kejzer

brystbuket til mænnerne

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hos os var det gom, forlover og brudens far. Jeg tror det er det mest normale, men du må ikke hænge mig op på det.

Tror også det er det mest "normale", men vi har valgt at svigerfar også får en.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores udgangspunkt var: Hvem vil gerne have? Vi tilbød min far og min træ-far. Kim havde ikke lyst selv, min træ-far syntes heller ikke han skulle, min far ville til gengæld rigtig gerne, så han blev den eneste..

Kims far er død, så hans mor var hans forlover.. Hende spurgte vi ikke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hos os bliver det min kæreste, hans forlover som er hans bror og min far. Desuden skal vores to små brudesvende på 3 og 4 år have en lille brystbuket - jeg har lovet dem at de skal have sløjfe om halsen og blomster på brystet - de bliver så fine :thumbsupsmileyanim:

Min svigerfar skal ikke have blomster på - vi skal vist være glade hvis han gider at gå i bad og tage rent tøj på (han er meget underlig)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I bare søde er I :unsure:

jeg tror jeg har besluttet mig for gommen, forloveren og begge vores fædre :cheerleader3: og så har jeg bestilt små tussi mussier til brystbuketterne :bearhug:

Hehe...et bryllup med tussi-mussi tema :griner:-

Hmmm...hvis vi skal have brystbuketter, skal Filejsen, forlover og min far i hvart fald have...ved ikke rigtig med svigerfar...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer