Guest

Blondie klubben

106 indlæg i dette emne

Blondie klubben er efterhånden begyndt at gribe om sig, så denne tråd er beregnet til at holde lidt styr på alle os medlemmer.

Kom frisk - kom glad - fortæl dine pinlige blondie historier her og få et godt grin :thumbsupsmileyanim:

Indtil videre tæller klubben:

Kejzer

Shiba

Wisp

Gitlan

310508

Lollerberg

Flere?

Redigeret af lollerberg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blondie klubben er efterhånden begyndt at gribe om sig, så denne tråd er beregnet til at holde lidt styr på alle os medlemmer.

Kom frisk - kom glad - fortæl dine pinlige blondie historier her og få et godt grin :thumbsupsmileyanim:

Indtil videre tæller klubben:

Kejzer

Shiba

Wisp

Gitlan

310508

Lollerberg

Flere?

Sikke en herlig idé! :)

Nu synes jeg altså, at I alle skal lægge jeres blondinehistorier her - så kommer vi nok bedre i tanke om vores....??! :bearhug::hug:

Dorte.

P.S. Kan man melde sin kommende mand ind? :b223:

0

Del dette indlæg

Jamen jeg åbner da gerne ballet med min historie:

Jeg begyndte på sygplejeskolen i september 1991. Året efter var vi samlet til julefrokost endnu engang og pludselig går der et lys op for mig. Så jeg hvisker til Pernille (en medstuderende) i fortrolighed, at jeg tror der er "noget" mellem Mette og Martin. Pernille, hvisker tilbage til mig, at hun synes godt nok jeg er skarp, når jeg kan se den slags... derefter tilføjer hun , at de har boet sammen det sidste ½ år og har været kærester siden rus-turen i septmeber sidste år :thumbsupsmileyanim::bearhug: dette er naturligvis ikke et enkeltstående tilfælde. Jeg har andre gange været en lille smule blondie-dum og er det i særdeleshed hvert år den 1.april. Jeg er simpelthen for nem at narre :hug:

Hilsen Betina

PS: Jeg er ikke længere blond fra naturens side, da mit hår nu er en dejlig stryhns. Men min søster holder min blonde farve ajour :)

Redigeret af 310508
0

Del dette indlæg

Altså jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte, men jeg kan da lige fortælle om den blondie jeg lavede, da vi var til globryllup hos wisp. Tja, det udviklede sig til en dobbeltblondie, og det gør det jo ikke bedre.

Vi sidder i bilen alle 5, på vej ud til den kirke Wisp skal giftes i. Det skal lige siges, at vi befinder os i nærheden af Otterup på Fyns land.

Loller siger:"Nøj, vi er godt nok ude på landet nu".

Jeg svarer:"Ja du er ankommet til det mørke Jylland".

Loller hørte det ikke og siger:"hvad sagde du?".

(Og her burde jeg nok have holdt min mund, for det var jo gået op for mig, at vi jo ikke befandt os i Jylland, men i stedet vælger jeg så, at træde ud i dobbeltblonien, og gentage højt, så alle hører det:)

"Jeg sagde, du er ankommet til det mørke Jylland".

Ja så var der langt hen til kirken synes jeg, og man skal høre meget fordi man ser godt ud....og fordi man laver blondier på stribe.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Vil da også deltage med en enkelt blondine upser.... (har flere, men tager kune én)

Min kæreste og jeg skulle pynte op til jul, og roder rundt i kasser for at finde vores lyskæde...

Vupti, så fandt Lotte den..... :thumbsupsmileyanim:

Vi skulle sno den ud, for man lægger det jo aldrig ordentligt ned.....

Pludselig ser jeg, at den er gået i stykker, og siger til min kæreste - Ejjj, der er sgu en mus eller noget der har bidt den over....! Hvor ærgeligt....

Kæresten kigger på mig.... Øhhmmm Lotte.... Du står med enden.......... :bearhug:

Så nu hænger lyskæden fint oppe, med lys i.....

0

Del dette indlæg

Hej!

Vil da også deltage med en enkelt blondine upser.... (har flere, men tager kune én)

Min kæreste og jeg skulle pynte op til jul, og roder rundt i kasser for at finde vores lyskæde...

Pludselig ser jeg, at den er gået i stykker, og siger til min kæreste - Ejjj, der er sgu en mus eller noget der har bidt den over....! Hvor ærgeligt....

Kæresten kigger på mig.... Øhhmmm Lotte.... Du står med enden.......... :hug:

:):bearhug::b223: Den var godtnok god!! ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Kæresten kigger på mig.... Øhhmmm Lotte.... Du står med enden.......... :boohoo:

:boohoo: ja den var sgu god...det er en super tråd det her. Hvor sejt at der som underemne står også for sort og rødhårede...hehe...der følte jeg lidt, at der blev hentydet til mig.

Flere historier...det er sgu for sjovt.

0

Del dette indlæg

Hej!

Kæresten kigger på mig.... Øhhmmm Lotte.... Du står med enden.......... :boohoo:

-HAHA- ja den var sgu god...det er en super tråd det her. Hvor sejt at der som underemne står også for sort og rødhårede...hehe...der følte jeg lidt, at der blev hentydet til mig.

Flere historier...det er sgu for sjovt.

Hvad mener du? :boohoo:

0

Del dette indlæg

:boohoo: , nu er det vist på tide jeg også får meldt mig ind i blondineklubben...

Jeg har virkelig mange, men kan kun lige komme i tanke om en på stående fod..

Det var da jeg gik på studenterkursus og vi skulle på studietur til Firenze... "Iiiiiih, hvor spændende.. jeg har altid gerne villet til Frankrig!" lød det så fra blondie her foran HELE klassen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så vil jeg også melde mig ind i denne klub - godt nok er jeg mørkhåret på billedet, men jeg er ganske blond fra naturens side, og til tider lidt for blond..

Jeg starter fra en ende af, min kære kæreste ville kunne underholde med dette i flere timer...

Det startede i gymnasiet for alvor, her fik jeg prisen for årets kommentar da jeg i London på en studietur udbrød: "gad vide hvor meget der er i en halvliters flaske"

Min til dags dato dummeste kommentar kommer her:

Min kæreste og jeg skulle i drive in, vi havde fået ny bil og havde derfor ikke fået sluttet radioen til endnu. Vi låner derfor en radio i drive in. Vi er ankommet i god tid da det er til en premiere. Jeg vælger så at tænde radioen for at høre lidt musik, efter noget tid siger Mikkel til mig: Skat tror du ikke hellere at du må slukke den, der skulle jo gerne være batteri nok til hele filmen... HVOREFTER jeg svarer:

Jamen bare rolig skat, den har jo antennen.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så lige siden dengang er jeg blevet mobbet af alle. Min svigerfar elsker at spørge mig om hvad det er for en unødvendig hvid ting der er under min kølerhjelm på bilen, det har bilen jo ikke brug for når den har en antenne...

Jeg er ikke stolt.... og jeg har mange.. Tænk før du taler det er ikke noget jeg er god til :boohoo:

Min kæreste sidder ofte og underholder med disse historier, desværre vælger jeg hurtigt at glemme alle episoderne, men skal da høre ham i aften om hvad jeg ellers har sagt i årernes løb :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Betina82
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg åbner da gerne ballet med min historie:

Jeg begyndte på sygplejeskolen i september 1991. Året efter var vi samlet til julefrokost endnu engang og pludselig går der et lys op for mig. Så jeg hvisker til Pernille (en medstuderende) i fortrolighed, at jeg tror der er "noget" mellem Mette og Martin. Pernille, hvisker tilbage til mig, at hun synes godt nok jeg er skarp, når jeg kan se den slags... derefter tilføjer hun , at de har boet sammen det sidste ½ år og har været kærester siden rus-turen i septmeber sidste år :thumbsupsmileyanim::boohoo: dette er naturligvis ikke et enkeltstående tilfælde. Jeg har andre gange været en lille smule blondie-dum og er det i særdeleshed hvert år den 1.april. Jeg er simpelthen for nem at narre :)

Hilsen Betina

PS: Jeg er ikke længere blond fra naturens side, da mit hår nu er en dejlig stryhns. Men min søster holder min blonde farve ajour :fløjt:

Jeg ville næsten ønske at ovenstående historie var min.... For jeg er nemlig kronisk ude af stand til at se om 2 mennesker bager på hinanden... Både på min højskole og til julefrokoster på forskellige arbejdspladser har jeg oplevet, at andre har sagt "de der 2 i hjørnet bager da vist på hinanden". Mit svar har været: "Nej, for de er kærester med/gift med andre." Og så er der gået en halv time og så har de 2 omtalte personer gnavet i hinandens kranier... Hvorefter jeg har konkluderet, at lidt bagning noget er sket forud for kraniesugningen... :boohoo:

Jeg tror altså, at jeg var fraværende den time i skolen, hvor der blev undervist i "tegn på at 2 mennesker flirter med hinanden". :) For jeg må erkende, at andre mennesker tit ser noget, jeg ikke ser.... -HAHA-

Til gengæld opdagede jeg heldigvis, at min nuværende kæreste (om 5 måneder: Min mand! :) :carrot: ) var interesseret i mig :jul12:

Hilsen Gitte, hvis blonde hårfarve idag købes hos frisøren...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan også bidrage med et par stykker eller flere :boohoo:

Skulle have taget nogle boudiorbilleder til min kæreste og skulle undervejs ligge på et kæmpe lammeskind og på et tidspunkt siger fotografen (ganske stolt) hvor mange skind tror du der er gået til dette lammeskind ??

Een ???

Nøøøøøøøøøj det var pinligt -HAHA- (der var brugt 7 lammeskind)

En anden ...

Ventede på brev fra Skat, så jeg kunne få lavet min selvangivelse via. internettet og da brevet kommer spørger min kæreste mig "hvad er det for et brev du har fået fra Skat"?

Det er min siginaldikatur !!!! hvad spørger han ? Ja du ved min siginaldikatur så jeg kan lave min selvangivelse via. nettet !! Han begynder at skraldgrine og jeg er helt uforstående overfor hans grineflip ? Indtil han grinende får mig forklaret at det altså hedder en digital signatur - den har jeg hørt for mange gange :boohoo:

Men til jer blondiner ... så husk at i farver jo jeres hår for at skjule jeres intelligens :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg

Hej!

:boohoo:-HAHA-:) Hold da op, der fik du mig til at grine, så tårerne løber ned af mine kinder.

0

Del dette indlæg

:boohoo::boohoo:-HAHA-

Er fuldstændig flad af grin her, gosh, hvor er det skægt og hyggeligt! :)

Skal vist have spurgt min kæreste, hvad jeg selv har bedrevet udi blonderierne...! (Han plejer at beundre mig noget, men han har da helt sikkert et par historier alligevel!)

Lige nu kan jeg kun komme i tanke om, at jeg en dag kl 15 skulle ringe en pårørende op. Jeg indleder med at sige: "Godmorgen, det er Dorte...." Min kollega var flad af grin. Det skal lige siges, at det var en fredag eftermiddag.... :thumbsupsmileyanim:

Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ventede på brev fra Skat, så jeg kunne få lavet min selvangivelse via. internettet og da brevet kommer spørger min kæreste mig "hvad er det for et brev du har fået fra Skat"?

Det er min siginaldikatur !!!! hvad spørger han ? Ja du ved min siginaldikatur så jeg kan lave min selvangivelse via. nettet !! Han begynder at skraldgrine og jeg er helt uforstående overfor hans grineflip ? Indtil han grinende får mig forklaret at det altså hedder en digital signatur - den har jeg hørt for mange gange :boohoo:

Men til jer blondiner ... så husk at i farver jo jeres hår for at skjule jeres intelligens :thumbsupsmileyanim:

:boohoo: Nåååårh, den var lidt sød -HAHA- Det er sådan en kramme sjov bemærkning/udtalelse

0

Del dette indlæg

Heeej piger :thumbsupsmileyanim:

dejligt du har oprettet denne tråd søde loller ;)

og jeg har lige grint så jeg græd af alle de dejlige blondie historie og nu tænkte jeg at lige skulle komme med nogle stykker for jeg ved jeg har mange - men tænk sig klappen er lige gået ned !! Måske fordi jeg har været på jobs i 16½ time og klokken er over 1 om natten. jeg ved jeg har lavet nogle i min bk tid, men hjælp mig lige dem der kan huske dem???

krammer

0

Del dette indlæg

Hmm, ja jeg er jo en rigtig blondine - både i hårfarve og opførsel, så mon ikke jeg burde kunne klare at komme med et par historier her?!

Mit kælenavn i gymnasiet var faktisk Pip - fordi jeg sagde så meget som burde ***** væk :boohoo: Men underligt nok er den eneste blondie historie jeg kan huske fra gymnasiet lige nu, er fra da vi sat nogle piger med hjemmemixede drinks nytårsaften og den ene lige pludselig udbryder "gad vide hvorfor det egentligt hedder sugerør". Ehehm, men det var faktisk ikke mig!

De værste historier om mig selv jeg kan komme i tanker om lige nu, er faktisk begge to fra arbejde. Gad vide hvad de tænker om mig derude?

Nåmen, min arbejdsplads er egentligt et mødelokale, hvor vi kan sidde optil 9 studerende at arbejde. Der er en dør der altid plejer at stå åben, og ved siden af den er hele væggen ud til gangen af glas. En dag jeg har været henne og hente noget at drikke skal jeg tilbage til min plads. Jeg når lige at registrere at der ser da godt nok lidt tåget ud inde i vores lokale - og BANG. Døren var lukket så jeg forsøgte da lige som den mest naturlige ting at gå igennem glasset! God tur..

Den næste er endnu værre. Jeg skal på et tidspunkt ud og tisse. Siden jeg lige har spist et æble, tager jeg da lige skrotten med mig og smider den ud, i den der kæmpe sorte skraldepose der står ude i køkkenet. Jeg registrerer lige at det lyder da godt nok lidt tungt da jeg smider det deri. Nogle timer senere vil jeg lige ringe til manden og høre hvornår han vil hentes. Men jeg kan ikke finde min mobiltelefon! Men til gengæld ligger æbleskrotten der stadigvæk! Åh nej åh nej. Jeg skynder mig ud i køkkenet og forsøger at kigge ned i denne kæmpe pose fyldt med skrald. Hmm kan ikke se noget. Går tilbage til mit kontor og låner en af de andres mobiltelefoner, så jeg kan ringe til mig selv. Hele sækken begynder at vibrere, da mobil er på lydløs vibrator. Lige mens jeg så står med hovedet ned i sækken og forsøger at finde den, kommer en pige fra en anden afdeling så ind. V: "Eeeh, Torill hvad laver du?" Jeg ser ingen anden udvej end at forklare, og hun begynder så at hjælpe mig. Mens vi står der, kommer der selvfølgelig lige tre mænd der synes det her er så underholdende at de da skal stå der indtil vi er færdige... :thumbsupsmileyanim:

Er en person der er dum nok til at smide sin egen mobiltelefon i skraldespanden god nok til at blive optaget i blondieklubben? :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hmm, ja jeg er jo en rigtig blondine - både i hårfarve og opførsel, så mon ikke jeg burde kunne klare at komme med et par historier her?!

Mit kælenavn i gymnasiet var faktisk Pip - fordi jeg sagde så meget som burde ***** væk :) Men underligt nok er den eneste blondie historie jeg kan huske fra gymnasiet lige nu, er fra da vi sat nogle piger med hjemmemixede drinks nytårsaften og den ene lige pludselig udbryder "gad vide hvorfor det egentligt hedder sugerør". Ehehm, men det var faktisk ikke mig!

De værste historier om mig selv jeg kan komme i tanker om lige nu, er faktisk begge to fra arbejde. Gad vide hvad de tænker om mig derude?

Nåmen, min arbejdsplads er egentligt et mødelokale, hvor vi kan sidde optil 9 studerende at arbejde. Der er en dør der altid plejer at stå åben, og ved siden af den er hele væggen ud til gangen af glas. En dag jeg har været henne og hente noget at drikke skal jeg tilbage til min plads. Jeg når lige at registrere at der ser da godt nok lidt tåget ud inde i vores lokale - og BANG. Døren var lukket så jeg forsøgte da lige som den mest naturlige ting at gå igennem glasset! God tur..

Den næste er endnu værre. Jeg skal på et tidspunkt ud og tisse. Siden jeg lige har spist et æble, tager jeg da lige skrotten med mig og smider den ud, i den der kæmpe sorte skraldepose der står ude i køkkenet. Jeg registrerer lige at det lyder da godt nok lidt tungt da jeg smider det deri. Nogle timer senere vil jeg lige ringe til manden og høre hvornår han vil hentes. Men jeg kan ikke finde min mobiltelefon! Men til gengæld ligger æbleskrotten der stadigvæk! Åh nej åh nej. Jeg skynder mig ud i køkkenet og forsøger at kigge ned i denne kæmpe pose fyldt med skrald. Hmm kan ikke se noget. Går tilbage til mit kontor og låner en af de andres mobiltelefoner, så jeg kan ringe til mig selv. Hele sækken begynder at vibrere, da mobil er på lydløs vibrator. Lige mens jeg så står med hovedet ned i sækken og forsøger at finde den, kommer en pige fra en anden afdeling så ind. V: "Eeeh, Torill hvad laver du?" Jeg ser ingen anden udvej end at forklare, og hun begynder så at hjælpe mig. Mens vi står der, kommer der selvfølgelig lige tre mænd der synes det her er så underholdende at de da skal stå der indtil vi er færdige... :thumbsupsmileyanim:

Er en person der er dum nok til at smide sin egen mobiltelefon i skraldespanden god nok til at blive optaget i blondieklubben? :boohoo:

ha ha ja du er hermed optaget !!! -HAHA- den med æblet er total grineren

og den med døren - jo jo den har jeg også lavet - i england midt på oxford street ville jeg ind i en skobix og lige pludselig på vej ind ligger jeg lige så lang jeg er midt op fortovet - der var glasdør... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer