MissPinky

St. Restrup herregård

8 indlæg i dette emne

Nu har kæresten og jeg fået fundet to datoer. Vi ved at kirken er ledig begge dage så alt afhænger faktisk af det sted vi gerne vil holde festen. :thumbsupsmileyanim:

Vi har ringet rundt til nogle forskellige steder. (hvor er det svært at finde et sted der har plads til 100 gæster i Nordjylland) Vi har kastet vores kærlighed på St. Restrup herregård. :thumbsupsmileyanim: Nu er vi også kommet så langt at vi har lavet en aftale med dem om at komme ned at se stedet. De ville anbefale os at komme lørdag d. 10. da der ville være dækket op til bryllup. Det ville give os en bedre fornemmelse af hvordan stedet tog dig ud ved en fest. Det er da allerede der en fantastisk ting.

Jeg glæder mig bare så meget og håber virkelig at det lever op til alle mine forventninger.

Er der nogen som har erfaringer fra St. Restrup herregård????

:denmarkflag:

MissPinky

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var oppe og kigge på det da vi ledte efter et sted at holde vores bryllup, og vi faldt for stedet med det samme! Det er rigtig hyggeligt, smukke omgivelser, og så er det så langt fra naboer, at man ikke generer nogen selvom man fester hele natten.

Desværre var det allerede booket på "vores" dato, så vi endte med at holde festen et andet sted. Men havde Restrup været ledigt, havde vi helt sikkert holdt det dér!

/Anne

0

Del dette indlæg

Vi skal holde vårt bryllup ved St restrup 21 juni 2008 :thumbsupsmileyanim:

Siden vi er fra Norge, var vi nede og kikket på stedet i vår sommerferie. Synes det er såååååå smukt, å bare må holde bryllupet der. De er veldig hjelpsomme, så jeg tror ikke det blir noe problem å planlegge fra Norge :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Siden vi er fra Norge, var vi nede og kikket på stedet i vår sommerferie. Synes det er såååååå smukt, å bare må holde bryllupet der. De er veldig hjelpsomme, så jeg tror ikke det blir noe problem å planlegge fra Norge :denmarkflag:

HEEEY!

Du er den første, jeg har set, med samme bryllupsdato som mig!!! :thumbsupsmileyanim:

Janne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Siden vi er fra Norge, var vi nede og kikket på stedet i vår sommerferie. Synes det er såååååå smukt, å bare må holde bryllupet der. De er veldig hjelpsomme, så jeg tror ikke det blir noe problem å planlegge fra Norge :boohoo:

HEEEY!

Du er den første, jeg har set, med samme bryllupsdato som mig!!! :denmarkflag:

Janne.

Å så moro. Satser på pent vær den dagen, ikke sant :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi skal holde vårt bryllup ved St restrup 21 juni 2008 :griner:-

Siden vi er fra Norge, var vi nede og kikket på stedet i vår sommerferie. Synes det er såååååå smukt, å bare må holde bryllupet der. De er veldig hjelpsomme, så jeg tror ikke det blir noe problem å planlegge fra Norge :bearhug:

HEEEY!

Du er den første, jeg har set, med samme bryllupsdato som mig!!! :cheerleader3:

Janne.

Å så moro. Satser på pent vær den dagen, ikke sant :unsure:

Haaaaaaaaaaa, så er vi 3!!!!!!!!!!! HUUG

0

Del dette indlæg

Vi skal holde vårt bryllup ved St restrup 21 juni 2008 :griner:-

Siden vi er fra Norge, var vi nede og kikket på stedet i vår sommerferie. Synes det er såååååå smukt, å bare må holde bryllupet der. De er veldig hjelpsomme, så jeg tror ikke det blir noe problem å planlegge fra Norge :bearhug:

HEEEY!

Du er den første, jeg har set, med samme bryllupsdato som mig!!! :cheerleader3:

Janne.

Å så moro. Satser på pent vær den dagen, ikke sant :unsure:

Haaaaaaaaaaa, så er vi 3!!!!!!!!!!! HUUG

Jubii!!! Det bliver kanon vejr, gør det!! :td:

0

Del dette indlæg

Nu har vi været i St. Restrup for at kigge på lokaliteterne. Må sige at jeg/vi var super imponeret af hovedhuset og af det lokale som ville være aktuelt for os at holde festen i. Omgivelserne var utrolig smukke og selvom der er efterår så kunne vi sagtens forestille os hvordan det hele ville se ud i august måned.

Jeg må dog indrømme at den bygning hvor vi skulle holde festen i gav mig ikke sommerfugle i maven. Det lignede et sted hvor man ville tage hen på lejrskole, altså udefra men inden i var det super fedt og det bedste var at vi fik salen at se da der var pyntet op til bryllup.

Vi er også noget betænkelige ved prisen. Vi syntes at 800 - 1000 kr pr kuvert er for meget når vi bliver omkring 100 mennesker til festen. Nu skal vi så ud at finde andre steder med det er heller ikke noget problem for vi har allerede andre steder i kikkerten :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer