merete.dam

Merete & Søren - 15. august 2009

1,828 posts in this topic

Bryllupsting til salg

Nu har jeg ryddet lidt op i mit "lager" og har disse ting til salg :cheerleader3:

Brudetaske, hvid 150 kr. + porto

Brudetaske, champagnefarvet 150 kr. + porto

Strømpebånd til store piger 60 kr. + porto

Diadem, forgyldt med bling bling og små perler 60 kr. + porto

Paraply/parasol og vifte, hvide 250 kr. + porto

Perler, hvide 35 kr. + porto

Kurve, mørkt træ 10 kr. pr. stk. + porto

Fyrfadslys, limegrønne 40 kr. + porto

Servietter, cremefarvede roser 40 kr. + porto

Servietter, hvide liljer 60 kr. + porto

Vaser til enkelte blomster 175 kr. + porto - dvs. 5 kr. pr. vase + porto

Jeg vil gerne købe alle dine servietter. Sender du en pm så finder vi ud af hvordan vi gør.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:c166: Uh, hvor ser I altså smukke, glade og lykkelige ud. Det stråler ud af billederne, at I har haft en skøn dag! :17:

Tusind tak :bearhug: Det er vi også og vi har virkelig haft en fantastisk dag :)

Nøj hvor er i bare skønne at se på :bearhug: Det ser ud til at I har haft en rigtig kærlighedsdag :rolleyes:

Stort tillykke

Tak for det :bearhug: Vi havde en helt uforglemmelig dag :)

0

Annonce ♥

Hvor du stråler, eller, hvor I stråler som brudepar - det er bare så smukt altså.

Og jeg er vild med dit diadem, er det perler?

Tak skal du have :c166:

Mit diadem er forgyldt med bling bling og perler - her kan du se et billede fra forhandleren, det er købt på Ebay :bearhug:

post-27398-1251034811.jpg

post-27398-1251034805.jpg

0

Annonce ♥

Hov, der er jo kommet flere billeder... Herligt :bearhug:

Nå, men altså... Kan du ikke smide et par billeder af dig og din smukke kjole i Kina-kjoletråden: http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=57033, så kan fremtidige kjole-jagere få et overblik over de smukke brude med kjoler købt direkte i Østen.

0

Hov, der er jo kommet flere billeder... Herligt :bearhug:

Nå, men altså... Kan du ikke smide et par billeder af dig og din smukke kjole i Kina-kjoletråden: http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=57033, så kan fremtidige kjole-jagere få et overblik over de smukke brude med kjoler købt direkte i Østen.

Det er hermed gjort - og så kommer der flere, når vi hører fra fotografen :c166:

0

Annonce ♥

Kære Merete

Jeg ELSKER de 2 sidste billeder du har lagt ind, hvor er det bare et dejligt smil du har, tog lige mig selv i at side og smile.... Hvor er det bare fantastisk.

Kære Christina.

Tusind tak, nu rødmer jeg helt :c166: Det varmer rigtig meget med sådan en besked :bearhug:

0

Kære skønne tøser

Vi venter STADIG på billeder fra fotografen - er begyndt at tænke på, om han mon er kommet noget til??? Vi skal bare have alle billederne på en dvd eller så vi kan hente dem på en hjemmeside, så han skal ikke behandle dem eller lign., så jeg forstår ikke, hvorfor vi ikke hører fra ham...

Vi har skrevet til ham 2 gange, men han svarer ikke - han plejer ellers at være meget hurtig til at svare.

Nu venter jeg og ser til mandag, så må jeg gøre et eller andet - vi vil jo gerne se billederne og have takkekort ud osv., så det skal være hurtigst muligt.

Derudover var jeg ved at lege i går - jeg vil gerne klippes, så her er lige 5 bud :)

Kan I ikke give mig nogle gode råd, så skal jeg nok afsløre, hvilken jeg vælger først :)

Nr. 1

post-27398-1252105373.jpg

Edited by merete.dam
0