Guest NatKen

Kenneth og Nathja 020808

487 indlæg i dette emne

Hvad er det så lige der fylder mit hoved for tiden.... - tjaa nok det samme som alle jer andre...BRYLLUP!

Så nu må jeg se at lave en ordenlig tråd.

Lidt om os:-Min kæreste er årgang 1977, hedder Kenneth og arbejder som salgschef ved Kinovox. Han kommer oprindeligt fra nordjylland, nærmere betegnet Ulsted, men var ikke svær at få lokket til syddanmark.

-Jeg selv er årgang 1979, hedder Nathja og er udlært farmakonom men går pt hjemme pga barsel.

-Selve grunden til at jeg går hjemme er Sophus født d. 17 august 2007 - en rigtig dejlig dreng! post-22136-1193087227.jpg

Frieriet:

Ja, så skete det endeligt - min elskede faldt på knæ!

Vi har været kærester i 7 1/2 år og jeg har været bryllupstosset i de sidste par år!

D. 19/08-2007 - 2. dagen efter vores dejlige dreng var kommet til verden - var hele min sviger familie på besøg på sygehuset. Min kæreste komme ind med en buket langstilkede røde roser (hvilket lige skal siges ikke er et særsyn - han er rigtig sød og kommer tit med blomster ) han kommer hen til sengen hvor jeg ligger og ligner jeg ved ikke hvad ..... så falder han på knæ og pops the question. Dejligt....

Vores bryllup:

Dato :02/08-2008

Kirke: Brændkjærkirken i Kolding

Tidspunkt for vielsen: kl. 13.00

Feststedet: Skamlingsbanken

Musik: Nicolai Damgaard

Farvetema: creme, chokoladefarvet og sølv

Brudekjolen: Min kjole nr 2

Sko:

Taske:

Nyt:

Smykker:Halssmykke

Gammelt:Lommetørklæde fra min mormor

Lånt: Strømpebånd fra min venninde her

Blåt:der er også blå på strømpebåndet.

Gommens tøj:

Gæsteliste: 61 gæster foruden os selv

Invitationer, menukort mm. :Invitation

Ringe: Mine fine ringe

Frisure:flotte frisure, flere..., min yndling.....

Fotograf: Min Kusine som er uddannet fotograf

Brudebuket: Lidt inspiration

Transport fra kirke til feststed: kørsel

Bryllupsnat: Bliver hjemme i vores egen seng - Så vil vi tage på weekendophold en anden weekend!!!

topfigur: post-22136-1192736964.jpg

Redigeret af NatKen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til herinde! :denmarkflag: Tillykke med frieriet. :bearhug:

Brændkærkirken er bare rigtig fin, er tit kørt kørt forbi den, og har beundret den, for dens lidt speciellt arkitektur. :biggrin: Og Skamlingsbanken skulle være et rigtig godt sted at holde fest henne.. :denmarkflag: Og så til sidst, sikke en fiiiin kjole du har fundet! :)

Glæder mig til at høre mere om din planlægning.. :toot:

Knus Katrine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag: Velkommen til :ballons:

Så må jeg jo hellere følge med fra starten af.... Hi hi jeg er nem lig en nød til at få besøgt de forskellige tråde hvilket jeg er lidt ked af for der er jo mange gode ting at se.... Uh nu vi lige siger se så kom kun endelig med billeder :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej med dig. Kan godt forstå at du vælger at lave en tråd her. Det er mere overskueligt, og så er det hyggeligt. Jeg kan desværre ikke bruge linket til skamlinsbanken (Kan du evt.tjekke op det), men har set de andre ting, og man må da sige at du er godt med planlægningsmæssigt.

Du er velkommen til at besøge min tråd og stjæle eller lade dig inspirere. Der findes mange hjælpsomme zillaer herinde, så spørg bare løs hvis der er noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu er der endelig ved at være ro i lejren mht brudekjole....

Jeg har jo sådan fortrudt mit køb, at jeg her d. 3 dec skal til Ribe til butikken os-2 og prøve drømmen .....en Benjamin Roberts...

Derfor sad kæresten og jeg og lavede budget...nu MÅ det bare ikke blive dyrere....og der er også udgift til 2 kjoler....jeg håber at hvis jeg finder en anden at jeg kan få solgt den 1. Lilly modellen!

Buget_bryllup_word.doc

Er der noget jeg mangler at tage hensyn til eller????????? kom med jeres indput!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har jo sådan fortrudt mit køb, at jeg her d. 3 dec skal til Ribe til butikken os-2 og prøve drømmen .....en Benjamin Roberts...

Derfor sad kæresten og jeg og lavede budget...nu MÅ det bare ikke blive dyrere....og der er også udgift til 2 kjoler....jeg håber at hvis jeg finder en anden at jeg kan få solgt den 1. Lilly modellen!

Buget_bryllup_word.doc

Er der noget jeg mangler at tage hensyn til eller????????? kom med jeres indput!!

:denmarkflag:

UHA det er ikke godt at fortryde købet - det er ulempen ved at være i god tid... Håber du får solgt den anden, den en nu ellers også rigtig smuk.

Jeg har også selv været i god tid med kjolen, så jeg holder mig fra at kigge så meget på andre :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Buget_bryllup_word.doc

:)

UHA det er ikke godt at fortryde købet - det er ulempen ved at være i god tid... Håber du får solgt den anden, den en nu ellers også rigtig smuk.

Jeg har også selv været i god tid med kjolen, så jeg holder mig fra at kigge så meget på andre :denmarkflag:

Ja det er træls at fortryde, men nu må vi se.... Jeg kan godt forstå at du ikke kikker mere hæhæ, bare jeg havde været så standhaftig... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nathja, ville lige sende dig en hilsen, kan se vi skal giftes samme dato. Er lidt misundelig på det musik du har fundet, han lyder godt, jeg synes det er svært.

Hvor er han også sød jeres lille søn.. Glæder mig til at følge din planlægning.

Hilsen Karina

Ja knægten han er bare vidunderlig - og ja musikken er også god. Vi har været til fester, bryllupper mm hvor Nicolai har spillet og det har bare været drøn godt!

Jeg følger allerede med i din planlægning - :fløjt:

0

Del dette indlæg

Uhhh....så vidt jeg kan se, er det den såkaldte Tylddrøm du har gang i. Den er der efterhånden mange der har været/er forelsket i...selv Lollerberg (ja hvem havde troet det).

Ja tyldrømmen har været i manges drømme inkl. min ... men jeg vil give dig ret mht Lollerberg - det ville jeg heller ikke have troet hæ hæ men man kan jo altid blive overasket... trods det er det da et helt fedt tema eller hvad man kalder det hun har.

Nu må vi se om kjolen vil forblive en drøm...suk.... eller hvad..... en masse tyl og så lige en str, 44 pige er noget der let kunne blive dømt til rent marengs... men, men lad os nu se....jeg har jo altid kjole 1. :fløjt: :jul6:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

IHH ja, tyldrømmen!

Er der overhovedet nogen herinde, der kan sige sig helt fri for at have leget med tanken om at gå ned af kirkegulvet iført et brus af tyl :biggrin:

Her er lige lidt frisure-spam:

fletbrud.JPGh_rpynt.jpg

2_1_holbhoch.jpg3___halbhoch___blumen.jpg

post_30616_1195056420.jpg

Mvh Maria

Frisure-spam dejligt kom endelig med flere....... :jul13: De er ihvertfalt rigtig pæne....

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg vil da også lige sige et forsinket velkommen til!

Hvor er jeres søn bare cute!

Vi har samme smag i frisurer så jeg glæder mig til at se hvad du finder på så kan jeg lige nå at se det indet mit eget bryllup den 23 august.

Kh

M

0

Del dette indlæg

Hej Nathja!

Og et lidt forsinket velkommen :biggrin:

Sikken meget du har styr på allerede - super!

Glæder mig til at høre om din kjoleprøvning d. 3. december - tyldrømmen har efterhånden været så tæt på at blive zilla-2008-brudekjole så mange gange, at jeg under den at komme til sin ret ;)

- Jeg fravlagte den personligt lige på falderebet...var ellers helt sikker på at det skulle være den...men nej...

0

Del dette indlæg

Hvis det er frisurer i ovestående stil du ønsker, så skal jeg da gerne hive nogle frem fra godterposen. Det er nemlig også min stil, så jeg har da efterhånden nogle stykker liggende i mappen "hår" på computeren. Du siger bare til.

yes yes...kom med dem... Jeg skal jo have lidt med til frisøren til den tid...og jo jeg synes det er en stil der lige er i øjet...

:biggrin::hug::biggrin::):):):):balloons::loveflag::kiss::kiss::loveflag::o:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer