Guest marinus

Mit arbejde - indtil videre

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja vi har lavet det hele selv undtagen gæstebogen i sig selv den er købt it Ti'eren for en tyver..

Men det er gaveparir fra bog og ide jeg har brugt til at lægge om bordkortene og på invitationerne

samt gæstebogen... syntes menlig det var super flot papir.

Det tynde bånd var ret billigt og det tykke var noget dyrere for jeg kunne ikke købe det nogen steder

men det skulle bestilles hjem fra et engrofirma..

Papiret til invitationerne er fra Bilka til en billig penge... og det transparente parir er fra Panduro.

Jeg tror jeg har brugt tja.......hmmmmmm måske 300 -400 kr.... jeg syntes sgu ikke

det var ret dyrt - der hvor det koster er i arbejdstimerne specielt fordi jeg er

totalt perfektionist :bask:

ha ha ha ha

knus marinus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer