Guest Heidi Skou Kristensen

planlægningstråd

13 indlæg i dette emne

Så lykkedes det at få oprettet en tråd istedet for så mange forskellige emner

Her en liste om hvad der er styr på og hvad der mangler - alt det med rødt er ok og det med blåt er der endnu ikke styr på

Stedet - Hindsgavl slot er booket

Menu/prøvemiddag

Kirken - Middelfart Kirke den 3. maj kl. 15.00 er booket

Vielsesblanket fra kommunen

Transport - hestevogn som den mary og frederik blev transporteret i - helt fantastisk romantisk

Fotograf - Studio 64 fra Middelfart

Musik - Søren Okholm fra Stjerne for en aften kommer med hans skoleband Forbidden Fruit - super band

Bryllupsrejsen - går til caribien - 14 dage til den dominikanske republik - det bliver skønt. Er booket

Save the date magneter fra vistaprint er bestilt og klar til afsendning

Kjolen - Er købt - fandt bare kjolen ved house of brides til halv pris (9.000) - så jeg måtte bare slå til da der var udsalg

Indbydelser - regner med at sende dem ud i starten af det nye år

alt til brudgommen

Bryllupskage

Morgengave - har fundet gaven - min dejlige kæreste arvede et smukt smukt ur i kæde fra hans morfar som betød alverden for ham. desværre er det ikke istandsat så min plan er at jeg vil få det sat i stand hos en urmager og få det lavet på en måde så det kan stå fremme. Evt. få en indgravning i. Så vil jeg lave en hyggekur til dagen efter. Vi regner med at vente med at åbne gaver til dagen efter når vi er kommet hjem og jeg vil så lave en kur med champagne, jordbær, chokolade og andet hygge til dagen derpå.

Ringe - vi tager en dag ud af kalenderen i december og tager til hovedstaden og hygger os og kigger på ringe

Det er vist de vigtigste ting - glæder mig til at høre fra jer og til at se jeres tråd også

Redigeret af Heidi Skou Kristensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Heidi,

Velkommen til og tak for din hilsen i min tråd :thumbsupsmileyanim:

Det var så -HAHA- dejligt med et nyt ansigt og en lille hilsen efter en laaaaang tur på messe i Hannover.

Nå, må jo nok hellere lad arbejdet komme i første række i dag. Kigger forbi senere :cheerleader3:

Anne :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer