bb1980

BB1980 & Gemalens Bryllup d.20 september 2008

1,289 indlæg i dette emne

Hej

Nu hvor der ikke længere er over 1 år til den store dag vil jeg også være med her :thumbsupsmileyanim:

Lidt kort info om os:

- Vi er begge 27 år pt.

- Vi har været sammen i 5 år (minus 3 uger :biggrin: )

- Vi har sammen en datter på 3 år og jeg har desuden en søn på knapt 8 år

- Jeg er udd. el-installatør og min kommende mand er kok

- Vi blev sammen enige om at nu skulle det være og min kæreste har derfor ikke friet "sådan rigtigt"

OBS: Hvis der er nogle der ud fra disse oplysninger der kan gætte hvem vi er irl så ikke sige noget da begivenheden først skal offentligøres sammen med vores julekort i starten af december *indsæt selv en smiley med nissehue*

Planlæggningen indtil videre

Vi har styr på følgende:

- Kirken, dato og tidspunkt: Måløvkirke d.20/9-2008 kl. 13.00 - Kirken er min kærestes barndomskirke og han er døbt og konfimeret i denne. Vores datter er desuden døbt der også. Det er en meget lille og romantisk kirke.

- Lokaler - vores lokale selvskabslokaler - de er gode, billige, praktiske men ikke særlige romantiske.

- Serveringspersonale - 4 af min kærestes gode kollegaer og nogle vi stoler 100% på

- Kokke - min datters tidliger dagpleje mor og hendes mand (som er kok)

- Gæstelisten er under udarbejdelse men næsten færdig, vi regner med at invitere ca 70.

- Vi har kontakt til en dj som vi vil have til at spille hele aftnen - skal bare lige have aftalt en god pris :cheerleader3:

Ting vi stadig overvejer:

- Skal der børn med til middagen

- Skal vi benytte os af en "rigtig" fotograf eller få min kærstes kusine til at tage vores bryllups billeder - hun er dygtig men ikke proff.

Nok for nu men mon ikke der kommer mere en af de nærmeste dage - man bliver hurtigt afhænging af dette forum :loveboard:

Redigeret af bb1980
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :thumbsupsmileyanim: og tillykke med det forestående bryllup.

Er det ikke svært at holde det hemmeligt? Jeg er glad for at jeg ikke behøver det med vores bryllup, men samtidig så elsker jeg tanken om at holde det hemmeligt og gøre noget specielt ud af at "afsløre" det.

Bliver det så jeres gæsters julegaver eller?

0

Del dette indlæg

Tak for velkomsten alle sammen! :thumbsupsmileyanim:

Jo det er svært at holde det hemmeligt - men sådan ønskede min kommende mand det. Han ville først fortælle det til famillien når vi sendte vores indbydelser ud men der sagde jeg stop!! Jeg ville ikke kunne holde det hemmeligt i over et ½ år - og hvad med kjoleprøvning osv?? Så vi blev enige om at sende et "save the date" kort ud sammen med vores julekort i december. Der er dog nogle få der ved det allerede - dem som skal hjælpe med servering og mad samt min søster og min kærestes bror (som skal være forlover).

Jeg har allerede gjordt mig mange tanker omkring tema - og er meget inspirert af MaikenHolm og hendes flote og enkle stil, faktisk så meget så det NÆSTEN bliver det samme. Jeg regner dog med at bruge pink istedet for rødt.

Det som "bekymere" mest for øjeblikket er KJOLEN; jeg har ingen idé om hvad jeg kunne tænke mig, hvad der ville klæ mig eller hvad jeg skal kigge efter. Der er virkelig mange flotte kjoler men ikke lige den der fantasiske kjole JEG leder efter.

Jeg har valgt først at gå ud og prøve kjoler i det nye år - efter vi har været på bryllupsmesse, måske jeg falder over noget der!

0

Del dette indlæg

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Du skal nok hurtigt blive grebet af den stærkt vanedannende stemning der hersker her på BK :loveboard:

Ang. kjoler, så er der ikke andet for end at komme ud at prøve en masse forskelligt - det man sidder og drømmer om hjemmefra, er ikke nødvendigvis det der klæder én bedst i virkeligheden (taler af erfaring...hehe!).

Går I efter sådan et lidt minimalistisk/chic bryllup som det Maiken havde (med det super stilede farvetema!)? Så kan du evt finde en enkelt kjole, der passer til...prøv evt at se min kjole 13 i min planlægningstråd - var det noget, eller er du mere prinsesse?

Måske skulle du overveje at prøve kjoler allerede sidst i indeværende år...så får du nemlig mulighed for at prøve nogle af 2007-modellerne også, og hvem ved - de kommer måske på udsalg...?

Nåh, men glæder mig til at se hvad du finder på :biggrin:

0

Del dette indlæg

hej Chrisling og tak for din hilsen.

Ja BF er stærkt vanedannende :thumbsupsmileyanim:

Ang. kjole så tror jeg nok jeg vil prøve at holde det lidt enkel også alligevel lidt prinsesse-agtigt - Forstår du hvad jeg mener??

:loveboard: Denne kjole kunne jeg måske god li'

post-30657-1191083763.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maden!!

Dette er min mands opgave - næsten den vigtigste :thumbsupsmileyanim:

Hvad vi skal spise er for mig indtil videre ukendet og det forbliver mulighvis ukendet indtil bryllupsdagen.

Min kæreste er kok og VIL bestemme og lave maden selv! Det er faktisk grunden til vi har valgt et selvskabslokale og ikke en resturang.

0

Del dette indlæg

hej Chrisling og tak for din hilsen.

Ja BF er stærkt vanedannende :thumbsupsmileyanim:

Ang. kjole så tror jeg nok jeg vil prøve at holde det lidt enkel også alligevel lidt prinsesse-agtigt - Forstår du hvad jeg mener??

:loveboard: Denne kjole kunne jeg måske god li'

Jeg forstår :biggrin:

Prøver lige at se om jeg får tid til at google lidt for dig senere...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HER

er kjolen fundet... Det er på E-bay... Ved ikke om jeg tør købe der, der er ellers rigtig mange penge at spare.

Forstår godt hvad du mener, har også set nogle kjoler på e-bay, som jeg synes er vildt smukke, men jeg tør ikke købe dem.. For hvad nu hvis kjolen ikke passer, eller den er vildt dårlig lavet, så er det jo stadig penge ud af vinduet..

0

Del dette indlæg

Muligt program for dagen d.20/9-2008

Jeg har en idé om at dagen skal foregå sådan her:

kl.13: Vielse i kirke

efter kirke er der reception ca. kl. 14 - 16

kl.17.00 Inviteres der til middag

Er det okay??

Men hvornår skal vi vælge at få taget billeder; før eller efter receptionen?

Reseption og fest skal foregå samme sted så hvordan får man "smidt" receptionsgæsterne ud? Jeg ved at der med stor sandsynlighed er en del der af de blivende gæster der vil blive i lokalerne hele eftermiddagen...

Og hvad skal vi servere til recepionen; Jeg selv havde tænkt noget let, feks. frugt, nogle små sanwiches og andet små hapsere. Vi skal have bryllupskagen om aftene.

Kom endelig med forslag...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!!

Velkommen til Bryllupsklar! :loveboard: Glæder mig til at følges med dig det næste års tid! Det er så dejligt når der kommer nye til herinde! Kig endelig forbi min tråd og stjæl alt det du vil! :thumbsupsmileyanim:

I øvrigt nogle meget smukke kjoler du har kig på! Især den første er jeg ret pjattet med!

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

NYT UDKAST TIL FARVE-TEMA

Kæresten og jeg kunne ikke blive enige om hvilken farve Maikens blomst skulle have så nu er vi gået lidt bort fra det design og de først tænkte farver.

Jeg har dog lige banket noget nyt sammen og kunne godt tænke mig at høre hvad I syntes om det evt nye tema (og farver) ??

Det er meningen at temaet og farverne skal gå igennem alt det andet der skal laves...

Jeg er lidt i tvivl om hvilken farve der skal bruges som bagrund (det pap det skal limes på- Forstår i hvad jeg mener?)

Nogle forslag til baggrundsfarve?

savethedateGR_N.doc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag fik vi brev fra kirken... bekræftelsen på at vi har bestilt kirken d.20 sep. 2008 VILDT!!!

Nu skal jeg bare have undersøgt om den præst jeg kender (fra et andet sogn) vil/må vie os...

Nu er det pludseligt mere virkeligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kæresten og jeg kunne ikke blive enige om hvilken farve Maikens blomst skulle have så nu er vi gået lidt bort fra det design og de først tænkte farver.

Jeg har dog lige banket noget nyt sammen og kunne godt tænke mig at høre hvad I syntes om det evt nye tema (og farver) ??

Det er meningen at temaet og farverne skal gå igennem alt det andet der skal laves...

Jeg er lidt i tvivl om hvilken farve der skal bruges som bagrund (det pap det skal limes på- Forstår i hvad jeg mener?)

Hmmm...måske kunne man snige lidt sølv ind i temaet og lave baggrunden i creme-farvet?

Kunne ikke dy mig for også lige at google lidt inspiration til dig i grøn/lilla (total overspringshandling fra mit projekt om naturgenopretningen i Skjern Å..som skal afleveres mandag! :thumbsupsmileyanim: ):

bout_in_holder.jpgBW321lg.jpg

purple-green.jpg

BW303lg.jpgHWE_116603.jpg

z90778301.jpggreen_stripe_with_dogwoods.jpg

0

Del dette indlæg

HER

er kjolen fundet... Det er på E-bay... Ved ikke om jeg tør købe der, der er ellers rigtig mange penge at spare.

Hej og velkommen til (bedre sent end aldrig :thumbsupsmileyanim: )

Jeg har købt min kjole på Ebay, og har fået den hjem. Jeg har endnu ikke selv set den, da den er blevet sendt til min mor (skulle jo nødigt risikere noget). Min mor siger at den er rigtig flot, og jeg skal hjem og prøve den hos hende på søndag, jeg er SÅ spændt!

Jeg var også nervøs ved at købe den på Ebay, men det blev under 900kr med fragt og forsikring og det hele så jeg tog chancen.

Derudover læste jeg om en anden herinde der efterfølgende tog sin kjole købt over Ebay til en skrædder som var meget imponeret over kvaliteten, og ikke rigtigt ville ændre noget andet end længden tror jeg det var.

Men jeg skal nok melde ud når kjolen er prøvet.

0

Del dette indlæg

Hmmm...måske kunne man snige lidt sølv ind i temaet og lave baggrunden i creme-farvet?

Kunne ikke dy mig for også lige at google lidt inspiration til dig i grøn/lilla (total overspringshandling fra mit projekt om naturgenopretningen i Skjern Å..som skal afleveres mandag! :thumbsupsmileyanim: ):

Hej...

Hvordan går det med projektet??

Tak for dine flotte billeder :thumbsupsmileyanim:

Vi har dog lige besluttet at holde os til (næsten) de farver vi startede med: Sort,rød,sølv (og lidt hvidt)

Jeg har desuden lige lavet en prototype af vores invitationer i den nye tema :unsure: Jeg LOVER at lægge et billede ind snart...

I næste uge har kæresten og jeg 5 års-dag og jeg skal finde på en lille gave - nogen det har nogle gode idér?? :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer