Guest sysserpigen

Winnie & Peters bryllup d. 24. maj 08

538 indlæg i dette emne

WHIIIIII - så skete det :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg er i dag blevet faster til en velskabt lille pige. Jeg har kun set hende på billede, men jeg glæder mig meget til at se hende i morgen :thumbsupsmileyanim:

Terminen hed den 22 maj - og vores bryllupsdag er den 24 maj, så nu når vi det hele alligevel, og alle kan deltage.

I får da lige et billede af vidunderet :cheerleader3:

post-29795-1210694242.jpg

Tillykke med titlen, og æren af at være faster til sådan en skønhed !!!!

Og, så er der kun 4 dage tilbage !!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

3 dage tilbage - det er bare tæt på nu...

Vi har simpelthen så travlt. Men nu er kjolen hentet, skørtet dampet, pynt og diverse afleveret på feststedet... I morgen står den på biftur og se den nye Indiane Jones film - vi er blevet forbudt at vise os hos vores forældre, og fredag er det grillaften med den nærmeste familie og så tidligt i seng, så vi kan være friske og veludhvilede på lørdag for det er nemlig vores

BRYLLUPSDAG

:balloons::heart::bearhug::bearhug::)

Jeg ved ikke hvor meget jeg får tid til at skrive herinde de næste par dage - men ellers ses vi når jeg er blevet frue. Jeg skal nok spamme jeg for vildt med billeder :rolleyes:

Nu er det bare snart nu... :bearhug:

Knus til jer alle sammen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev det endelig jeres tur :bearhug: Håber I får en rigtig dejlig dag præcis som I har ønsket jer den. Det er fantastisk at være gift og bare glæd jer :bearhug: Vejret ser jo ud til at være med jer, så I kan få de smukkeste billeder, som jeg ser frem til at se.

TILLYKKE MED BRYLLUPPET

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer