Anjapigen80

Endnu et kongeligt bryllup

22 posts in this topic

Så er datoen for Joakims og Maries bryllup på plads.

På TV2's hjemmeside står der (i uddrag):

lørdag den 24. maj 2008. Det oplyser hoffet i dag. Parret skal vies af biskop Erik Norman Svendsen i Møgeltønder Kirke. Efter vielsen vil der være privat bryllupsfest på Schackenborg Slot.

Med et bryllup den 24. maj kommer Prins Joachim og Marie Cavallier til at dele bryllupsdag med dronning Ingrid, der blev viet til Frederik den IX på den samme dato i 1935 i Stockholm. Derudover ligger bryllupet to dage før kronprins Frederiks 40 års fødselsdag den 26. maj.

Senest Møgeltønder Kirke blev benyttet af kongehuset var, da prins Joachims yngste søn, prins Felix, blev døbt i oktober 2004.

post-31283-1195661041.jpg

Edited by Anjapigen80
0

Annonce ♥

NEJ FOR POKKER DA OGSÅ!!!!!

AAAARRRRGGGHHHH!

Nå så bliver vi nok nødt til at flette noget sjovt om det ind i indbydelsen!

Edited by Dolphin
0

Sysserpigen og Søvning skal også giftes denne dato!

0

Mon hun tilmelder sig herinde og laver en planlægningstråd :thumbsupsmileyanim:

Ja vi er nemlig 3 mere, så hun bliver bare ikke den eneste prinsesse den dag :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

det er sgu godt jeg ikke skal giftes den dato, har nogen i familien der er royale med stor t R, men kan godt se at det bliver sjovt for jer der skal giftes den dato, at have sammen bryllupsdato det er jo en lille smule fedt.

nå men tror i at hun kommer her ind til det her over fed kodyle forum :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::rolleyes::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

knus louise

0

det er sgu godt jeg ikke skal giftes den dato, har nogen i familien der er royale med stor t R, men kan godt se at det bliver sjovt for jer der skal giftes den dato, at have sammen bryllupsdato det er jo en lille smule fedt.

nå men tror i at hun kommer her ind til det her over fed kodyle forum :thumbsupsmileyanim::rolleyes: :fløjt: :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

knus louise

Det synes jeg bare overhovedet ikke! Jo hvis det havde været Frederik :thumbsupsmileyanim:

0

nå men tror i at hun kommer her ind til det her over fed kodyle forum :thumbsupsmileyanim::rolleyes: :fløjt: :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

knus louise

Det synes jeg bare overhovedet ikke! Jo hvis det havde været Frederik :thumbsupsmileyanim:

nej jeg kan nu godt forstå, er selv lidt træt af det, for det er jo kun det de vil snakke om til mit bryllup, for ikke at snakke om jeres bryllup, puha skal vi ikke alle i fældeskab skrive en til dem og sige at de skal flytte det til en anden dato

0

Hej

Jeg tror helt klart Marie laver en planlægningstråd herinde - og vi kan give hende nogle fif, lave deres monogram i paintshop og den slags - stregtegning af kirken I ved.

Måske vil hun være på jagt efter en god brugt kjole eller vi kan fortælle hende hvornår der er udsalg i Lilly!

Vi hjælper gerne ikk piger???

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::rolleyes::cheerleader3::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej

Jeg tror helt klart Marie laver en planlægningstråd herinde - og vi kan give hende nogle fif, lave deres monogram i paintshop og den slags - stregtegning af kirken I ved.

Måske vil hun være på jagt efter en god brugt kjole eller vi kan fortælle hende hvornår der er udsalg i Lilly!

Vi hjælper gerne ikk piger???

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: :fløjt: :cheerleader3::cheerleader3:

Selvfølgelig vil vi hjælpe - hun kan jo bare tyvstjæle alle vores ideer (ligesom de gjorde med datoen grrr) -HAHA-

Som min svigermor sagde i går , "ja, hende Marie får svært ved at finde en kjole, for den smukkeste er taget..." Det var da meget sødt sagt :rolleyes:

0

Det er bare typisk!!! :thumbsupsmileyanim:

Nej hvor er jeg irriteret lige nu, de kan da ikke bare komme og snuppe vores dato...

Den fotograf vi skulle have haft kan vi ikke få nu, fordi han fotograferer kongelige begivenheder!

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Nej hvor er jeg irriteret lige nu, de kan da ikke bare komme og snuppe vores dato...

Den fotograf vi skulle have haft kan vi ikke få nu, fordi han fotograferer kongelige begivenheder!

:cheerleader3::rolleyes: :fløjt: :cheerleader3:

Ej hvor vildt - vi andre har joket med at bare de nu ikke tager vores feststed og kjoler og sådan :thumbsupsmileyanim:

I mister simpelthen jeres fotograf pga det...

Helt vildt synd for jer... :thumbsupsmileyanim:

0

ej hvor træls. ja de tror bare at de kan stjæle alt

0

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3::rolleyes::thumbsupsmileyanim:

Surt - man skulle ellers tro at en aftale var en aftale - men der er åbentbart ikke noget der hedder først til mølle, når de kongelige kommer ind i billedet :fløjt:

Er sikker på I nok skal finde en anden fotograf!! :thumbsupsmileyanim:

0

Totalt surt med den fotograf! Iiihhh hvor træls!!!

0

Skriv et pænt brev til ham og fortæl ham hvor skuffet I er over ham, og at ikke vil anbefalde ham til nogen,

det ville jeg gøre.

I havde forhåbenligt ikke betalt noget debotium til ham?

knus louise

0

UUUUUUh, jeg ææææælsker kongelige bryllupper! :thumbsupsmileyanim:

Det glæder jeg mig til at følge :denmarkflag:

Edited by anita80
0

Annonce ♥

Count me in.

heto

0

:ditto:

Jeg har dog ikke helt vænnet mig til hende Marie.... Men hvem ved måske bliver hun en god prinsesse og FRUE for Jokke. :)

0

:thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig nu også til at skulle se royalt bryllup :denmarkflag:

0

Skal vi begynde at gætte på hvad hun vælger af kjole????

Jeg tror umiddelbart på noget med en form for ærme.. i noget fed silkeduchesse.. måske noget lidt utraditionelt da det er 2.gang..

Derfor gætter jeg på noget ala dette

Større skørt og en reel blonde overdel og kjole i silkeduchesse

og håret? umiddelbart op - meene kan være hun er kæk og vælger løse krøller!

Anna

post-13167-1196002118.jpg

0

Annonce ♥

Det er bare typisk!!! :fløjt:

:):):) :fløjt:

Skriv et pænt brev til ham og fortæl ham hvor skuffet I er over ham, og at ikke vil anbefalde ham til nogen,

det ville jeg gøre.

I havde forhåbenligt ikke betalt noget debotium til ham?

knus louise

Jeg er altså nødt til at indskyde noget her...

Tror nok han er ligeglad med om han ikke bliver anbefalet til nogen, hvis han er så dygtig at han normalt fotograferer ved kongelige begivenheder...og det kan jeg altså godt forstå.

Uanset hvor unikke vi føler vores egen bryllupper er, så er det da temmelig unikt med et kongeligt bryllup her i DK....og selvfølgelig aflyser manden fotograferingen for at komme med til det...alt andet ville da være tåbeligt...

Glæder mig forresten til at se bryllup den dag..weekenden ved den dato holder mine svigerinder (twins) altid fødselsdag og de er total royale...og jeg siger da ikke nej til at se et bryllup....men forresten, hun har da ikke været gift før vel? Er det ikke kun Joachim?

Mvh Nanna

0

Hej alle

Jeg vil også lige skynde mig at indskyde at jeg synes det er i orden at han fotograferer de kongelige i stedet for os. Selvfølgelig blev jeg hamrende irriteret, for det ville jo være perfekt at få ham som fotograf. Men dengang vi bookede ham, vidste vi godt at det kunne være usikkert. Og især da forlovelsen mellem Marie og Joachim blev annonceret. Vi tænkte at de kunne finde på at vælge den dato.

Så jo, selvfølgelig er det enormt ærgerligt, men helt fair at han fotograferer dem i stedet for os. Det er jo det han er bedst til ;)

Jeg tror også på at der er en mening med det, og hvem ved - måske er den nye fotograf vi finder, meget bedre til at tage bryllupsbilleder.

Ps. Vi har ikke betalt noget despositum, så vi har ikke mistet noget ved det!

0