merete.dam

Merete & Søren - 15. august 2009

1,828 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Merete

Jeg var lige ved at efterlyse en beretning fra dig... Men det kommer jo nok på et tidspunkt..

hehe, du er ikk den eneste der har valgt at blive klippet efter brylluppet. Jeg var ved frisøren knap to uger efter brylluppet og fik faktisk klippet en del af. HAvde jo ladet håret vokse i mere end et år pga brylluppet, så det blev langt. Det var så også lige 15-20 cm der blev klippet af.

Jeg synes bedst om frisure 2 eller 4 til dig...

0

Annonce ♥

Jeg kan jo afsløre, at min mor synes bedst om nr. 2, dernæst nr. 1 og til sidst nr. 3 :)

Men det er da ret sjovt, at der er så forskellige meninger :)

Nuværende stilling:

Nr. 1 - IIII

Nr. 2 - II

Nr. 3 - III

Nr. 4 - II

Nr. 5 - III

Nr. 3 fører umiddelbart, så det er nok godt :) Men det er jo ikke sikkert, at det er den, jeg vælger :)

0

Forsølvet rose fra min brudebuket

Så har jeg fået min forsølvede rose og den er bare vildt flot :ilovebryllupsklar:

Jeg havde fået en pris på 1.900 kr. oplyst, da jeg afleverede rosen til forsølvning, men da jeg hentede den, kostede det kun 1.550 kr., så det var jo bare super :)

Derudover har vi fået vores billeder, så når jeg engang får tid og overskud, så kommer der billeder :denmarkflag:

post-27398-1252445591.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Fint med din forsølvede rose. Det blev også overvejet en hel del her. Men endte med at tørre det hele, for hvis jeg havde taget en ud, ville resten ikke være så meget værd.

Og skønt at det ikke endte med at være så dyrt som forventet

0

Fint med din forsølvede rose. Det blev også overvejet en hel del her. Men endte med at tørre det hele, for hvis jeg havde taget en ud, ville resten ikke være så meget værd.

Og skønt at det ikke endte med at være så dyrt som forventet

Jeg lagde jo så min buket op på min morfars grav, så det havde jo en stor værdi for mig. Desuden var min bruket dråbeformet, så den var heller ikke så nem at tørre, så for mig var det det perfekte valg :)

0

Forsølvet rose fra min brudebuket

Så har jeg fået min forsølvede rose og den er bare vildt flot :ilovebryllupsklar:

Jeg havde fået en pris på 1.900 kr. oplyst, da jeg afleverede rosen til forsølvning, men da jeg hentede den, kostede det kun 1.550 kr., så det var jo bare super :)

Derudover har vi fået vores billeder, så når jeg engang får tid og overskud, så kommer der billeder :denmarkflag:

post-27398-1252445591.jpg

Hvor er den fin..

0

Annonce ♥

Her kommer der lige lidt billeder fra polterabend - beretningen er her.

Dette billede er fra indspilningen af min sang, hvor mine veninder sidder og venter og lytter :)

post-27398-1261035928.jpg

Her er jeg lige kommet ned i stuen og lidt forvirret over alle de ting, der er på bordene og at jeg både bliver filmet og bliver taget billede af

post-27398-1261035938.jpg

0