Guest karfil

Kuvertpris for mad

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej.

Vi skal give 695 per kuvert, det er så inkl. 3 retter, velkomstdrink, vin ad libitum, kaffe/te/, cognac/likør og blomster til bordene.

(Mht. blomsterne vælger vi nok nogle andre hvis vi ikke kan få det som vi vil have det :thumbsupsmileyanim: )

Vi holder det på en gammel romantisk kro..

KH Betina

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at vi skal give ca. 150-200 kr men så er det "manden min" der skal lave manden selv *gg* Så det tæller nok ikke med.

Derudover skal vi så købe drikkevarer og betale for den kok der skal stå for at anrette.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

549 kr det er med velkomstdrink, 3 retters menu, vin ad libitum incl. dessertvin, congac og kaffe/te samt fri bar med øl, vand og spiritus + snacks hele natten, ingen tidsbegrænsning. Det er med opdækning og blomster men uden serveringspersonale. Vi holder det i et forsamlingshus, hvor de har dt her helaftensarrangement.

0

Del dette indlæg

Hmm ja, det er en svær een!!

Min tilkomne :thumbsupsmileyanim: havde troet at vi kunne få det hele til omkring 300,- pr. kuvert. Men vi ER blevet klogere!!

Har surfet lidt rundt de sidste par dage og kan se at priserne generelt ligger fra 500,- og OPEFTER!!! :boohoo:

Jeg synes det er dyrt, men hva pokker - det er jo "once in a lifetime" så pyt med pengene!!

0

Del dette indlæg

Jeg syntes godt nok også det er dyrt.. men ja, nu må vi se.. men mange af jeres er så selvfølgelig også med drikkevarer.. Vi skal holde det i et forsamlingshus, så vi skal selv stå for alt. Vi har kigget på et diner transportable hvor forret, hovedret, og natmad vil koste 210 kr. pr. kuvert, og så vil vi have bryllupskage som dessert.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal give 488,- pr voksen. I den pris er der velkomstdrinks, forret med vin, hovedret med vin, dessert med vin, kaffe med likør/cognac, natmad, øl, vand og vin fra start til slut og blomster til bordene. Vi kommer selv med noget af pynten, da vi har nogle særlig ønsker til det. Hvis vi ikke kan få de blomster vi ønsker, medbringer vi også selv dem. Vi skal holde festen i en restaurent.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har regnet på ti forskellige steder i København. Og vi er havnet på 700 kr pr person i otte timer med alt inkl, dog ikke spiritus. Det er på en restaurant, hvor vi har valgt at tage selskabsmenuen istedet for bryllupsmenuen (en besparelse på ca. 14.000)... Vi regnede ud at vi kun ville spare 10.000 kr. ved at være et sted, hvor vi selv skulle stå for at dække bord, indkøbe alkohol, blomster, snacks osv. Vi måtte først få lokalet på selve dagen, så vi blev enige om at det ikke var det værd. For 80 mennesker inkl. fest til kl. 5, jukeboks og bryllupskage regner vi med at det alt i alt koster os 74.380 kr!

0

Del dette indlæg

For 8 timer, velkomstdrink, forret, hovedret, dessert, vin ad libitum, efterfølgende vin, øl og vand og likør ad libitum, kaffe/te med avec og natmad skal vi give 620 kr. Ønsker vi fuldstændig fri bar (hård alkohol) efter maden vil det koste 685 kr. i stedet.

For de overnattende gæster kommer vi til at give 1.020 kr. Dette er inkl. morgenmad og førnævnte retter.

Oven i priserne skal vi selv finde blomsterdeko til bordene, bryllupskage og finde ud af, om vi vil have chokolader til kaffen, chips eller andet.

0

Del dette indlæg

Vi skal give 498 pr. kuvert...

Det inkluderer velkomstdrink, 3-retters menu, kaffe/the med småkager, natmad og vin ( også dessert ) ad libitum under middagen - og cirka 9 timer max...

Jeg regner med at det også inkluderer blomster og vi holder det på en ældre og rigtig idyllisk kro : Pøt Mølle ( aka møllepytten ) :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af MariaogKennet
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal give 649 kr for velkomstdrink, 3 retter, vin ad libitum, kaffe m/avec, natmad, servering, opdaekning og blomster og for 8 timer tror jeg... Herudover kommer drikkevarer/bar efter kaffen, som vi regner med bliver ca. 100-150 kr per pers.

Synes det er meget rimeligt - da vi ikke bor i Danmark, ville vi gerne finde et sted, hvor vi ikke skulle staa for noget selv, og hvor vi kunne faa en fast pris at regne med - og det tror jeg vi har - de er meget reelle! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi skal have forret og en lækker buffet m. 3 kødretter, kartofler og en masse tilbehør, som bliver 170 pr. kuvert -derudover kommer så vin, velkomstdrink, sodavand osv., natmad (forskellige typer brød med forskellige slags oste, pateer osv.), bryllupskage, kaffe mv... Jeg aner endnu ikke, hvor meget det kommer til at koste i sidste ende, men det bliver jo nok henimod de 3-400kr. ialt pr. kuvert...

Vi skal forresten holde festen i et mindre festlokale tæt ved, hvor jeg bor...

Knus og :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi ligger på omkring 400 kr hvilket er inkl bryllups kage (vi bager selv), champange, forret, hovedret, dessert og natmad, inkl drikke varer, servering, oprydning, borddækning og leje af lokaler. Vi har en såkladt koge kone til at stå for det, dog ikke kagen som jeg selv skal kreere

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu var vores bryllup noget atypisk.... og det var kuvertprisen også.

Den inkluderede weekendophold med fuld forplejning fra fredag eftermiddag til søndag middag, champagne efter vielsen, bryllupskage om eftermiddagen, 6 retters gourmetmiddag med vinmenu, kaffe med petit fours og avec samt natmad lørdag med øl, vin og sodavand.

Samlet pris for alt dette var 2700,- pr. snude, hvilket i virkelighede ikke er så slemt når man ser på hvor meget vi fik for pengene.

Det skal så siges, at vi ikke havde 50 gæster eller det der ligner - vi var os selv, mine to unger og tre par meget nære venner, ialt 10 personer. :)

:) fra Marianne

0

Del dette indlæg

Nu var vores bryllup noget atypisk.... og det var kuvertprisen også.

Den inkluderede weekendophold med fuld forplejning fra fredag eftermiddag til søndag middag, champagne efter vielsen, bryllupskage om eftermiddagen, 6 retters gourmetmiddag med vinmenu, kaffe med petit fours og avec samt natmad lørdag med øl, vin og sodavand.

Samlet pris for alt dette var 2700,- pr. snude, hvilket i virkelighede ikke er så slemt når man ser på hvor meget vi fik for pengene.

Det skal så siges, at vi ikke havde 50 gæster eller det der ligner - vi var os selv, mine to unger og tre par meget nære venner, ialt 10 personer. :cheerleader3:

:) fra Marianne

Det lyder da ellers bare kanon hyggeligt :)

0

Del dette indlæg

Hej.

Vi skal give 695 per kuvert, det er så inkl. 3 retter, velkomstdrink, vin ad libitum, kaffe/te/, cognac/likør og blomster til bordene.

(Mht. blomsterne vælger vi nok nogle andre hvis vi ikke kan få det som vi vil have det :) )

Vi holder det på en gammel romantisk kro..

KH Betina

Hvad er det for en kro? og hvor i landet?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer