, så jeg er 2008 brud ligesom du. :oops:

Anne :toot:

Forresten har jeg skrevet lidt om idéer til farver i min tråd her ovenover.

Jeg tænker lidt på hvid, sølv og blå (ikke alt for mørk), og billeder og inspiration modtages gerne!!! :td:

Hilsen Maggie

Redigeret af Maggie3
0

Del dette indlæg

Hej Marie,

Tak for hilsenen, jeg har også været inden og kigge i din tråd for et stykke tid siden, og du har da også mange gode idéer selv der ikke er fastlagt endelig dato endnu.

Har du kigget uden at skrive??? Fy altså.

Vi har fastsat en dato... Men der er lang tid til :-D

0

Del dette indlæg

Hej Marie,

Ja, jeg ved det godt, men jeg skulle lige i gang jo... Der er også så mange ting i din tråd, så det er svært lige at springe ind med noget ;o)

Hilsen Maggie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie,

Ja, jeg ved det godt, men jeg skulle lige i gang jo... Der er også så mange ting i din tråd, så det er svært lige at springe ind med noget ;o)

Hilsen Maggie

Hi hi ja der er meget i min tråd...

0

Del dette indlæg

Hej Sally,

Så fik du endelig en tråd! :) Har godtnok tænkt på, hvornår den mon kom.. ;)

Jeg havde også hintet ret kraftigt til Per, om at han skulle ned på knæ, men han virkede ikke så modtagelig overfor mine hints.. Men så fik han atvide, at hvis ikke han fik friet inden d. 24. Februar, så gjorde jeg det altså.. Det virkede.. :td:

Jeg glæder mig til at se hvad du får planlagt, det kunne jo være jeg kunne "låne" noget fra dig :toot:

Knus Katrine

Hej Katrine,

Jeg havde jo sagt den kom, og her er den så... Bedre sent end aldrig, ikke?

Så nu har jeg også noget at bidrage med her på BK.

Det skulle også gerne give mit antal besvarelser et puf i den rigtige retning, så jeg også kan stige lidt i graderne ;o)

Nu skal jeg bare lige finde ud af at lave link i min signatur.

Jeg har læst om din kjole, og det er rigtig ærgeligt for dig, men jeg er sikker på du nok skal finde en endnu bedre drømme-kjole.

Havde panayotis ikke andre røde kjoler du kunne lide?

Hilsen Maggie

Ja, når man får sin egen tråd, så sker der lige pludselig noget med ens besvarelser, og pludselig bliver man udnævnt til monster bridezilla.. :oops:

For at lave et link i din signatur, skal du kopiere adressen på din tråd, og så skal du trykke på "rediger signatur" -> "indsæt link" så dukker der en boks op, så skal du kopiere adressen på din tråd over i vinduet, og trykke ok, og derefter skal du så skrive hvad du vil kalde dit link..

Håber du forstod det? Ellers så spørg igen.. :fløjt:

Ja, lidt træls med kjolen, men det går nok.. :rolleyes: Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde andre røde kjoler, som jeg synes så godt om.. Den her var der bare noget over.. Men jeg finder da helt sikkert en kjole jeg synes mindst lige så godt om.. :balloons:

0

Del dette indlæg

Haaaalllllllooooo!!!! Hvor er du blevet af??

Synes godtnok det er længe siden du sidst har givet lyd fra dig.. Du er vel ikke blevet trætte af os herinde? :shopping:

Knus

Hej Katrine,

Ja, jeg har været længe væk, og det må i undskylde alle sammen.

Det er en længere historie, som startede d. 28. august, hvor jeg blev fritstillet fra mit job, som jeg ellers var så glad for. Det tog pusten fra mig, og desværre også glæden ved hverdagens små ting, såsom at gå på bryllupsklar...

Nu er jeg tilbage, og selv om jeg stadig er jobsøgende, er jeg dog fortrøstningsfuld.

Jeg opdaterer min huskeliste i dag, og vil i øvrigt kigge mig lidt omkring herinde efter idéer til hår og invitationer, men hvis nogle har forslag, er i velkomne til at sætte dem ind her i min tråd.

Katrine, jeg kigger lige ind i din tråd, og sætter en hilsen der også, så du ved jeg stadig er i live :denmarkflag:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Katrine,

Det er en længere historie, som startede d. 28. august, hvor jeg blev fritstillet fra mit job, som jeg ellers var så glad for. Det tog pusten fra mig, og desværre også glæden ved hverdagens små ting, såsom at gå på bryllupsklar...

Nu er jeg tilbage, og selv om jeg stadig er jobsøgende, er jeg dog fortrøstningsfuld.

Jeg opdaterer min huskeliste i dag, og vil i øvrigt kigge mig lidt omkring herinde efter idéer til hår og invitationer, men hvis nogle har forslag, er i velkomne til at sætte dem ind her i min tråd.

Katrine, jeg kigger lige ind i din tråd, og sætter en hilsen der også, så du ved jeg stadig er i live :denmarkflag:

Knus

Hej søde!

Godt at høre, at du er ovenpå igen, og klar til at planlægge bryllup igen.. :) Hvor er det noget træls noget det med dit job! :shopping: Håber snart du finder noget andet, som du bliver mindst lige så glad for.. :boohoo:

Knus

0

Del dette indlæg

Hej Katrine,

Katrine, jeg kigger lige ind i din tråd, og sætter en hilsen der også, så du ved jeg stadig er i live -HAHA-

Knus

Hej søde!

Godt at høre, at du er ovenpå igen, og klar til at planlægge bryllup igen.. :) Hvor er det noget træls noget det med dit job! -HAHA- Håber snart du finder noget andet, som du bliver mindst lige så glad for.. :)

Knus

Ja... Så gik der igen en rum tid, før man så mig igen her på BK, men nu er vi også gået i gang med at renovere vores lejlighed.

Vi har også været uden internet i nogle dage, og uden tv i et par uger, for det eneste vi tænker på lige nu, er tapet og maling og alt det andet jeg ikke kan finde ud af, såsom mure huller i vægge og få lavet vores gamle ulovlige el, og få lagt det ind i væggene.

-Og nu står julen for døren, og det betyder sikkert også at jeg er lidt stille indtil 2008 igen, men jeg smugkigger ind engang imellem ;)

Så glædelig jul til alle jer der kommer forbi min tråd :jul3:

Juleknus herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, du havde sørme en tråd :thumbsupsmileyanim:

Kan læse ud fra din huskeliste at der er ved at være styr på en del. hvordan med kjole? Har du været ude at prøve? :balloons:

Som jeg skrev i min tråd om brudevals, så håber vi på at finde et par eller en enkelt musik studerende til at spille under vielsen. Du kan jo eventuelt forsøge dig med et opslag i Århus. Er der ikke et konservatorie der?

0

Del dette indlæg

Hov...en tråd jeg ikke har fået skrevet i endnu :shooter:

Lidt for sent at byde velkommen, kan jeg se på datoen for det første indlæg :balloons:

Er ked af at høre at du kom i klemme ved sammenlægningen mellem Krak og Eniro - jeg arbejdede selv på Krak frem til sammenlægningen, men skulle allligevel have sagt op da jeg skulle til at læse på fuld tid...så mig gjorde det ikke så meget.

Har du fundet noget andet?

Er meget imponeret over din huskeliste... :thumbsupsmileyanim:

Hvad med kjole, blomster osv?

BILLEDER!!!

Prøver lige at finde lidt hvid/blå/sølv inspiration til dig :unsure:

0

Del dette indlæg

Jo, du havde sørme en tråd :thumbsupsmileyanim:

Kan læse ud fra din huskeliste at der er ved at være styr på en del. hvordan med kjole? Har du været ude at prøve? :lol:

Som jeg skrev i min tråd om brudevals, så håber vi på at finde et par eller en enkelt musik studerende til at spille under vielsen. Du kan jo eventuelt forsøge dig med et opslag i Århus. Er der ikke et konservatorie der?

Ja, jeg har lige læst det, he he...

Jeg har også svaret inde i det emne om brudevalsen.

Ja, nu skriver du at der er styr på en del i min huskeliste, men jeg synes godt nok også at der er meget der mangler endnu. Selvfølgelig er der også lidt tid at løbe på endnu, men da Jan friede til mig, var der godt 15 måneder til den store dag, og nu er der kun 8 1/2 månede tilbage. Det går bare stærkt!

Jeg har fundet en del kjoler jeg synes er flotte, men jeg har ikke været ude at prøve endnu. Det er mest fordi jeg regner med at tabe en del kilo inden brylluppet, og så er det svært at sige nu og her, hvad der klæder mig om 8-9 måneder.

Og så vil jeg lige ønske godt nytår, og jeg tror lige jeg skal ind og kigge lidt i din planlægning igen... :lol:

0

Del dette indlæg

Hov...en tråd jeg ikke har fået skrevet i endnu :bearhug:

Lidt for sent at byde velkommen, kan jeg se på datoen for det første indlæg :lol:

Er ked af at høre at du kom i klemme ved sammenlægningen mellem Krak og Eniro - jeg arbejdede selv på Krak frem til sammenlægningen, men skulle allligevel have sagt op da jeg skulle til at læse på fuld tid...så mig gjorde det ikke så meget.

Har du fundet noget andet?

Er meget imponeret over din huskeliste... :thumbsupsmileyanim:

Hvad med kjole, blomster osv?

BILLEDER!!!

Prøver lige at finde lidt hvid/blå/sølv inspiration til dig -HAHA-

Hej Chrisling,

Du skal ikke være ked af først at se mig nu, jeg har nok ikke været det mest højtråbende medlem her på BK, og du er også en af dem jeg i tavshed har besøgt og uden at lægge spor... Som jeg tidligere har sagt til Lollerberg, så er jeg bare en slet person :hug:

Ja, verden er altså ikke ret stor, og nej jeg har ikke fundet noget endnu, for jeg har tilladt mig selv at være lidt kræsen. Jeg har levet af at sidde ved telefonen i 4 år, og nu gider jeg det bare ikke mere. Så jeg søger lidt forskelligt hmm hmm... :)

Og ja, jeg ville så gerne plastrer min planlægningstråd til med billeder, men mht. kjole duer det ikke, da Jan også er medlem her på BK.

Selvom han stort set aldrig er herinde, tør jeg ikke løbe chancen...

Alt det andet der kræver visning i form af billeder her på BK, er jeg bare ikke rigtig kommet i gang med... Eller jeg kunne jo godt lægge billeder ind af stedet og sådan...

Jeg må lige i gang! :td:

Men al inspiration fra andre er også varmt velkomment.

Også godt nytår til dig, og glæder mig til at dele lidt flere ideer og tanker i 2008 :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer