Guest NatKen

Kenneth og Nathja 020808

487 indlæg i dette emne

Hvad er det så lige der fylder mit hoved for tiden.... - tjaa nok det samme som alle jer andre...BRYLLUP!

Så nu må jeg se at lave en ordenlig tråd.

Lidt om os:-Min kæreste er årgang 1977, hedder Kenneth og arbejder som salgschef ved Kinovox. Han kommer oprindeligt fra nordjylland, nærmere betegnet Ulsted, men var ikke svær at få lokket til syddanmark.

-Jeg selv er årgang 1979, hedder Nathja og er udlært farmakonom men går pt hjemme pga barsel.

-Selve grunden til at jeg går hjemme er Sophus født d. 17 august 2007 - en rigtig dejlig dreng! post-22136-1193087227.jpg

Frieriet:

Ja, så skete det endeligt - min elskede faldt på knæ!

Vi har været kærester i 7 1/2 år og jeg har været bryllupstosset i de sidste par år!

D. 19/08-2007 - 2. dagen efter vores dejlige dreng var kommet til verden - var hele min sviger familie på besøg på sygehuset. Min kæreste komme ind med en buket langstilkede røde roser (hvilket lige skal siges ikke er et særsyn - han er rigtig sød og kommer tit med blomster ) han kommer hen til sengen hvor jeg ligger og ligner jeg ved ikke hvad ..... så falder han på knæ og pops the question. Dejligt....

Vores bryllup:

Dato :02/08-2008

Kirke: Brændkjærkirken i Kolding

Tidspunkt for vielsen: kl. 13.00

Feststedet: Skamlingsbanken

Musik: Nicolai Damgaard

Farvetema: creme, chokoladefarvet og sølv

Brudekjolen: Min kjole nr 2

Sko:

Taske:

Nyt:

Smykker:Halssmykke

Gammelt:Lommetørklæde fra min mormor

Lånt: Strømpebånd fra min venninde her

Blåt:der er også blå på strømpebåndet.

Gommens tøj:

Gæsteliste: 61 gæster foruden os selv

Invitationer, menukort mm. :Invitation

Ringe: Mine fine ringe

Frisure:flotte frisure, flere..., min yndling.....

Fotograf: Min Kusine som er uddannet fotograf

Brudebuket: Lidt inspiration

Transport fra kirke til feststed: kørsel

Bryllupsnat: Bliver hjemme i vores egen seng - Så vil vi tage på weekendophold en anden weekend!!!