FruSteiness

Sandie og Michael 2. August 2008

1,456 indlæg i dette emne

Hej smukke zilla'er :blush:

Nu er det vel på tide at lave et indeks..

Vielsen:

D. 2. August 2008 kl. 15.00 i den smukke Tuse Kirke - Se den HER eller HER

Info: datoen er valgt da det er den dato vi nærmest kommer vores 4 års dag (d. 3)

Risposer

Invitationerne

Festen:

Ringene:

  • Min forlovelses ring
  • Vielsesringene

MIG:

Diverse:

Manden:

Rejsen:

Brudepiger:

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sandie

Tillykke med forlovelsen og det forestaaende bryllup :blush:

Du har jo styr paa en masse allerede.

Det er en rigtig flot brudekjole, du har fundet. Jeg skal selv giftes en uge efter dig og har ogsaa koebt min brudekjole paa udsalg her i Schweiz.

Min veninde er forresten fra Tusenaes - det maa da vaere i naerheden af jeres kirke, ikke?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Sandie!!

Du skal da også lige have et velkommen til det mest vanedannende sted i cyberspace fra mig.. :blush:

Tillykke med det forestående bryllup, hvor lyder det til at være et dejligt frieri :)

Og hvor er det en smuk kjole.. min var også den første og eneste jeg prøvede, men det skulle bare være den!!

Knus Stinne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til fra mig osse :)

Det var da grov (på godt jysk ;)) for en gang romantisk frieri du var udsat for :blush:

Smååk kjole :) Og heliumballoner - det lyder da for cool :jul12:

Og du er jo allerede langt - tænk at du allerede har invitationer ude, jeg skal giftes til marts, og mine bliver sendt ud i dag :mailbox:

Glæder mig til at følge med i, hvad du ellers finder på.

mvh Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og du er jo allerede langt - tænk at du allerede har invitationer ude, jeg skal giftes til marts, og mine bliver sendt ud i dag :mailbox:

Har faktisk snydt lidt, det er nemlig kun min mors familie og hans forældre/farmor der har fået invitationerne (mere fordi min mor ikke kunne vente) Resten af dem er ikke sendt ud, vi kan ikke helt finde ud af om der er nogle i hans familie der skal med eller om det skal blive svigerforældrenes venner der skal med.. (Meget speciel familie forhold han har i hele hans familie og i min fars - Derfor ved vi at vi kommer langt hen inden vi beslutter os, og nu når vi havde inbydelserne kunen vi lige så godt sende ud til dem vi vidste 100% min mors familie har altid så meget de skal og de skal bare med, derfor er vi så hurtige..)

Tusind tak til jer alle sammen, virkelig skønt at have fundet dette dejlige site... :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :)

Det vrimler bare frem med nye tråd og, hvor er det bare hyggeligt..... mere inspiration og ideer der kan stjæles :)

Kan se du skriver i bor i Holbæk. Min svoger og svigerinde bor i et sommehus i Kisserup på Tusenæs - tror jeg det hedder :loveflag:

Holbæk er jo et vidunderligt område og så et bryllup med udsigt over havnen :blush: ikke spor tosset.

Det bliver spændende at følge dig det sidste af vejen og se alle dine bryllupsting.

:jul1:

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har helt glemt ringene..

1½måned efter Michael havde friede skulle vi til tyrkiet.. Og vi besluttede os at kigge på vielsesringe dernede da guld jo er rimelig billigt..

den anden dag vi var dernede skulle vi på sightseeing, og mange ad de butikker vi var i, blev vi nærmest overset af alle de mennesker der var med på turen, den sidste forretning vi skulle se igennem vores rejseberau var så en guldsmed.. Vi tænkte nårh ja vi kan godt kigge men vi gider ikke købe noget når der ikke er så meget tid til hver enkelte deltager..

Men lige da vi havde fået velkomstbeskeden, gik vi stille og roligt og kiggede på alle de smukke ting, og med det samme kom ejeren hen til os og på sit bedste danske sprog og spurgte "i ligner nogle der har brug for en vielsesring" og så måtte vi simpelthen bare prøve løs..

Vi fandt mange pæne, men ikke den rigtige.. Efter vi havde forklarede hvordan den ca skulle se ud sagde han at det ville tage dem 3 dage at lave (inklusiv inkravering... :blush: ) så vi slap med 5.000dkr for vores speciel designet guldring og min med 1x 0,04karat brilliant og 2 x 0,02 brilliant.. Og inkraveringen blev bare så smuk

post-30580-1196759864.jpg

Ved godt det er meget dårlig billed, blev lige taget med min mobil, tager et nyt bedre billed lige så snart jeg besøger mine forældre igen (ligger nemlig i deres safety boks)

Men de er ligesom slåede ringen så har sådan ru overflade, og min har så de 3 små sten i , den store i midten og de to små på hver side..

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wheeee! Velkommen til :)

Sikken meget du allerede har styr på...købt kjole og det hele - det er de færreste der kan indlede deres planlægningstråd med et billede af kjolen :loveflag:

Hvordan med farver og blomster?

Og må vi ikke se et billede af invitationen?

Tager billed af invitationerne lige så snart digitalkameraet er opladt :blush:

Jeg kan ikke helt finde ud af blomster endnu.. Min moster er blomsterbinder så hun skal stå for det, og vi har aftalt jeg kommer ned i hendes butik engang i det nye år og kigger lidt, så vi kan inskærpe det lidt..

Farver har jeg valgt, creme farve/fløde, samt grøn og guld..

I skal da også lige se min forlovelses ring jeg fik

post-30580-1196761290.jpg

Har overvvejede disse servietter bare med guldtryk på SERVIETTERNE Det er for øvrigt også den side jeg har fundet ballonerne jeg vil have Disse og disse

Kan i lige forestille jer dem fyldt op med helium og svæver fra sandspande fra hvert hjørne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej hvor er det bare sjovt at se Tuse Kirke indeni! Jeg er kørt forbi utallige gange på vej til mormor og morfars sommerhus som barn og har altid glanet ud af vinduet. Det ser næsten eksotisk ud med alle de kalkmalerier. Det bliver en flot ramme om jeres vielse.

Og velkommen til i øvrigt. Jeg er helt målløs over hvor meget du har styr på alting allerede. Glæder mig til mere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Også velkommen til fra mig. Vi skal giftes samme dag, så vi kan følges hele vejen. Du har jo allerede styr på en masse, dejligt at have steder at hente inspiration.

Vildt flot kjole, den sidder rigtig godt på dig.

Og ringene... DET ER JO MIN.. Det er fuldstændig sådan jeg havde planlagt min skulle se ud, vil også selv designe den.. Men der går nok noget tid endnu, så jeg kan nå at ombestemme mig..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Damn woman, det går hurtigt herinde :b223: Hvor er det flot lavet med bladgulden og meget personligt :thumbsupsmileyanim:

Hvad jeg kan ane af ringene på billedet, ser de ret flotte ud. Kan godt lide, at stenene ikke er i samme størrelse. Forlovelsesringen er da også super flot og sikke dog med bling bling :hug::)

Farvevalget lyder flot og jeg er helt sikker på, at det bliver super med servietterne og ballonerne :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håret: Jeg er begyndt at tænke hvordan mit hår skal se ud, havde evt tænkt på extensions, men er lidt usikker på det, mest fordi da jeg engag havde fletninger, wow hvor gjorde det ondt.. Men nu må vi se, det kommer også an på hvor meget mit eget hår kommer til at vokse :jul1:

Indtil nu har jeg fundet disse som jeg synes rigtig godt om:

post-30580-1196831786.jpgpost-30580-1196831796.jpg

post-30580-1196831772.jpgpost-30580-1196831778.jpg

post-30580-1196831800.jpgpost-30580-1196831809.jpg

post-30580-1196831816.jpgpost-30580-1196831822.jpg

post-30580-1196831827.jpg

Det er hvertfald som jeg synes mit hår skal se ud nu, men der er jo lææææænge til..

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer