dani01

GODT MUSIK

20 indlæg i dette emne

Hej hej alle BKér

tænkte om det ikke var en god idé med et emne hvor man kan anbefale musik?

Men kom med jeres bud på gode bands, billige jukebokse, gode DJ´s pianist Vs guitar eller andet.

Jeg savner sådan lidt inspiration til musikken. Hvad der var godt ved netop det band osv. osv.

Håber i vil hjælpe !

Krammer

Daniela

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altid lækkert at høre på stille afslappende jaazz.. :carrot:

Det er i hvert fald det jeg ville have til vores bryllup hvis vi skulle have band. Nu bruger vi så cd'er og anlæg i stedet for, men det bliver stadig jazz der sættes på under middagen.

0

Del dette indlæg

Jeg vil helt klart anbefale de musikere, vi havde til vores bryllup! Det er en duo fra Aalborg, som hedder Jensen & Co. og har en hjemmeside her.

Vores gæster og os selv var vildt imponerede og de ramte bare plet med musik til alles smag.

Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Jeg må indrømme at de bud der er givet indtil videre ikke er min smag - et af budene kunne godt lige gå an. Ikke for at fornærme nogen - vi er forskellige og mangfoldighed er en herlig ting ;-)

Vi går efter jazz eller måske swing, men har ingen konkret i tankerne. Vi er på absolut lavbudget, så det bliver ikke noget pebret. Min kæreste kender dog mange proffessionelle musikere, så mon ikke vi kan få os en god aftale?!

Muligvis skal vi slet ikke have levende musik, da brylluppet bliver i en offentlig park - det bliver måske ikke nødvendigt.

Vi ved endnu ikke om vi holder "abefest" om aftenen. I så fald vil der være gode chancer for at det bliver i vores mindre lejlighed, så er levende musik nok ikke en god idé efter naboernes mening

0

Del dette indlæg

det e vildt svært at forholde sig til de demoer man hører på musikernes hjemmesider, for det er ligeså meget deres evne til at skabe god stemning som det er deres lyd, der gør at de bare er helt fantastiske. Men dt er rigitg rart med en masse gode ideér!

Jeg kunne også rigtig godt selv tænke mig jazz under maden, men det er min kæreste ikke så vild med, så det må blive kompromis.

Men et band hele aftenen har vi i tankerne, men hvo er der dog mange og indtil videre har vi kun kunnet finde til priser mellem 12 og 20. 000 kr!! Håbede lidt på omkring 10, men skal vi derop for at få det vil vil have så skal det være det.

Der kommer rigitg mange unge mennersker ( uden at træde over tæer :cheerleader3: under 35) så det er vigtig at der kommer gang i den efter maden, og det ikke er "suppe, steg, is" keybord, hvis i forstår.

Men denne side er ment som et sted til at alle kan gå ind og se om der var noget for dem, så alle forslag og roser er velkomne, så vi alle kan hjælpe hinanden!

Tak for buddene indtil nu, mange havde jeg ikke fundet ved bare at google.

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Vi valgte en pianist til at hyggespille under middagen frem til brudevalsen, herefter var der Dj for resten af festen, og det var supergodt!

Han fik opfyldt alle ønsker og ramte plet med hvad han spillede derudover - jeg tror ikke dansegulvet var tomt en eneste gang :bearhug:

Og så var det til en pris der var til at betale.

For pianist inkl. leje af piano fra kl. 17.45 og DJ fra brudevalsen til kl. 2.30 betalte vi den beskedne pris af 6.000,00 kr :cheerleader3:

Kig her

http://www.nightflight.dk/

for flere informationer hvis det var noget for jer. Jeg kan kun give dem vores varmeste anbefalinger :bearhug:

Hilsen Solsikken :bearhug:

0

Del dette indlæg

Til vores bryllup i lørdags havde vi hyret 2 unge fyre til at spille jazz (klaver og kontrabas) under middagen - det var SÅ godt og rigtig fedt! Se deres hjemmeside, adressen er www.jazzduo.dk

(ved ikk' lige, hvordan jeg laver link til deres hjemmeside...)

Til at spille op til dans havde vi hyret et 4-mands band, det var superfed dansemusik, og dansegulvet var fyldt hele tiden -

- og ALLE dansede, selv min farmor på 86 :cheerleader3:

Kan da lige nævne, at vi og vores venner spænder fra 24-30 års alderen, og vi havde både børn, teenagere og forældre/bedsteforældre generationen med. Så de ramte virkelig bredt med deres repetoire :bearhug:

Se evt. deres hjemmeside, fanzypanz.dk

Redigeret af Frøken Smil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej igen.

Er der nogen der har haft Clazified ude at spille??

de lyder nemlig rigtig godt, men svært at vurdere når man kun hører musikken på hjemmesiden.

Eller hvad med Bank og Røver??

www.bankrover.dk

synes musiiken er lige så svær som kjolen!!!

0

Del dette indlæg

Vi havde bestilt Flunkeys til vores bryllup. De var helt fantastiske. Der startede med at komme ind under middagen og spille noget klaver og spille med på vores sange mm. og efter middagen kom de 2 andre medlemmer af bandet og så gav de den bare gas. Gæsterne myldrede op på dansegulvet og alle syntes det var helt fantastisk. De var også super gode til at spille brudevalsen live. Mine klare anbefalinger herfra. :thanks:

:blush:

0

Del dette indlæg

Jeg vil gerne anbefale bandet Langt Før Tiden. De har spillet til en fest på min skole, og de var bare supergode. De spiller deres egne numre, men det meste er kopinumre, og der er musik for enhver smag. :thanks:

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Duoen Kenneth og Helle spiller hvad jeg vil sige godt og blandet alt efter "puplikum" og de er rimelige i pris synes jeg. Det er stille og afdæmpet musik under middagen og bagefter er der bare knald på til dansen.

HEJ ved du hvad de koster... kan at den ene af dem bor i samme lille by som os - så det kunne jo være et godt bud til vores fest

0

Del dette indlæg

Vi havde pc´eren kørende under middagen. Toastmasteren havde remotekontrollen, så det var fint. Så havde vi til gengæld råd til POPPENHEIMER. Et tremands orkester som bare rykkede for vildt!!Hjemmesiden er her

De spillede alt muligt forskelligt, og alle syntes det var fedt! Meget meget dygtige musikere, og er du så færdig, hvor kunne de synge!!!

0

Del dette indlæg

Jeg vil helt klart anbefale de musikere, vi havde til vores bryllup! Det er en duo fra Aalborg, som hedder Jensen & Co. og har en hjemmeside her.

Vores gæster og os selv var vildt imponerede og de ramte bare plet med musik til alles smag.

Mona

Hej Mona,

Jeg håber godt nok, at de er gode, for nu har vi hyret dem til vores fest.. Mangler bare en bekræftelse!! :griner:-

Tak for tippet!

Janne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej igen.

Er der nogen der har haft Clazified ude at spille??

de lyder nemlig rigtig godt, men svært at vurdere når man kun hører musikken på hjemmesiden.

Eller hvad med Bank og Røver??

www.bankrover.dk

synes musiiken er lige så svær som kjolen!!!

Nogen der kender Bank og Røvers priser?

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Kunne se at nogen havde anbefalet Phil Nice. Er der andre der kender noget til ham? Er der andre forslag til solomusikere til os der bor på Fyn og som ikke vil have suppe, steg og is musik til hele festen, men noget for alle aldre.

Vi overvejer også at booke ham, da jeg synes hans stemme er helt fantastisk

0

Del dette indlæg

Vi har tænkt dette:

Vil leje en pianist eller guitarist til under middagen, for at skabe en hyggestemning og for at hjælpe folk i gang med evt. sange. Jeg har set lidt på den folk har skrevet herinde. Men vil da gerne have flere forslag og priser.. :thumbsupsmileyanim:

(Vi holde bryllupet på sydfyn)

Til dans er vi så heldige at en af vores gode venner er Dj og han giver det os som gave. Han spiller ALT! Lige fra 60'er og 80'er rock til det nyeste nye!!!!!

Håber det falder i god smag... :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer