Rikkebruden

6/9 2008 er det datoen hvor du skal giftes så lig en besked her

211 posts in this topic

Et kæmpe stort tillykke til jer alle, der skal giftes i morgen. :cheerleader3::heart: :17: :hug:

Jeg håber, at dagen bliver vidunderlig fra start til slut og lige som I vil have den :):)

0

Annonce ♥

Hej tøser,

Ville også bare lige melde mig på banen, og sige at vi har styr på alt - vi skal en del ting i dag, men stresser ikke (ikke endnu tihvertefald :-))

Rigtig god dag til Jer alle - glæder mig til at se Jer herinde, når vores bryllupper er veloverstået :-)

Knus

:cheerleader3:

0

Vi er også klar med 3 afbud :cheerleader3::heart:

Kvalmen kom i nat og er stærkt stigende. Hvis det forsætter ender jeg med at brække mig i kirken :17:

Nej jeg skal nok få styr på nernerne skal bare lige have min mor og søster kommer med kjolen i dag og vi skal hygge.

:hug::):):) Håber I alle får lige den dag i har drømt om. :):):denmarkflag::)

Kæmpe knus

0

Vi er næsten klar. :) Vi mangler at få samlet ca. 35 kirkehæfter og få lavet 50 risposer, hvilket vi gerne skal have nået inden kl 15.30 hvor Per bliver hentet.. :) Og så skal jeg også lige have ordnet negle og per skal til frisør i mellemtiden.. :)

Men vi stresser ikke endnu.. ;)

I må alle have en helt vidunderlig dag i morgen! :17: :cheerleader3::heart::hug:

0

Annonce ♥

Jeg ville bare lige kigge forbi med mine bedste ønsker for i morgen til jer alle.

Jeg glæder mig til det er min tur i næste uge. Men uha hvor skal der ske meget inden da.

Held og lykke og jeg glæder mig til beretninger og billeder :cheerleader3:

0

Wauw så blev vi fruer.

Vi havde den skønneste dag. Jeg nød hvert øjeblik og havde det så skønt.

Jeg glæder mig til at modtage mange billeder fra venner og familie, så jeg kan genopleve dagen med min ægtemand.

Knus fra Fru Skovlund Hansen

0

hej.

ja så blev vi fruer, vi havde en pragtfuld dag, jeg venter også på billeder fra venner og familie.

knuz fru de zeeuw

0

Ja tillykke tillykke. Vi glæder os til at se billeder :bearhug:

Her er der ved at være nerver og stress på og ting der går galt - sikkert som det skal være. Det er vores tur på lørdag.

Jeg håber at I alle var steder hvor regnen ikke var dominerende. Jeg var selv i Viborg i lørdags til hobbymesse og jeg må indrømme at jeg sendte jer en kærlig tanke da regnen trommede på ruderne i taget af hallen. Men jeg kunne forstå på mine forældre at der hvor de havde været havde de næsten ikke set regnen.

0

Annonce ♥

Ja tillykke tillykke. Vi glæder os til at se billeder :bearhug:

Her er der ved at være nerver og stress på og ting der går galt - sikkert som det skal være. Det er vores tur på lørdag.

Jeg håber at I alle var steder hvor regnen ikke var dominerende. Jeg var selv i Viborg i lørdags til hobbymesse og jeg må indrømme at jeg sendte jer en kærlig tanke da regnen trommede på ruderne i taget af hallen. Men jeg kunne forstå på mine forældre at der hvor de havde været havde de næsten ikke set regnen.

Vejret artede sig så godt på vores dag. Solskin ind og ud af kirken. Dryppede lidt da vi ankom til feststedet.

Glæd dig til på lørdag, det er sådan en fantastisk dag. Jeg håber I får den bedste dag i jeres liv.

0

Ja så er vi alle gifte kvinder. Vi have en fantastisk dag og vejret var med os fra kirken og natten med. Mærkeligt det hele er overstået nu men fortryder intet og kan kun se tilbage på en fantastisk dag jeg aldrig vil glemme.

0

Tillykke til alle sammen :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke været på længe for jeg kunne ikke logge på, så nu har jeg tilmeldt mig på ny..

Vi havde en fantastisk dag, vejret var perfekt, maden var perfekt, alt var bare perfekt :hug:

Vi har ikke fået billederne fra fotografen endnu, men vores søn på 7 år har taget nogle rigtig gode billeder men jeg kan simpelhen ikke vedhæfte dem.. Det kan være de kommer senere..

0