mia kronhoej

Hvad vil I kalde 'stof servietter' paa engelsk?

7 indlæg i dette emne

Jeg er vild med denne blaa stof serviet ide, som jeg gerne vil have til vores bryllup..

Taenkte maaske en herinde er god til at sy maaske vil hjaelpe mig ud?? Ellers hvad hedder de paa engelsk, for ville proeve ebay??

Ligeledes nogen der har en ide om hvad bredde og laenge paa den paa billede??

post-26750-1191201946.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil umiddelbart tro at størrelsen på billedet svarer til en stofserviet med målene: 40 X 40 cm (den ligger jo sandsynligvis ikke op under HELE tallerkenen, får så ville den være 50x50 og det er bare stort.

Hvis du vil være 100% på at finde netop stof-servietter så søg på "Cloth Napkins"

- og ellers er det jo ikke sværere end at finde det stof du gerne vil have - klippe ud i passende firkanter og så kante dem - nemt og enkelt med en symaskine, kræver ikke de store evner...

Knus og held og lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er vild med denne blaa stof serviet ide, som jeg gerne vil have til vores bryllup..

Taenkte maaske en herinde er god til at sy maaske vil hjaelpe mig ud?? Ellers hvad hedder de paa engelsk, for ville proeve ebay??

Ligeledes nogen der har en ide om hvad bredde og laenge paa den paa billede??

Har lige haft fat i en australsk ven. Svaret var serviette.

Mon så ikke stofserviet bliver til serviette made of cloth...? ;)

0

Del dette indlæg

Tjekkede lige Ebay

her

Jeg fandt også lidt på Duni's hjemmeside, og deres servietter kan fås i alle farver og dem kan man da købe herhjemme i SuperBest og lignende steder, og de kan fås i noget materiale der minder utrolig meget om stof, men det er billigere end stofservietterne, tilgengæld kan man jo så smie dem ud bagefter ;)

post-21950-1191309404.jpg

post-21950-1191309414.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer