missC

Halterneck og smykke?

17 indlæg i dette emne

Jeg kigger på kjoler en mass! Og jeg får rigtig meget inspiration herinde. Jeg prøver at få en fornemmelse af, hvad jeg er mest til - og det ændrer sig måske igen, når først jeg får prøvet nogle..... :cheerleader3:

Jeg har ikke specielt kig på halterneck kjoler, selvom nogle af dem er fantastisk smukke. Nu har jeg jo været så dum at købe et halssmykke, og det ville slet ikke gå til en halterneck...... (men jeg kan da gå på Ebay igen!) :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg har kigget i Lillys nye katalog, og der er ikke en eneste med halterneck, som de har givet et halssmykke på - mystisk.

Jeg kunne godt suse alle bryllupsberetninger igennem, men mange af jer vil jo gerne vise billeder... ikk?? :shooter::cheerleader3:

Jeg håber, I smider nogle fotos!

Kh, Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev ikke selv gift i en kjole med halterneck. Og du har ret i, der er ikke mange, der har et halssmykke på til sådan en kjole.

Jeg fandt dette foto af en, der har et halssmykke på....

post-23150-1196520800.jpg

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev ikke selv gift i en kjole med halterneck. Og du har ret i, der er ikke mange, der har et halssmykke på til sådan en kjole.

Jeg fandt dette foto af en, der har et halssmykke på....

Det er en flot kjole - og et utrolig flot smykke.... men jeg synes ikke, de fremhæver hinanden, desværre. Det er svært med den hakterneck....

Tak for foto, det er dejligt med inspiration. :cheerleader3:

Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde også halteneck og halssmykke. Det var bare en enkelt sølvkæde med en diamant som hang i et lille vedhæng. Jeg var meget bevidst om at smykkerne skulle være diskrete, netop af samme årsag. Diademet er vel egentlig det der "fylder mest". Jeg lånte kæden af min mor, og øreringene var den første gave jeg fik af Kim. Jeg har dem altid på, og de betyder meget for mig. Jeg havde hverken armbånd eller ur på. Jeg syntes min kjole var så meget i sig selv, at smykkerne ikke skulle fylde ret meget

post-24027-1196600002.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er et af mig på min bryllupsdag.

Jeg havde valgt et forholdsvist stort smykke, men med en tynd kæde rundt om nakken.

Billedet viser også med al tydelighed, at man skal sørge for at ens makeup reflekterer lyset ligesom resten af huden, når der bliver taget billeder med blitz. På nogle af mine billeder ser jeg ret bleg ud i ansigtet.

post-21372-1196658426.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer