gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Annonce ♥

det er lyset det giver den mørke kant inde i selve billedet:

Uh, det var da den geniale gave :thumbsupsmileyanim: Super cool og skøn kollega du har :thumbsupsmileyanim:

Har du fået udvalgt billeder til takkekort?

Ja billedet jeg har fået af kollegaen har den fedeste 3-dimensionelle effekt - Jonas er vild med det.

Jeg vil gerne have det billede, der er brugt til maleriet, som takkekort, måske i de dæmpede farver, der ses her:

post-31031-1212005529.jpg

Jeg synes, det er et godt billede og vi kysser ikke (det kunne forarge nogle af de ældre familiemedlemmer). Og så et togbillede på bagsiden. Men nu må vi se, hvornår vi får lavet de takkekort: Jonas mener, vi skal lave dem selv fra bunden af. Det sagde han også om invitationerne, og dem endte vi med at købe...

Jeg er overhovedet ikke kreativ. Og mangler endnu bevis på at min mand er det. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

det er lyset det giver den mørke kant inde i selve billedet:

Uh, det var da den geniale gave :thumbsupsmileyanim: Super cool og skøn kollega du har :cheerleader3:

Har du fået udvalgt billeder til takkekort?

Ja billedet jeg har fået af kollegaen har den fedeste 3-dimensionelle effekt - Jonas er vild med det.

Jeg vil gerne have det billede, der er brugt til maleriet, som takkekort, måske i de dæmpede farver, der ses her:

post-31031-1212005529.jpg

Jeg synes, det er et godt billede og vi kysser ikke (det kunne forarge nogle af de ældre familiemedlemmer). Og så et togbillede på bagsiden. Men nu må vi se, hvornår vi får lavet de takkekort: Jonas mener, vi skal lave dem selv fra bunden af. Det sagde han også om invitationerne, og dem endte vi med at købe...

Jeg er overhovedet ikke kreativ. Og mangler endnu bevis på at min mand er det. :loveflag:

Hi hi hi hi, din mand :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Uh, tror det vil være de perfekte billeder til takkekort - me like :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Bare fordi man er blevet gift, behøver man ikke ligge på side 4 :cheerleader3:

Tak for igår. Hvor var det hyggeligt at møde dig og rigtig hyggeligt at sludre i s-toget.

Dejlige billeder du har lagt ind i Mies tråd :loveboard:

Og ja, det er altså mit eget hår :loveboard:

Glemte lige.... uh, et flot billede du viste os, mens vi ventede på jydebilen. Det er godt nok noget helt andet at se billederne sådan et rigtigt :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af lollerberg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for i går. Det var rigtigt hyggeligt at møde dig irl! :cheerleader3:

hehe og tak for dine søde kommentarer - du ser nu heller ikke værst ud! (på godt jysk :loveboard: )

Nu er vi snart så mange der ER blevet gift, at vi kan starte en klub for os selv ;) (ex zillaernes klub :) )

krammer.

0

Del dette indlæg

Bare fordi man er blevet gift, behøver man ikke ligge på side 4 :)

Tak for igår. Hvor var det hyggeligt at møde dig og rigtig hyggeligt at sludre i s-toget.

Dejlige billeder du har lagt ind i Mies tråd :cheerleader3:

Og ja, det er altså mit eget hår :)

Glemte lige.... uh, et flot billede du viste os, mens vi ventede på jydebilen. Det er godt nok noget helt andet at se billederne sådan et rigtigt :loveboard:

Også tak for igår - det var rigtig hyggeligt! Jeg må gå på jagt i din tråd og finde det billede, hvor du har halvt så langt hår... :td:

Er sikker på at jeg har set et sådant billede (måske et gammelt profilbillede hvor du ses i - netop profil?

Vi venter i spænding på flere billeder og en beretning fra Mie - godt du gav hende en kort deadline! -HAHA- Mon du har knoklet med din del af billederne idag? :cheerleader3:

Jeg har hængt en mase af vores bryllupsbilleder på hjemme i stuen og i gangen - Jonas synes ikke, der skulle så mange op og hænge, men jeg var ikke enig... Skyndte mig derfor hjem fra arbejde tidligt en dag og byttede billeder ud... -HAHA- Heldigvis acceptede han det, da han kom hjem (efter lidt rullen med øjnene), ellers måtte jeg jo pille dem ned igen. Og det jeg viste dig er en af de mange, der pynter og hygger i stuen... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Tak for i går. Det var rigtigt hyggeligt at møde dig irl! :cheerleader3:

hehe og tak for dine søde kommentarer - du ser nu heller ikke værst ud! (på godt jysk :) )

Nu er vi snart så mange der ER blevet gift, at vi kan starte en klub for os selv ;) (ex zillaernes klub :cheerleader3: )

krammer.

Det var også hyggeligt at møde dig - du er ret sjåååv også live.

:loveboard: for din modkompliment - kunne dog godt bruge lidt kulør og en j.lo :td: (det har jeg altid drømt om!)

Vi må starte en klub - de gifte koners klub - og holde en julefrokost, hvor vi har vores kjoler på (så er der en grund til at holde vægten). Og prøve hinandens kjoler - jeg kunne godt tænke mig at prøve din fx (hvis jeg må). Var det efter den 19. december, du kunne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Må jeg spørge hvor du købte dine lækre brudesko?

Jeg har skadet min fod og kan ikke gå med sko med lukket hæl, så der er lige lidt krise her på falderebet med 11 dage til mit bryllup. :cheerleader3:

Jeg svarer lige for Gitte og modtager tæsk fra hende på fredag, hvis hun selv ville ha' svaret :cheerleader3:

De er købt hos Irenes Skrædderi på Amagerbrogade - kan også fås online :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Jeg har skadet min fod og kan ikke gå med sko med lukket hæl, så der er lige lidt krise her på falderebet med 11 dage til mit bryllup. :cheerleader3:

Jeg svarer lige for Gitte og modtager tæsk fra hende på fredag, hvis hun selv ville ha' svaret :cheerleader3:

De er købt hos Irenes Skrædderi på Amagerbrogade - kan også fås online :thumbsupsmileyanim:

Det er nemlig helt korrekt, så ikke noget tæsk der. :cheerleader3: Men de plejer at have op til 2 ugers leveringstid... :cheerleader3: Og det er jo lige om snart at de skal i brug....

Mine er ved at blive farvet ellers måtte du godt låne dem - de bliver lilla.

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Det er nemlig helt korrekt, så ikke noget tæsk der. :cheerleader3: Men de plejer at have op til 2 ugers leveringstid... :cheerleader3: Og det er jo lige om snart at de skal i brug....

Pheeeeeeeeew!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Jeg har skadet min fod og kan ikke gå med sko med lukket hæl, så der er lige lidt krise her på falderebet med 11 dage til mit bryllup. -HAHA-

Jeg svarer lige for Gitte og modtager tæsk fra hende på fredag, hvis hun selv ville ha' svaret -HAHA-

Det er nemlig helt korrekt, så ikke noget tæsk der. :griner:- Men de plejer at have op til 2 ugers leveringstid... -HAHA- Og det er jo lige om snart at de skal i brug....

Hvor er det sødt at du ville låne mig dine sko! :thumbsupsmileyanim:

Desværre er lilla ikke lige sagen d. 14., selvom de nok skal blive flotte i den nye farve. Skal de bruges til en bestemt kjole?

Jeg håber selvfølgelig at mine egne røde sko kan bære mig hele aftenen, det ville bare være rart med en back-up. Jeg prøver at se hos Irenes Skrædderi.

0

Del dette indlæg

Tak for i går. Det var rigtigt hyggeligt at møde dig irl! :thumbsupsmileyanim:

hehe og tak for dine søde kommentarer - du ser nu heller ikke værst ud! (på godt jysk -HAHA- )

Nu er vi snart så mange der ER blevet gift, at vi kan starte en klub for os selv ;) (ex zillaernes klub -HAHA- )

krammer.

Det var også hyggeligt at møde dig - du er ret sjåååv også live.

:griner:- for din modkompliment - kunne dog godt bruge lidt kulør og en j.lo :tunge: (det har jeg altid drømt om!)

Vi må starte en klub - de gifte koners klub - og holde en julefrokost, hvor vi har vores kjoler på (så er der en grund til at holde vægten). Og prøve hinandens kjoler - jeg kunne godt tænke mig at prøve din fx (hvis jeg må). Var det efter den 19. december, du kunne?

hehe...Hvor er du sød :tunge:

Jeg er ikke sikker på at der vil være særligt stort fremmøde, hvis vi holdt zillatræffet efter d. 19, og desuden, som jeg sagde (hvis det var mens du var med i bilen?) vil min familie nok ikke blive vildt begejstrede, hvis jeg stormer ud af flyveren efter flere måneder hjemmefra, henter min kjole og drøner til zillajulefrokost -HAHA-

Men sku du komme forbi Silkeborg, må du da gerne prøve min kjole - det er desværre alt for lidt den kommer ud af posen :thumbsupsmileyanim: (du må bare helst ikke være pænere i den end mig! ;) :tunge: )

0

Del dette indlæg

I fredags den 6. juni havde vi været gift en måned - og iøvrigt helt glemt vores "bryllupsdag" indtil Malene (FynboBredahl) gjorde mig opmærksom på det... :cheerleader3:

Fredag var også dagen hvor jeg var med Malene i Bride Fashion for at hente hendes kjole. En rigtig dejlig oplevelse. Vi - hendes veninde Jolene og jeg og Malene selv - var så spændte på, óm kjolen passede i størrelsen og om den sad godt. Der var simpelthen intens spænding i rummet, da Malene gik med ekspedienten ind bag gardinet og fik kjolen på....

Som man kan se i hendes tråd passede den perfekt og sad så godt! Der var en smadder god stemning, mens Malene gik rundt i kjolen, prøvede om man kunne sidde ned i den, med og uden slør, prøvede sko osv. Ekspedienterne roste også kjolen og var bare supersøde og engagerede. :thumbsupsmileyanim: Hende der solgte mig min kjole for 7 måneder siden - Sussi - kunne i øvrigt godt huske mig og kjolen. Hun kunne bl.a. huske at det var min mormor, der havde foræret mig den. Det synes jeg er ret godt gået, når det er over et halvt år siden, jeg sidst var i forretningen. :cheerleader3:

Jeg skal lige vænne mig til at kalde Jonas "min mand" - det lyder stadig lidt mærkeligt i mine ører. Men ellers er vi enige om, at det egentlig ikke er anderledes at være gift i forhold til at være kærester. Det er heller ikke farligt sådan som nogle af mine mandlige venner (med kærester) tror... :cheerleader3:

På arbejdet blev jeg spurgt af en kollega, om mon var første gang jeg blev gift? Til det svarede jeg: "Ja, man skal jo starte et sted!" :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 maaned??? :thumbsupsmileyanim:

Synes det var igaar I blev gift ;)

Det betyder saa ogsaa at jeg har vaeret paa praerien i 1 maaned.... :thumbsupsmileyanim::blink::blink:

...synes godt nok at tiden gaar staerkt!

Ja, det går stærkt... Og før du får set dig om er du hjemme igen!

Jeg har iøvrigt besluttet - stærkt inspireret af alle de zillaer, der får deres kjoler syet fra bunden - at jeg skal have syet en kjole af Esther. Det skal være en hverdagskjole, men der skal noget tyl i, har jeg besluttet. Desværre har hun ikke tid til at sy den før august... Så jeg venter så tålmodigt som en zilla er i stand til... Og det er ikke ret meget... :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer