ying

Min deeeejlige kjole...

115 posts in this topic

Ihh hvor dejligt, nu har du jo snart hele udstyret på plads :balloons: :balloons:

0

Annonce ♥

Så er slør og diadem købt!! :fløjt:

Det blev dette slør...

Billede_2._pr_vning_sl_r_2.JPG

0

og diademet blev det her....

Billede_2._pr_vning_diadem_1.JPG

0

Super flot slør og diadem og skønt med billeder af begge dele :fløjt: :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Og tasken har jeg også købt nu!! :fløjt: Skal bare lige have taget et billede af den IRL.... ;)

0

:denmarkflag: Lækkert at du nu har fået tilbehøret på plads :fløjt:
0

Så er der et par billeder af tasken! :fløjt:

post-25361-1202658935.jpg

0

Og et lidt tættere på bling-blingen.. :fløjt:

post-25361-1202658999.jpg

0

Annonce ♥

Og så lige et billede fra siden... Og så slipper I... :fløjt:

post-25361-1202659068.jpg

0

Wau en smuk kjole du har valgt :fløjt: og du ser fantastisk ud i den :denmarkflag:

0

Wau en smuk kjole du har valgt :thumbsupsmileyanim: og du ser fantastisk ud i den :cheerleader3:

Taaak skal du have.. :cheerleader3:

0

I skal da forresten også se de smykker jeg skal have på! Nu kan vi ligeså godt lige få samlet hele outfittet her i tråden, ik..? :thumbsupsmileyanim: Det er nogle perler som mine forældre havde med hjem fra Kina for et par år siden.. Låsen til halskæden fik jeg da jeg blev færdiguddannet sidste sommer.. Har endnu ikke prøvet dem sammen med kjolen, men er ret sikker på at tingene passer sammen... Men det bliver da spændende at prøve det sammen! :cheerleader3:

IM000089.JPG

0

Annonce ♥

Hej igen tøser!

I går var jeg i Lucca Bride igen for at prøve min kjole igen! :cheerleader3: Vi skulle nemlig i gang med tilretningen.. Så jeg havde taget aaaaalt mit tilbehør med - sko, slør, diadem, smykker, taske, og selv frisuren havde jeg forsøgt at lave en lille kopi af... ;) Den skal selvfølgelig shines noget mere op på bryllupsdagen, men det var fint nok lige at prøve sløret til den form for opsætning..

Nå, jeg kommer så derned, og så har de besluttet at jeg skal have den kjole som jeg oprindeligt prøvede! altså 34'eren.. For hvis de begynder at sy 38'eren en masse ind, så går der simpelthen for meget af overdelens fine broderier til spilde.. og det vil jo være synd! Så jeg får 34'eren, som de så sætter en snøreryg i.. :thumbsupsmileyanim: Og det passer jo så fantastisk, at 34'eren ikke skal lægges op, da den er helt perfekt i længden når jeg har de rigtige sko på! :cheerleader3: Så det eneste de skal gøre ved min kjole nu er at skifte lynlåsen ud med snøre.. :toot:

Og jeg har da selvfølgelig allieret mig med et kamera igen.... :)

her får jeg mit deeeejlige og superbløde organzaslør på.. Det er jeg bare SÅ glad for at jeg valgte...

post-25361-1207985921.jpg

0

her er kjolen ved at glide lidt ned... :) det er jo en 34'er, så den kunne ikke lynes heeeelt op... men det bliver jo så ordnet med snøreryggen.. :thumbsupsmileyanim: Så abstraher lige fra at den falder lidt ned, og at jeg vender min arm på en ret uflatterende måde her... :cheerleader3::cheerleader3: synes den ser lidt sjov ud...

post-25361-1207986087.jpg

0

det her billede synes jeg min mor har fanget så fint.. kan så godt lide den fine indretning i prøverummetmed de flotte guldspejle og lysekroner... :thumbsupsmileyanim:

post-25361-1207986202.jpg

0

så er kjolen ved at komme på plads... :thumbsupsmileyanim: synes smykkerne passer fiiint dertil.. er glad for at huskede at få dem med så jeg kunne prøve det sammen!

post-25361-1207986436.jpg

Edited by ying
0

Annonce ♥

så blev det tid til helfigur... synes jeg ser ud til at have fået et blåt øje... :thumbsupsmileyanim: kønt! men det mener jeg nu ikke jeg har! Så skidt pyt.. :cheerleader3:

post-25361-1207986628.jpg

0

og så er der et fra siden.. slæbet er ikke helt så stort og fyldigt på det her billede, for lige på det tidspunkt gik jeg meget rundt i lokalet, så slæbet er ikke helt på plads...men flot, det er det da! :thumbsupsmileyanim:

post-25361-1207986798.jpg

0

og det sidste billede er taget bag fra... så kan man bedre fornemme fylden på slæbet... det bliver vist et ordentligt arbejde min mor bliver sat på, når kjolen skal hægtes op!! :thumbsupsmileyanim: for der er simpelthen så mange lag tyl, så det er virkelig med at finde det rigtige sted at samle tingene.. men vi må jo øve os lidt uden nåle.. ;)

post-25361-1207986969.jpg

0

Annonce ♥

Utrolig smuk brud. Der bliver ikke et øje tørt når du kommer ind i kirken. Det hele passer bare så godt til dig :thumbsupsmileyanim:

0

Hej

Kanon flot kjole slør samt smykker det passer rigtig godt sammen :thumbsupsmileyanim:

0

WAUW du er bare SÅ SMUK Rikke !!! :)
Utrolig smuk brud. Der bliver ikke et øje tørt når du kommer ind i kirken. Det hele passer bare så godt til dig :thumbsupsmileyanim:
Hej

Kanon flot kjole slør samt smykker det passer rigtig godt sammen :cheerleader3:

Det ser super flot ud med det HELE. Godt valg. :cheerleader3::)

Taaaaak, søde tøser... :toot:

0