Marie&Søren

Marie' inspirations & planlægninstråd

128 indlæg i dette emne

sommerferie, JUBBIIIII

nåå det var den der eksamen vi kom fra... Jeg lider virkelig meget af eksamens nerver, derfor havde jeg en aftae med en af mine studievejledere, som skulle komme og berolige mig de sidste 5 min. inden jeg skulle ind og trække ( det virkede fantastisk sidst).... men han kom bare ikke han havde glemt mig... så da jeg skulle ind og trække, var jeg grædefærdig... øv, jeg gik helt i baglås, og ja, var meget overrasket over at jeg trods alt fik trukket et 10 tal hjem. desværer har jeg slet ikke kunneglæde mig over den flotte karakter, for nerverne har bare siddet helt uden på tøjet idag... ved ikke hvor meget jeg har grædt over idag, selv om der rrelt ikke er noget at græde over, men følelser kan man jo nu engang ikke kontrolere.

nåå men det bedste af det hele er nu at jeg med et karakter gennemsnit på 10,8 er garanteret at bestå min HF eksamen næste år, selv hvis jeg får 00 i alle fag til næste sommer vil jeg have et snit på 3,1, og det sker ihvertfald ikke

men nu har jeg ihvertfalod ferie, og kan begynde at fokusere på brylluppet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og min stropløse bh, for sélv om kjolen er med brede stropper, er en stropløs bh nødvendig, da de ellers kan ses bag på i ryggen

og sikke mange steder jeg har ledt efter en i min str.... også da jeg praktisk talt havde opgivet, ja så havde de en i brudekjole butikken

post-31498-1213640540.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

de næste dages to do liste

Idag kl. 10.00 prøveopsætning hos min frisør

kl. 15.00 til aalborg og kigge i btikker så vi kan få lavet vores ønskeseddel færdig

imorgen

kl 14.30 vielses samtale med vores præst

så nu begynder vi at rykke på al den planlægning som har været skubbet i baggrunden den sidste måned pga. eksamener

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

idag kom så dagen hvor søren blev hentet til polter kl. kvart i 8 i morges... vi havde luret den. i tirsdags ringede sørens bror og aflyste vores besøg hos dem her i weekenden, ( vi bor i hver sin ende af landet) med en vag undskyldning, pga. et pludseligt opstående bryllup. det og et par andre undskyldninger gjorde at vi var næsten sikre. vi kørte op til mine svigerforældre hvor fik morgenmad, inden de slæbte manden med på løjer, jeg ved athan skulle ud og ride :cheerleader3: spille paintball, kører go kart og spillemegasumo brydning. hvorefter de skal holde grilfest.

alle hans kammerater var der, selv nogle lidt periferre, som han ikke ser så meget mere, og heller ikke skal med til bryllupet. ja selv min mindste lillebror på 14 skulle med.

jeg havde ikke regnet med at der ville blive afholdt nogen polter for mig,da jeg kun har har få veninder, men jeg havde virkelig håbet, og søren havde overbevidst mig om at der ville blive holdt noget samlet, for os begge. og det var åbenbart også meningen at der skulle have været noget for mig idag, og at vi sener skulle have sluttet os til drengenes grilfest, men det blev af forskellige grunde aflyst i går aftes. jeg ved godt at det lyder

ret mærkeligt, men jeg er bare så ked af det lige nu. altså jeg er virkelig glad, for at de har taget sig tid til at planlægge noget, men virkelig ked af at jeg nu ved at der ikke bliver noget overhovedet -vi er kun hjemme i næste weekend, også den aller sidste weekend, inden brylluppet, ellers er vi på ferie, og jeg VED at min ene vendinde har weekendvagter de weekender.

efter at mændene var taget af sted, hjalp jeg med at ryde op, og tog derefter på loppe marked, med svigermor, sønnike og nogle af sørens kammerater mødre ( som er naboer til sørens forældre). må nok helelre sige at jeg har et tæt forhold til min svigermor.

da vi kom hjem fik jeg så at vide at det havde været meningen at jeg skulle været hentet først på eftermiddagen, af tøserne. men at det var blevet aflyst

ØV

nå nok brok fra mig der er noget ked af det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej øvøv hvor det ærgeligt at det er aflyst. Fik du at vide hvorfor?

Mon ikk bar et par af veninderne holder et eller andet for dig lige pludselig :cheerleader3:

opmuntrende :cheerleader3: til dig...

knus

ja fik afvide hvorfor, og undskyldningerne er for sin vis okay, men er nu stadig ked af det alligevel.. nåå jeg må se om jeg kan finde lidt fest humør frem i mit sind, skal til 5 års jubilæums fest med min gamle folkeskole klasse...

0

Del dette indlæg

Mon ikk bar et par af veninderne holder et eller andet for dig lige pludselig :cheerleader3:

knus

ja fik afvide hvorfor, og undskyldningerne er for sin vis okay, men er nu stadig ked af det alligevel.. nåå jeg må se om jeg kan finde lidt fest humør frem i mit sind, skal til 5 års jubilæums fest med min gamle folkeskole klasse...

Lyder da hyggeligt med jubilæumsfest.. :cheerleader3: Mon det er derfor de har aflyst... ;) og så det din klasse der overrasker dig?! :loveflag: hvem ved...

God fest i vhert fald..

0

Del dette indlæg

knus

Lyder da hyggeligt med jubilæumsfest.. :cheerleader3: Mon det er derfor de har aflyst... ;) og så det din klasse der overrasker dig?! :loveflag: hvem ved...

God fest i vhert fald..

nej den ene var blevet kaldt på arbejde (sosu), og den andens mor har fået kræft for en månedstid siden, og kunne rigtig overskue det. og ingen ud og søren vidste nooget om jubilæums festen, da jeg først er meldt til i sidte øjeblik ( vi troede jo vi skulle til sjælland denne weekend)

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

eeej hvor ærgeligt - tror du ikke de fupper dig???

nej det tror jeg ikke de gør.. sluttede mig ved midnats tid til min forlovedes polterarbend, da han flere gange havde ringet og spurt om jeg ikke kom, og flere af drengene var kom flere gange hen og sagde at det var rigtig godt at jeg var kommet, for sådan havde det jo også været deres plan. en af dem spurte enda flere gange om en af mine veninder ikke havde kontaktet mig idag, for at fortælle lidt mere om hvorfor de havde aflyst. det havde hun nemlig lovet drengene at hun ville gøre igår... har endnu ikke hørt noget fra nogen af dem....

jeg var jo som tidligere nævnt til jubilæums fest igår, og min venindes fætter var MEGET overrasket over at se mig, for han vidste jo at jeg "havde andre planer", så jeg er 100 % sikker på at det ikke er fup. desvære

0

Del dette indlæg

eeej hvor ærgeligt - tror du ikke de fupper dig???

nej det tror jeg ikke de gør.. sluttede mig ved midnats tid til min forlovedes polterarbend, da han flere gange havde ringet og spurt om jeg ikke kom, og flere af drengene var kom flere gange hen og sagde at det var rigtig godt at jeg var kommet, for sådan havde det jo også været deres plan. en af dem spurte enda flere gange om en af mine veninder ikke havde kontaktet mig idag, for at fortælle lidt mere om hvorfor de havde aflyst. det havde hun nemlig lovet drengene at hun ville gøre igår... har endnu ikke hørt noget fra nogen af dem....

jeg var jo som tidligere nævnt til jubilæums fest igår, og min venindes fætter var MEGET overrasket over at se mig, for han vidste jo at jeg "havde andre planer", så jeg er 100 % sikker på at det ikke er fup. desvære

det er jeg ked af at høre :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

har fået ordre på at have lavet en liste med blomster jeg godt kan lide, og billedeksempler, på hvordan jeg gerne kunne tænke mig at min buket skal se ud, inden han kommer hjem i eftermiddag, så sådan en må jeg jo hellere få lavet

post-31498-1214391091.jpg

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer