Soffie

Hvad tid skal i vies?

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal også vies kl 13.00 Jeg tror det er helt perfekt. Til min onkel og tantes bryllup for et par år siden var der vielse 12.45 og vi festede lige til kl 4.00 Der var også reception i mellemtiden. Jeg glæder mig itl at nyde hele dagen i stedet for at bruge den halve dag på at være nervøs :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies kl 12.30 - det var enten det eller kl 15.30, og da vi også skal have reception gav det ligesom sig selv ;)

Tror nu det kommer til at passe helt fint...og så får vi mest muligt ud af dagen :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg

Hej

Vi skal vies kl 14.00 og have reception bagefter. Det er den tidligste vielse i vores kirke, men til ceromonien varer "kun" en time, dvs fra kl 15-15.30 skulle folk være klar til reception og det er langt fra alle der skal med til fest om aftenen, som vi dog ikke har sat tid på endnu.

Hvornår starter folk deres aftensfest??

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ska giftes kl. 13.30 og ska efter kirken have taget billeder. I mens tager vores gæster til feststedet ca.20 min fra kirken, her får det lidt let at spise fx. frugt og snacks, samt lidt at drikke.

Når vi ankommer ca. 15.30/15.45 ska vi evt. ha bryllupskage....endnu ikke helt besluttet.

0

Del dette indlæg

Vi kunne vælge mellem kl 11 og 13, så vi valgte kl 13.00

Som en klog pointerede: Hvis i holder reception inden/omkring frokosttid, vil folk forvente at få noget mad, mens en reception fra kl 14, bedre kan klares med "forfriskninger" og bryllupskage - som vi har planlagt.

Vores foreløbige tidsplan hedder vielse kl 13.

Reception fra 14-16.30 (holdes 3 km fra kirken)

Festen starter kl 18.00 med velkomstdrinks, så har folk lige haft en time til at slappe lidt af og evt skifte tøj. (de har ca 25 km fra reception til feststed, så der ryger den første halve time)

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies 13.30, hvis vi ikke ændrer det. Så er der 45 minutters transport til feststedet, hvor vi vil servere en sandwich og bryllupskage. Regner med at gå til bords 17.30. 13.30 er i hvert fald ikke for tidligt. Jeg kan ikke helt beslutte mig for, om vi skal rykke det til kl. 13. Men der kommer også folk langvejs fra, og så bliver det måske lidt tidligt. Regner ikke med at selve vielsen tager meget mere end en halv time.

Janne.

0

Del dette indlæg

Vi skal vies kl. 14.00 og til fortograf kl. 15.00

Vi ved ikke helt hvor vi ska sende gæsterne hen inden middagen, for vi mangler stadig at finde lokaler :thumbsupsmileyanim:

Men regner med at de skal have kaffe og kage inden middagen, omkring kl. 18.00. Men det er ikke besluttet endnu.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For os er der andre ting, der spiller ind med hensyn til vores valg. Vi skal giftes d. 11. oktober og skal vies kl 13.

Vi har valgt det tidspunkt, da vi gerne vil have mest mulig dagslys til fotograferingen..

Vi er ikke nået så langt i planlægningen, så jeg ved endnu ikke, om vi skal have en reception efter vielsen.

mvh

Hendemedkriller

0

Del dette indlæg

Vores vielse vil finde sted kl. 13.00. Med efterfølgende reception fra ca. kl. 14 til 15.30 (lige ved siden af kirken). Derefter tager vi ud for at tage billeder, mens den nærmeste familie fortsætter til det hotel vi har booket til fest og overnatning (et par kilometer væk). Vi regner med at sætte os til bords ved 18.00 tiden.

0

Del dette indlæg

Vi skal vies kl. 14.30. Ville gerne have haft det kl. 13, da vi egentlig havde taenkt at holde reception, men der var kirken allerede booket... saa nu bliver det altsaa lidt senere - og receptionen, er blevet til at vi inviterer de inviterede gaester paa kaffe og kage för middagen... det er jeg egentlig ogsaa ganske tilfreds med :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies kl. 16, feststedet ligger kun 10 min væk i bil og vi skal ikke have reception, vi havde egentlig talt om kl 15.00 men her var muligheden 14.30 og det synes vi blev lidt for tidligt, dels kommer størstedelen af gæsterne langvejs fra og dels skal vi selv lave det hele så det er nok meget godt at have tid på selve dagen til de sidste forberedelser.

Maja

0

Del dette indlæg

Vi skal vies kl 15.30. Der er så ingen reception efterfølgende, men lidt knus og hilsner ude foran kirken. Vi tager så afsted for at få tager billeder og gæsterne bevæger sig hen imod feststedet, det ligger i gå afstand fra kirken. Der vil så være velkomstdrinks og fotografering af hvert par. Vi kommer på et tidspunkt og nyder en drinks med gæsterne inden vi går til bords omkring kl 18-18.30.

0

Del dette indlæg

Vi skal vies kl 15.30. Der er så ingen reception efterfølgende, men lidt knus og hilsner ude foran kirken. Vi tager så afsted for at få tager billeder og gæsterne bevæger sig hen imod feststedet, det ligger i gå afstand fra kirken. Der vil så være velkomstdrinks og fotografering af hvert par. Vi kommer på et tidspunkt og nyder en drinks med gæsterne inden vi går til bords omkring kl 18-18.30.

Man skulle tro at det var vores bryllup du beskrev der!

Vi har valgt nøjagtig samme "opskrift". Grunden var at der er en nogle børn som skal med, og det ville blive en alt for lang dag for dem hvis vi startede i kirken tidligere.

Og så er det jo også meget rart at have lidt bed´re tid om morgenen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer