Gøj

Den dejligste kjole nogensinde

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

WAUW

Sikke en utrolig smuk kjole og fantastisk smuk brud

Jeg er også vild med din buket. Er der mulighed for at se et bedre billed af den?

Det er lige de farver jeg har forelsket mig i til min buket.

Knus

Redigeret af Rikkebruden
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, hvor dejligt at høre de rosende ord.....jeg får da næsten helt tårer i øjnene :rolleyes:

Yes, jeg har nogle nærbilleder af buketten. Jeg har bare ikke fået dem digitalt endnu. Men lige så snart jeg får det, skal jeg nok sætte nogen ind.

Jeg kan også godt sige dig, at den buket også lige præcis ramte plet ved mig. Det var min veninde, der lavede den, og jeg havde bare nogenlunde fortalt hende, hvordan jeg kunne tænke mig den. Og så da jeg så den.....WAUW, jeg troede bare slet ikke, at den ville blive SÅ flot :biggrin:

Og skønne farver!! Der var blandt andet lyserøde"have-roser", gammelrosa bonderoser, ¨råhvide roser (mener jeg nok, hi hi) og hvide orkideer. Sådan lidt markbuket inspireret :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fedt manner - nu får jeg virkelig selv totalt kriller i maven. GLÆDER mig bare til at vise jer flere billeder!! :denmarkflag:

Kjolen var VIRKELIG behagelig at have på. Og nej, den var nemlig ikke fra Rembo. Prøvede en del fra Rembo Styling og Linea Raffaelli (måske stavet rigtigt), og fandt hurtigt ud af at det var den stil, jeg ville gå efter.

MEN MEN MEN.............

Så kom der jo bare det ultimative problem: Mine bryster!! :denmarkflag:

De kunne ikke være der. Og lappeløsninger med at sy ud, ind, rykke sammen og så videre var ikke lige mig. Jeg havde heller ikke lyst til at forære det hele væk til alle sammen :biggrin:

Så fandt jeg en fantastik designer, som hedder Marianne Carøe, som har butik i Århus. Jeg var solgt til alle hendes modeller, og jeg kunne få lov til at sætte mit eget præg på kjolen med eksempelvis pynt. Det var et super sted, de kom med deres ærlige mening og jeg var SUPER tryg ved situationen. :bearhug:

Hendes stil er rå, romantisk og ikke marrengs-agtig (BVADR!!) Tjek lige hendes hjemmeside www.marianne-caroe.dk

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer