Kalland

Kryds alt hvad I kan

43 indlæg i dette emne

Idag kl 12.30 skal jeg til eksamen

Hvordan kan det være at man kan tro så lidt på sig selv... Er mega nervøs og sikekr på at jeg ikke klarer den... Og så får vi jo de nye karakterer.. Hvordan mon jeg ser ud hvis jeg får -3...

HVor jeg bare HADER eksamner...

Redigeret af Kalland
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal nok gå søde - du tager dem bare med storm....!!!!

Og krydser gerne alt hvad krydses kan for dig.....

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

X

X

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

0

Del dette indlæg

X

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

For din skyld hopper jeg gerne til frokost med krydsede ben og arme!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

X

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Vi tror på dig Trine!!

Hadede selv at gå til eksamen, så jeg kan sagtens følge dig.

Rigtig mange gange held og lykke - nu er det lige ved at være tid.

Redigeret af Natasja
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er I søde alle sammen....

Beklager at jeg først kan skrive nu, men min søster kørte galt (kom ikke noget til) så måtte hente ungerne for hende for det kunne hun ikke nå...

Men som Malene siger så gik det godt... bedre end forventet af en der kun havde sovet i tre timer og som sad hele natten og forberedte sig fordi hun ikke kunne sove...

Er I nysgerrige???

KAn fortælle at dem der gik op før mig der fik de første 3 der gik op idag fik 10 (svarende til et 9/10 tal) en enkelt fik 7 (svarende til 8/9) og en enkelt der er gået op i et andet fag fik 02

Nåh er I nysgerrige?????

Er I sikre????

Så skidt da... Her kommer det så...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaah I troede lige.....

Godt så, her kommer det så............

Jeg fik 12

JEg er ikke bare stolt af mig selv jeg er mega stolt... Kan slet ikke fatte det... synes bare der manglede så meget og at jeg slet ikke var ordentlig nok, men de synes bare min fremlæggelse havde været helt perfekt... Super stolt er jeg bare og har ringet til alle der overhovedet gad at høre på mig *SS*

TAk for alle jeres hilsner og krydsede arme og ben... Det virkede *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hvor er I søde alle sammen....

Beklager at jeg først kan skrive nu, men min søster kørte galt (kom ikke noget til) så måtte hente ungerne for hende for det kunne hun ikke nå...

Men som Malene siger så gik det godt... bedre end forventet af en der kun havde sovet i tre timer og som sad hele natten og forberedte sig fordi hun ikke kunne sove...

Er I nysgerrige???

KAn fortælle at dem der gik op før mig der fik de første 3 der gik op idag fik 10 (svarende til et 9/10 tal) en enkelt fik 7 (svarende til 8/9) og en enkelt der er gået op i et andet fag fik 02

Nåh er I nysgerrige?????

Er I sikre????

Så skidt da... Her kommer det så...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaah I troede lige.....

Godt så, her kommer det så............

Jeg fik 12

JEg er ikke bare stolt af mig selv jeg er mega stolt... Kan slet ikke fatte det... synes bare der manglede så meget og at jeg slet ikke var ordentlig nok, men de synes bare min fremlæggelse havde været helt perfekt... Super stolt er jeg bare og har ringet til alle der overhovedet gad at høre på mig *SS*

TAk for alle jeres hilsner og krydsede arme og ben... Det virkede *SS*

Knuz Trine

Hvor er det bare S**** flot Trine,SÅ-DAN!!

:loveboard: TILLYKKE med den absolut fantastiske karakter :biggrin:.

Du skal tro lidt mere på dig selv,for du KAN jo godt,Trine.Og kan høre,at jeg ik er den eneste der sidder vågen dagen før eksamner mv og liiiiiiiiiiiiiiiiiige skal køre det hele igennem osv,jeg gør det bare HVER gang ha ha ha.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KÆFT altså hvor er det flot! KÆMPE tillykke :loveboard:

Takker... er også MEGA stolt...

Og så regner jeg forresten lige med et lille indlæg fra dig her imorgen på folketingets åbningsdag om du ved nok hvad :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer