MissM

MissM's Bryllupper

85 indlæg i dette emne

Manden har været nede på knæ, og jeg er ikke til det der med lange forlovelser, så det her handlede kun om en ting - at blive gift!

Vi har kendt hinanden i 2½ år, og mener selv vi er kommet dertil hvor vi er så sikre som vi nu kan blive på at det skal være os to resten af livet..

Da vi begge elsker at rejse faldt snakken hurtig på at det skulle være i udlandet - gerne et eksotisk sted - bare tæer på en sanstrand har altid stået som en drøm for mig, så det kredsede tankerne om..

Da vi så også begge er tjenere, blev den store fest også hurtig afdiskuteret, det er bare ikke os, da vi ser det hver eneste weekend..

Efter en masse afstikkere af planer, ideer osv, hvor tingene bare ikke rigtig ville som vi ville, kom tankerne over på at det skulle foregå i Thailand, hvor rejsen var bestilt til allerede her i November.. Kunne det nå at blive planlagt? Og jeg kan kun svare ja - det kunne det!

Brylluppet blev planlagt i grove træk på 5 dage med en masse mails, og jeg tror nu at tingene er ved at være på plads..

Her kommer det:

Vi rejser d. 1/11 - 07 - og mine forældre skal med, det har været en aftale fra starten, at blev det i udlandet, skulle vi give dem turen derned - de fik de to sidste pladser på flyet, så vi følges derned, men skal (heldigvis) ikke bo på samme hotel - man har vel også ferie hver for sig..

Kjolen er købt på ebay.co.uk - det er drømmekjolen for mig, heller ikke for stor til en sandstrand, men heller ikke for lidt - jeg venter på den ankommer fra Kina indenfor den næste uge.. Og prisen er god, 1000 kr inkl. fragt.

Ringene er valgt hjemmefra, Ole Lynggaard design, min skal være en hjertering, den lille, og med en lille ring over, og hans skal være den tykke ring, begge i guld, de skal så laves dernede.

Mandens tøj er også prøvet hjemmefra, og bliver så syet dernede, det bliver et hvidt jakkesæt med en grå/grøn skjorte indenunder, meget casual..

Brylluppet er planlagt af en wedding planner, planen er således:

Vi bliver hentet i limousine på vores turisthotel om formiddagen, bliver kørt til havnen, hvor vi skal sejles ud til et luksus resort med longtail boats. Derude blivr vi installeret i en bungalow på stranden, og jeg får ordnet hår og make up, mens kæresten får massage.

Om eftermiddagen bliver vi så hentet igen, og bliver transporteret til en anden strand (efter sigende, meget øde og meget smuk) hvor vielses skal foregå. Mine forældre vil være blevet transporteret derud i mellemtiden. Der er så en ceremony master, min brudebuket (Som bliver i hvide farver) , et blomsterdekoreret alter, og champagne + bryllupskage.

Efter vielsen er der fotografering.

Så bliver vi alle transporteret tilbage til øen (Som smukt nok hedder Lone Island) hvor vi skal spise på stranden med mine forældre, menuen står på hummer og thai mad.

Bungalowen er derefter blevet dekoreret med blomster og en flaske cristal som har medbragt hjemmefra venter på os ved midnat hvor mine forældre bliver sejlet tilbage.

Jeg synes nu det lyder romantisk..

Men det er ikke det hele, for de nærmeste derhjemme skal ikke snydes..

Vi skal jo også giftes legalt herhjemme og det bliver i juletiden. Der er tiden booket på rådhuset, kjolen skal være rubinrød, den sal også syes i Thailand, og den er fundet, hvide sko (købt og modtaget fra ebay) og en hvid pels stola.

Manden igen i hvidt jakkesæt, rubinrød skjorte og hvide sko.

Det bliver kun de nærmeste på rådhuset, med efterfølgende kage og aftenen på vietnamesisk restaurant og bryllupsnat på en gammel herregård.

Forresten, jeg har købt tiara (igen ebay, venter på den kommer) den er SÅ smuk..

Skal have klippet + farvet hår i morgen, invitationerne er sendt (hjemmelavede s'føl'li) og nu skal tingene bare falde på plads..

Alt det ordnet på 14 dage..

Og så pics:

post-31493-1193152928.jpg

post-31493-1193152971.jpg

post-31493-1193152985.jpg

Redigeret af MissM
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

7

Hej MissM

Tillykke med frieriet og det kommende bryllup...det er jo lige om lidt :unsure:

Sikke en masse I har naaet at planlaegge saa hurtigt!

Ja, når jeg virkelig vil, kan det skam gå stærkt - og jeg har været giftemoden det sidste år - men han har ikke villet, da han har været gift før, og mener det er once in a lifetime - jeg giver ham ret, men det bliver med mig! (Så må vi glemme det andet for en stund)

Glemte vist at skrive at bryllupsdagene bliver 11/11 07 og 29/12 07 (Den første mest for kærestens skyld, for han er ikke så god til det med datoer..) - Og så er det dejlige at vi får både sommer og vinter bryllup.

0

Del dette indlæg

Super flot og effektivt...alt er timet og tilrettelagt :unsure: og godt bryllup og god rejse...

Tak for det, men må da også indrømme at vi betaler os fra det mht wedding planeren, han er guld værd - selvfølgelig har jeg lagt vandret de sidste 14 dage, men det havde ikke kunnet lade sig gøre uden ham.. Og ebay..

Jeg har prøvet en kjole, og den var rød, og det var den det bliver til brylluppet i DK, og ringene vidste vi på forhånd, de skulle bare prøves - og de var ligeså perfekte som vi havde forestillet os..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er MØJ bange for at flyve - som i skrækslagen, og glæder mig bestemt ikke til turen..

Men nu har kæresten fået os opgraderet til business class, med 3 retter, ekstra benplads und so weiter, så jeg tænkte: Ska det vær, så la det vær... Så jeg har lige bestilt champagne og chokolade til turen derned - så kan jeg da blive lidt småstiv på turen.. Glæder mig til han skal overraskes med det... :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror jeg er blevet droppet af mr. wedding planner :thumbsupsmileyanim:

Jeg er i panik! 9 dage før afrejse..

Nej da....hvorfor??

Han har nu valgt at ignorere mine sidste 3 emails - jeg ved ikke hvorfor.. Jeg har modtaget en kontrakt, men det var til at VI kunne underskrive, har intet fra hans side..

Hvad fanden gør jeg så?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det dog bare romantisk og for pokker da - I er hurtige til at planlægge. Det er godt nok effektivt.

Jeg tror jeg er blevet droppet af mr. wedding planner :thumbsupsmileyanim:

Jeg er i panik! 9 dage før afrejse..

Uuuhha da det er da forhåbentlig løgn. Hvad gør I så???

Jeg aner det virkelig ikke! Alle planer ryger fra hinanden nu.. Det skal bare fungere, jeg SKAL have fat i ham!

Uha, jeg håber virkelig ikke, at han ikke vender tilbage. Er det dage siden, du har skrevet mailsne eller er det på bedste Zilla maner alle fra i dag? (Det ville nemlig være mig, thihi).

Har I billetter og bekræftede reservationer til de forskellige steder?

0

Del dette indlæg

Stort tillykke - hvor lyder det bare kanont spændende, så det bliver da super romantisk...

Og når man kan få 2, jjaa såå hvorfor ikke..

Men Jeg håber da for pokkker planlæggeren snart giver dig besked - det skulle da nødig gå i vasken...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den kære wedding planner har IKKE vendt tilbage.. Jeg har nu ikke sovet mere end 2-3 timer de sidste to nætter i ren panik.. Nu var det hele så perfekt!

Det er nu 6 dage siden jeg har hørt fra ham, troede altså han måske ikke lige var på kontoret de første par dage af ugen.. Og så ventede jeg.. Og ventede.. Og nu kan jeg ikke vente mere..

Mit store problem er, at jeg egentlig først havde lavet lidt uforpligtende planer med en anden wedding planner, men da det tilbud fra den nye kom, lød det næsten for godt til at være sandt (Og det var det så) - han havde alle de ting jeg har drømt om - det hele var bare perfekt - og jeg aflyste så en anden.. What a fool I am..

Ved den "gamle" planner, skulle jeg selv booke hotel på bryllupsnatten, og det havde jeg self fundet - og aflyst igen - så nu har vi heller intet hotel til natten..

Jeg er så flov over at skulle prøve at skrive til den gamle igen, det er jo ikke engang sikkert at han vil have os der alligevel..

0

Del dette indlæg

Jeg er utrolig dårlig til at snakke i tlf (utroligt jeg har haft job som koordinator, anyway) så kæresten har lovet at ringe derned i morgen, som en sidste chance... Det skal jo være tiiidlig om morgenen, med tidsforskellen..

Rejsebureauet kan desværre ikke hjælpe, da det er noget jeg selv har arrangeret..

Jeg ved det her er dumt, men jeg har meldt mig syg fra job idag, jeg kan slet ikke overskue noget - jeg har haft hovedpine de sidste 3 døgn af bekymring, og jeg googler hele tiden for at finde en løsning - den er der bare ikke!

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::bearhug::heart::hug::hug::):):(

I GOT MAIL!

Han skriver at han har svaret hver eneste at de mails jeg har sendt - den ene mere desperat end den anden.. Men jeg har åbenbart ikke modtaget dem..

Så kæresten er ved at ringe nu, han er på job.

Jeg må vist lig' få oprettet en hotmail, så vi kan skrive sammen.

Men han afslutter med at skrive at alter iorden dernede..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer