Rikkebruden

6/9 2008 er det datoen hvor du skal giftes så lig en besked her

211 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jamen, så vil jeg da også lige melde mig, da vi også skal giftes den 06.09.08 :-)

Min forlovede hedder dog Peter :-)

Vi er lidt bagud i forhold til nogle af Jer andre, kan jeg godt se..

Ja, faktisk fandt vi først vores feststed i går (er blevet brændt af en gang), men ellers er kirken klaret, best mann og brudepiger - og invitationerne er godt i gang med at blive designet :-)

Glæder mig meget til at følge Jer andre :-)

0

Del dette indlæg

Jamen, så vil jeg da også lige melde mig, da vi også skal giftes den 06.09.08 :-)

Ja, faktisk fandt vi først vores feststed i går (er blevet brændt af en gang), men ellers er kirken klaret, best mann og brudepiger - og invitationerne er godt i gang med at blive designet :-)

Jamen velkommen til! :balloons: Peter kan også gå an, det minder jo meget om Per.. ;)

Hvor er det fedt at der begynder at komme lidt flere 6/9-08 brude... :thumbsupsmileyanim::b223:

Glæder mig til at se dine kreationer og hvor festen skal holdes.. :bed:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Velkommen herinde, dejligt med endnu et medlem i vores ekslusive klub.

Glæder mig til at følge med i din planlægning.

Knus

0

Del dette indlæg

Godaften :-)

Nu var planen ikke lige at jeg skulle lave en "planlægningstråd" da jeg ikke lige kan overskue det (vi har også lige valgt at købe hus, som vi får på fredag - så der er nok at se til ;-)).

Men jeg kan da godt lige uddybe lidt mere om vores bryllup og tankerne deromkring :-)

Indtil videre har vi booket, ordnet og planlagt følgende:

- Kirken: Brøndbyvester kirke, lægger kun 5 min fra vores hus, og min forlovede har et meget specielet forhold til denne kirke og præsten som skal vies os, så det var helt oplagt :-)

- Receptionen: Holdes i sognets hus ved Brøndbyvester kirke.

- Festen: Finder sted hos Restaurant Espehus: http://www.espehus.dk/ - vi blev desværre brændt af et andet sted, og har bare ikke fået andet af vide end "I skal bestille mindst et år i forvejen" - rigtig trist, men heldigt at vi fandt dette sted, som har en super sød og charmerende park rundt om sig, hvor vi skal have taget en masse billeder ;-)

- Kjolen: Blev købt og bestilt i torsdags (min forlovede ved intet om den, og kommer heller ikke til det :-))

- Best mann + brudepiger: Har allerede fået besked. Dette er min forlovedes bedste ven og mine tre veninder for handelsskolen.

- Traditioner: Holder vi så vidt som muligt fast i. Min forlovede lagde stærkt ud med at spørge min far om lov, vi skal sove hver for sig natten forinde, han skal lave min brudebuket, han ved intet om mit tøj, hår, make-up osv. på selve dagen..

- "Rød tråd": Vi vil meget gerne have at blomsten kalle/calla går igen - dvs. i min brudebuket, på vores invitationer, kirkehæfte, i kirke osv.

- "Tema": Farverne guld og hvid skal gå igen.

- Fotograf: Er vi igang med at blive bestilt.

- Honeymoon: Vi vi MEGET gerne til Maldiverne, så det er vi godt igang med at se på.

- DJ: En ven skal komme og spille.

Ja, det var vidst det indtil videre :-)

Kom endelig med ideer og rettelser :-)

0

Del dette indlæg

Godaften :-)

Nu var planen ikke lige at jeg skulle lave en "planlægningstråd" da jeg ikke lige kan overskue det (vi har også lige valgt at købe hus, som vi får på fredag - så der er nok at se til ;-)).

Men jeg kan da godt lige uddybe lidt mere om vores bryllup og tankerne deromkring :-)

Indtil videre har vi booket, ordnet og planlagt følgende:

- Kirken: Brøndbyvester kirke, lægger kun 5 min fra vores hus, og min forlovede har et meget specielet forhold til denne kirke og præsten som skal vies os, så det var helt oplagt :-)

- Receptionen: Holdes i sognets hus ved Brøndbyvester kirke.

- Festen: Finder sted hos Restaurant Espehus: http://www.espehus.dk/ - vi blev desværre brændt af et andet sted, og har bare ikke fået andet af vide end "I skal bestille mindst et år i forvejen" - rigtig trist, men heldigt at vi fandt dette sted, som har en super sød og charmerende park rundt om sig, hvor vi skal have taget en masse billeder ;-)

- Kjolen: Blev købt og bestilt i torsdags (min forlovede ved intet om den, og kommer heller ikke til det :-))

- Best mann + brudepiger: Har allerede fået besked. Dette er min forlovedes bedste ven og mine tre veninder for handelsskolen.

- Traditioner: Holder vi så vidt som muligt fast i. Min forlovede lagde stærkt ud med at spørge min far om lov, vi skal sove hver for sig natten forinde, han skal lave min brudebuket, han ved intet om mit tøj, hår, make-up osv. på selve dagen..

- "Rød tråd": Vi vil meget gerne have at blomsten kalle/calla går igen - dvs. i min brudebuket, på vores invitationer, kirkehæfte, i kirke osv.

- "Tema": Farverne guld og hvid skal gå igen.

- Fotograf: Er vi igang med at blive bestilt.

- Honeymoon: Vi vi MEGET gerne til Maldiverne, så det er vi godt igang med at se på.

- DJ: En ven skal komme og spille.

Ja, det var vidst det indtil videre :-)

Kom endelig med ideer og rettelser :-)

Hej

Du er da nået super langt.

Skal vi ikke se billeder af kjolen?????

:):) Vi elsker billeder :cheerleader3::cheerleader3:

Min veninde og hendes mand fejrede deres honeymoon på Maldiverne og det var en kanon ferie.

Lækkert sted I skal feste, har været der til fødseldagsfest. Omgivelserne er perfekte til billeder. Uuhh ville gerne være en flue på væggen den dag.

Skal nok sende lidt inspiration om calla'er senere

Knus fra Rikke

Redigeret af Rikkebruden
0

Del dette indlæg

Hej hej :-)

Jamen, er da MEGET glad for at du synes jeg er nået langt :-)

Hi hi, ja, det kan jeg forstå - de eneste billeder jeg har, er fra deres hjemmeside - den (som I jo nok ved) ser altså en del anderledes ud på mig - but, here goes:

post-32323-1201602146.jpg post-32323-1201602151.jpg

Det er det mærke der hedder ROMANTICA, og det er den der hedder Sri Lanca (kan desværre ikke finde andre billeder!!)

Det eneste problem der er på nuværende tidspunkt, ang. vores "honeymoon" er at det er lidt dyrt, og vi har "kun" fundet to rejseselskaber - vil gerne have lidt mere at vælge mellem, men det skal vi nok finde ud af :-)

Ej, hvor er jeg glad for at høre din kommentar om vores feststed - har bar ledt og ledt og ledt, og har ikke rigtigt kunne finde nogle "gode" kommentar om det - så tusind tak :-)

Ihh, det lyder godt :-)

Har lige været inde og lure lidt i din planlægningstråd - det ser spændende ud, og håber at det er ok, jeg "stjæler" nogle af dine ideer :-)

Redigeret af Sismofutten
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej :-)

Jamen, er da MEGET glad for at du synes jeg er nået langt :-)

Hi hi, ja, det kan jeg forstå - de eneste billeder jeg har, er fra deres hjemmeside - den (som I jo nok ved) ser altså en del anderledes ud på mig - but, here goes:

post-32323-1201602146.jpg post-32323-1201602151.jpg

Det er det mærke der hedder ROMANTICA, og det er den der hedder Sri Lanca (kan desværre ikke finde andre billeder!!)

Det eneste problem der er på nuværende tidspunkt, ang. vores "honeymoon" er at det er lidt dyrt, og vi har "kun" fundet to rejseselskaber - vil gerne have lidt mere at vælge mellem, men det skal vi nok finde ud af :-)

Ej, hvor er jeg glad for at høre din kommentar om vores feststed - har bar ledt og ledt og ledt, og har ikke rigtigt kunne finde nogle "gode" kommentar om det - så tusind tak :-)

Ihh, det lyder godt :-)

Har lige været inde og lure lidt i din planlægningstråd - det ser spændende ud, og håber at det er ok, jeg "stjæler" nogle af dine ideer :-)

Hej

Super flot kjole, det er et snit der kun kan skabe en flot figur. Du "stjæler" bare løs, den er jo den måde vi hjælper hinanden.

tryk her for calla inspiration

post-6448-1201636458.jpg her er også lidt inspiration

post-6448-1201636543.jpgpost-6448-1201636697.jpg

post-6448-1201636743.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, sikke nogle fede billeder du kom med - er godt nok blive inspireret - TAK :-)

Lige en opdatering, i forhold til vores planlægning - vi var nede og hente vores ringe i går :-)

Det er nogle vi selv har designet HELT fra bunden af, og det er noget vi har gjort hos http://www.milas.dk/ - vi har godt nok givet kr. 12.500 for dem, men det har 100% været det værd, i betragtelse af at ingen andre har dem, og det er kun disse to der høre sammen :-)

(Har desværre ikke nogen billeder, men skal nok få taget et og lagt ind :-))

Hvordan går det ellers med din planlægning - har du styr på diverse ting??

0

Del dette indlæg

Sismofutten: Din kjole er godtnok flot! :):) Ang. honymoon, har I prøvet at kigge på TUI ? Det er startours tyske afdeling, så rejsen bliver en del billigere hvis den besilles gennem dem. Så skal man godtnok selv sørge for at komme til hamburg eller hvor man nu vælger at rejse fra.. Men der er mange penge at spare ved det alligevel.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak Katrine - er også meget glad for den, og glæder mig til den kommer hjem, så jeg kan prøve den i min størrelse :-)

Ihh, det var da en rigtig god ide - det havde jeg slet ikke tænkt på, går straks ind og kigger nærmere på deres hjemmeside :-)

Jeg fik tippet herinde fra, og fandt ud af, at det er MANGE penge det drejer sig om, man kan sparer.. Men ellers kan du også kigge på Rabattens hjemmeside, hvor de har lavet en liste over billige rejseselskaber i Tyskland. :)

0

Del dette indlæg

Hej

Mht til vores planlægning mangler vi:

at lave invitationerne færdige

bordkort

menukort

kirkeprogram

takkekort

risposer

forside til scrapbog og gæstebog

aftale endeligt mht til blomster, buket osv

fastsætte den endelige menu

beslutte endeligt hvordan vi kommer til Italien(honeymoon)

købe tøj til gommen

prøvesætning af hår

lave hjemmeside

pynt til bilen

beslutte hvem der skal være vores toastmaster

sange til kirken

købe ind til bryllupskagen (i Italien)

booke tid til negle påsætning og ansigtsbehandling

købe morgengave

Det er vist det vi mangler.

Hvis du vil se min kjole er du velkommen i min tråd.

Rejser lige en uge på vinterferie på Lanzarote, LaSanta sport fredag, hvis du skulle undre dig over jeg ikke svare.

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Det ser skam ud som om du har rimlog godt styr på brylluppet :balloons:

Bare af ren nysgerrighed, hvor meget deltager din forlovede med planlægningen??

Og jo tak, har skam været inde og lure på din kjole - synes den er super fed, og har nogle gode detaljer - og det ser bar super godt ud med sløret :balloons:

Og så så jeg også lige Jeres STD kort - SUPER fedt, og MEGET fede farver :balloons:

Og ja, så god rejse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa..

Jeg skal også giftes d 6/9 2008!!!!

Vi har godt nok næsten alt planlagt og så alligevel ikke... Jeg skal giftes med en Morten.

Uhhh...glæder mig.

Velkommen og tillykke!! -HAHA-:)

det lyder nøjagtig som mig! Synes jeg har en del på plads, men har også på fornemmelsen ar jeg mangler meget...

Det bliver hyggeligt at følges med dig.. :shopping:

0

Del dette indlæg

Hej igen til alle 06.09.2008-brude!!!

Er I alle kommet godt ind i det nye år? Og hvordan går det med planlægningen? Kim og jeg er begyndt at lave en lidt speciel invitation. Vil ikke afsløre mere her, da min veninde som skal giftes her til maj måske kigger med. :bestwishes: Vi har forresten lige fået invitation til deres bryllup. Det er alktså mega stort. Glæder mig virkeligt til det bliver min tur!!!!

Jeg har også lige fundet ud af, at der er en brud mere til vores dato, så prøver lige at skrive til hende.

Hilsen Anne

0

Del dette indlæg

Det ser skam ud som om du har rimlog godt styr på brylluppet :bearhug:

Bare af ren nysgerrighed, hvor meget deltager din forlovede med planlægningen??

Og jo tak, har skam været inde og lure på din kjole - synes den er super fed, og har nogle gode detaljer - og det ser bar super godt ud med sløret :bearhug:

Og så så jeg også lige Jeres STD kort - SUPER fedt, og MEGET fede farver :bearhug:

Og ja, så god rejse :bearhug:

Hej

Tak for de rosende ord.

Peer er inde overalt. Og han er designeren på vores monogram, invitation, takkekort osv.

Det eneste han intet ved noget om er mit udstyr.

Knus

0

Del dette indlæg

Hej igen til alle 06.09.2008-brude!!!

Er I alle kommet godt ind i det nye år? Og hvordan går det med planlægningen? Kim og jeg er begyndt at lave en lidt speciel invitation. Vil ikke afsløre mere her, da min veninde som skal giftes her til maj måske kigger med. :bearhug: Vi har forresten lige fået invitation til deres bryllup. Det er alktså mega stort. Glæder mig virkeligt til det bliver min tur!!!!

Jeg har også lige fundet ud af, at der er en brud mere til vores dato, så prøver lige at skrive til hende.

Hilsen Anne

Hej Anne

Kom stille og roligt ind i det nye år.

Det nye år bringer på vægttab :bearhug:

Planlægningen er gået lidt i stå, men vi kaster os snart over invitationerne.

Glæder mig til at se jeres invitationer.

Vi er da alligevel ved at være nogen stykker der skal skride op af kirkegulvet den dag.

Glæder mig ustyrligt.

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer