Guest wannabedarthwader

Min kollektion

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

...Og det var vist det...

Og TUSIND TAK til alle jer, der har lagt jeres idéer ud på forum. Jeg har tyvstjålet fra jer alle sammen - og det er jeg super glad for. Kæresten har da også måtte overgive sig, han synes det er nogle fede ting, og havde det ikke været for bryllupsklar havde jeg aldrig fundet på halvdelen af dem!!!! :)

GP Wanna Be Bride NOW!!!!

:):denmarkflag::bearhug::denmarkflag:()():unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Det er bare så fint, det du har lavet! :unsure:

Det passer SÅ godt sammen det hele! - jeg nåede aldrig selv at lave andet omslag til engangskameraerne...

Så kan du godt slappe af på den kreative side... jeg kan se på din ticker, at der nu ikke er langt tid til den store dag! Du må være ved at være ret spændt? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det er da ved at snerpe til... Dvs. det er snart (det andet er vist et ret jyskt-udtryk...)

Var på polterabend igår - det var simpelthen så hyggeligt! :thumbsupsmileyanim:

Vi mangler nogle enkelte småting - aftaler der skal være helt på plads, og nogle vi skal følge op på. Ellers sørgede vi for at få lavet alt det kreative i sommerferien. Det eneste jeg mangler er kirkehæfterne. Præsten skulle lige godkende sangvalget - det har han gjort nu, så de skal trykkes imorgen, og så skal de lige foldes.

Jeg er ved at være godt spændt - glæder mig utroligt meget!

TAK for alle jeres dejlige kommentarer... :thumbsupsmileyanim:

Knus

:unsure: WannaBE

0

Del dette indlæg

Det ser godt ud, dejlige enkle farver :thumbsupsmileyanim: Meget fedt med vin flaskerne.

Kan se vi skal giftes samme dag, så jeg går lidt ud fra du har lige så mange sommerfugle i maven som mig, hehe :bearhug:

Maria

Jeps - der er ved at være sommerfugle. Vi var ude at snakke med præsten, og der kunne jeg ligesom fornemme, at jeg kommer til at stortude under hele vielsen... (nej, nu får vi se). Vi skulle lige afprøve præludium'et (jeg stod udenfor soveværelsesdøren, og skulle gå ind, når musikken begyndte), og ja - jeg kommer til at stortude!

Det er utroligt så mange småting der skal ordnes her til sidst - og det er som om alle andre ikke har samme fokus på MIT bryllup som jeg har (mærkeligt... hæ hæ).

Nej, vi er faktisk ved at være klar, og jeg er begyndt at glæde mig rigtig meget. Er ved at have en følelse af, at nu har jeg snart gjort alle de forberedelser jeg overhovedet kan, så på dagen er det lidt ude af mine hænder - så er det op til alle de andre at få det til at køre - og vi skal bare nyde det!

Det er det der med at slippe kontrollen (ikke min stærke side), men jeg har da overvejet, at jeg ikke skal have ur på den dag... hæ hæ.

:cowsleep: wannaBE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dig stortude søde ??? he he har en lille smule svært ved at forestille mig den hårdtslående kickboxer med mascaraen løbende ned ad kinderne - grin - undskyld kunne ikke lade være :bearhug:

Smiler - ALLE har ret til at TUDE for vildt på ens bryllupsdag - tro mig jeg er forberedt - griner ;)

0

Del dette indlæg

Dig stortude søde ??? he he har en lille smule svært ved at forestille mig den hårdtslående kickboxer med mascaraen løbende ned ad kinderne - grin - undskyld kunne ikke lade være :thumbsupsmileyanim:

Smiler - ALLE har ret til at TUDE for vildt på ens bryllupsdag - tro mig jeg er forberedt - griner ;)

Hæ hæ... Hvis man kan stortude til løvernes konge og million dolar baby, så kan man vist også godt tude lidt til ens eget bryllup...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dig stortude søde ??? he he har en lille smule svært ved at forestille mig den hårdtslående kickboxer med mascaraen løbende ned ad kinderne - grin - undskyld kunne ikke lade være :cheerleader3:

Hæ hæ... Hvis man kan stortude til løvernes konge og million dolar baby, så kan man vist også godt tude lidt til ens eget bryllup...

WUIIIIIIIIIII så er jeg ikke den eneste der gør det :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: kan du sige STORTUDE til den sidste !!!

0

Del dette indlæg

Dig stortude søde ??? he he har en lille smule svært ved at forestille mig den hårdtslående kickboxer med mascaraen løbende ned ad kinderne - grin - undskyld kunne ikke lade være :loveboard:

WUIIIIIIIIIII så er jeg ikke den eneste der gør det :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: kan du sige STORTUDE til den sidste !!!

Jeps! - Jeg var så opsat på at droppe studiet og blive professionel bokser :loveboard: (okay, hvad laver de bryster her?), og så enden hun med en total paralyse... :cheerleader3: SNØFT! Har i øvrigt læst bogen "million dolar baby" - Den kan anbefales!

Nu er bordplanen simpelthen printet og klistret, så nu kan der ikke ændres på den længere. Fandt på at lave en lille bordplan til hver bord, hvor der står kort hvem de forskellige mennesker ved bordet er... :cheerleader3:

Og så fik vi lige styr på det sidste - natmad og lokation for billeder! Og kæresten blev poltet igår... Da jeg kom hjem sad de 4 fyre, en 1L tom gajolflaske og spillede Taken på playstation... Helt kanont! :smolf:

Puh... Det er ved at være snart!

:cheerleader3: WannaBE

0

Del dette indlæg

Dig stortude søde ??? he he har en lille smule svært ved at forestille mig den hårdtslående kickboxer med mascaraen løbende ned ad kinderne - grin - undskyld kunne ikke lade være :loveboard:

Jeps! - Jeg var så opsat på at droppe studiet og blive professionel bokser :loveboard: (okay, hvad laver de bryster her?), og så enden hun med en total paralyse... :cheerleader3: SNØFT! Har i øvrigt læst bogen "million dolar baby" - Den kan anbefales!

Nu er bordplanen simpelthen printet og klistret, så nu kan der ikke ændres på den længere. Fandt på at lave en lille bordplan til hver bord, hvor der står kort hvem de forskellige mennesker ved bordet er... :cheerleader3:

Og så fik vi lige styr på det sidste - natmad og lokation for billeder! Og kæresten blev poltet igår... Da jeg kom hjem sad de 4 fyre, en 1L tom gajolflaske og spillede Taken på playstation... Helt kanont! :smolf:

Puh... Det er ved at være snart!

:cheerleader3: WannaBE

Ha ha - sad de så bare foran playstation hele aftenenen?????

lækkert med alle de ting du får styr på og fed bordplan ;)

Er du blevet poltet???

Krammer

0

Del dette indlæg

Ha ha - sad de så bare foran playstation hele aftenenen?????

lækkert med alle de ting du får styr på og fed bordplan ;)

Er du blevet poltet???

Krammer

hæ hæ - Nej, de havde været nede i byen at spise, ude at bowle, og så skulle de lige fordrive tiden inden de tog i byen...

Jeg blev poltet forrige weekend - SUPER FED dag! Spillede kørestole rugby!!!!

Vi savnede dig i mandags - var kun fire...

:rolleyes: WannaBE

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer