Kalland

Kryds alt hvad I kan

43 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak allesammen både for jeres større når det går skidt, men også jeres opbakning når det g¨r den rigtige vej...

Er først lige idag det er gået op for mig at det gik så godt... Lægger lidt pres på de sidste eksamner... Men om ikke andet så har jeg da en god karakter *SS*

Endnu engang...: Tusind tak

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Så har jeg lige sendt min mand ud af døren... Hvis jeg siger han er stresset og nervøs så er det en underdrivelse, selv om jeg har prøvet at overbevise ham om at han kan det og at jeg tror på ham...

Så søde piger... kryds altt hvad I kan for at det går godt for min mand *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg krydser alt hvad der krydses kan.... så meget at jeg har slået knude på mig selv.... :cheerleader3:

En masse gode og positive tanker sendes i Thomas' retning, jeg er sikker på at han nok skal klare det med lige så flot resutat som du gjorde! -HAHA-

Kæmpe :thumbsupsmileyanim: og kærlige hilsner fra Marianne

0

Del dette indlæg

Jeg krydser alt hvad der krydses kan.... så meget at jeg har slået knude på mig selv.... :cheerleader3:

En masse gode og positive tanker sendes i Thomas' retning, jeg er sikker på at han nok skal klare det med lige så flot resutat som du gjorde! -HAHA-

Kæmpe :thumbsupsmileyanim: og kærlige hilsner fra Marianne

Ja ja selv om han har skældt mig ud fordi jeg klarede mig så godt... Lægger jo et lille pres på mig skat, sagde han..: sagde så bare at selv om han kom ud med 02 så ville jeg være stolt af ham bare for at klare den og for at have bestået selv om jeg ved hvor nervøs han er og kan være *SS*

0

Del dette indlæg

Jeg er bare så over utrolig helt igennem stolt af min dejlige mand lige nu... Han har lige ringet fra skolen og eksamen er ovre... hende der var oppe før ham dumpede, så han var ekstra nervøs og alligevel kom han ud med et

10-tal

Kan bare slet ikke fortælle ham hvor stolt jer er af ham lige nu...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhh, hvor er det bare godt gået!!!!! :thumbsupsmileyanim::kiss::cheerleader3::(-HAHA-:blink:

Hilse-hilse-hilse ham mange gange og ønske ham hjerteligt tillykke med det flotte resultat.

Mega :pokey: fra Marianne

Redigeret af Mus01
0

Del dette indlæg

TAk skal I have alle sammen...

Han blev rigtig glad for jeres hilsner... Var rart at andre end min familie var glade på hans vegne... Ikke engang han egen mor har ringet for at spørge til hvordan det gik... Siger bare så meget om den side af familien...

Men vi har ihvertfald husket ham..

Han fik alt som han ville have det idag.. GAd ikke lave mad han ville bare have Dürum, så det fik han... Og så æbleskiver og dansk film her til aften... Rigtig hygge *SS*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer