Himmel

Kort brudekjole

501 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønt. Lige hvad jeg manglede.

Der er virkelig flere rigtig gode modeller imellem her, så måske jeg ender i en kort model.

I går var jeg adskillige brudemagasiner igennem med min kæreste for lige at få et indtryk af hvad retning hans smag går i mht. brudekjoler og han kunne allerbedst lide noget hvor man kan se fødderne og helst med lidt 50'er strut i skørtet. En stil jeg også selv er vild med, men alligevel er jeg i tvivl om hvad jeg skal. Dels får jeg ikke chancen får det helt store og laaange brudeskrud igen, dels er jeg en lille rund kvinde, så måske en gulvlang kjole vil give et lidt mere 'langbenet' indtryk.

Jeg satser på at det bliver nemmere at tage beslutning, når jeg kommer ud at prøve.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt. Lige hvad jeg manglede.

Der er virkelig flere rigtig gode modeller imellem her, så måske jeg ender i en kort model.

I går var jeg adskillige brudemagasiner igennem med min kæreste for lige at få et indtryk af hvad retning hans smag går i mht. brudekjoler og han kunne allerbedst lide noget hvor man kan se fødderne og helst med lidt 50'er strut i skørtet. En stil jeg også selv er vild med, men alligevel er jeg i tvivl om hvad jeg skal. Dels får jeg ikke chancen får det helt store og laaange brudeskrud igen, dels er jeg en lille rund kvinde, så måske en gulvlang kjole vil give et lidt mere 'langbenet' indtryk.

Jeg satser på at det bliver nemmere at tage beslutning, når jeg kommer ud at prøve.

Du er meget velkommen til at kigge i min tråd (følg linket i signaturen) - jeg blev gift i en kort kjole med en del strut i :bearhug: Det var bare kanonsjovt at danse i den!

Og ja, det bliver helt sikkert nemmere at tage beslutningen når man får prøvet dem på. F.eks. fandt jeg ud af at jeg slet ikke kunne lide de store tyldrømme på mig, selvom jeg synes det er så flot på andre.

Redigeret af Trulte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer