Guest Linemarie1

Glade ganer og kokken og jomfruen

16 indlæg i dette emne

Vores budget er ikke så stort, da jeg stadig læser. Så vi har valgt at sige at vi heller vil have alle med, og så bliver maden måske lidt mindre ekslusivt.. Jeg har fundet 2 steder, hvor maden er billig. Men vi tør ikke rigtig bestemme os, før vi har hørt hvad andre har af erfaringer.

Mvh Linemarie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores budget er ikke så stort, da jeg stadig læser. Så vi har valgt at sige at vi heller vil have alle med, og så bliver maden måske lidt mindre ekslusivt.. Jeg har fundet 2 steder, hvor maden er billig. Men vi tør ikke rigtig bestemme os, før vi har hørt hvad andre har af erfaringer.

Mvh Linemarie

Nu ved jeg ikke lige hvor du kommer fra, men jeg kan ikke nok anbefale Noelia, der står bag cook unlimited... :thumbsupsmileyanim:

Hendes hjemmeside er www.noelia.dk...

hun laver det mest fantastiske mad og er den sødeste kvinde....

Prisen er overkommelig... skal indrømme at jeg ikke kende de andres prisleje.

Hun laver også de mest fremragende kage.... UHM... :boohoo:

Knus Joso

0

Del dette indlæg

Mvh Linemarie

Nu ved jeg ikke lige hvor du kommer fra, men jeg kan ikke nok anbefale Noelia, der står bag cook unlimited... :thumbsupsmileyanim:

Hendes hjemmeside er www.noelia.dk...

hun laver det mest fantastiske mad og er den sødeste kvinde....

Prisen er overkommelig... skal indrømme at jeg ikke kende de andres prisleje.

Hun laver også de mest fremragende kage.... UHM... :boohoo:

Knus Joso

Hvor ser det bare godt ud!!! :boohoo:

Bor i kbh-området, så det er nok desværre lidt langt væk..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det godt nok ikke et bryllup, men både min søs og jeg fik "kokken og jomfruen" mad til vores efter konfirmationer og det var der absolut intet i vejen med... Stejene var gode og saftige... osv osv...

Det egentlig bare et spørgsmål om lige at få anrettet i andet end plast og foliefade (whatever det kommer i) og så ser det egentlig også lækkert og elegant ud...

Jeg anbefaler

Xaksia

0

Del dette indlæg

min svigerinde benyttede det ene af disse firmaer til barnedåb og der modtog hun muggen salat, ubagte flutes og en steg der nærmest stadig sagde muuh... desuden havde de glemt hendes ordre så hun modtog maden 2 timer senere end planlagt...

Send en pm hvis du vil vide mere...

Line

0

Del dette indlæg

Jeg har kun erfaringer med *** i århus. Og jeg vil bestemt fraråde enhver til at bestille derfra.

Aldrig i mit liv har jeg fået SÅ dårlig mad lavet af en såkaldt kok.

Jeg vil hellere bestille mad fra Mc. D. det ved man da hvad er.

Fiskefillen var sej og der var mere panering end fisk.

Risa'lamanden var lavet på husblas og klumpet.

Jeg fik heldigvis ikke smagt andre af retterne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan absolut heller ikke anbefale ***. Til min fætters konfirmation sidste år kom maden 2½ timer for sent, og når de ringede og rykkede fra maden fik de besked på at de havde travlt, og hvis de var utilfredse kunne de have bestilt maden et andet sted... De fik ikke så meget som en krone i rabat.

Det skal dog siges, at jeg også har oplevet at få mad derfra hvor det var udemærket...

Jeg ville ikke turde satse på dem til et bryllup. De glade ganer kender jeg ikke.

Der er ikke en slagter eller en lokal kogekone i nærheden af dig. Jeg tror de kan gøre det til rimlige penge, men selvfølgelig lidt dyre end de andre.

Håber du finder ud af noget... :jul 17:

0

Del dette indlæg

Jeg må desværre også siga at mine oplevelser med *** ikke gode. Jeg har været med til 4 selvskaber hvor der alle gange var et eller andet med maden eller leveringen.

Kunne se at du boede i kbh omådet.. har du set på ***IKKE TILLADT*** (tror jeg han hedder) jeg kender ikke hans mad men det er billigt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ehhhhhh.......

Jeg troede faktisk, man ikke må hænge leverandører o. lign. ud med dårlig omtale? :ban:

Ikke fordi jeg ikke kan se fordelen ved at dele ud af erfaringer af både god og dårlig omtale, men jeg synes, de dårlige omtaler hører hjemme i PM'ere.....

Tjah, det er bare min mening...

Dorte.

0

Del dette indlæg

Hej

Lige min mening om K&J... Vi havde bestilt derfra et år til nytår og vi havde rigtig givet den gas med oksemørbrad.. ØV ØV Det var bare så dårligt, og kødet lugtede dårligt på lang afstand.. Og dette er desværre ikke den eneste gang jeg har oplevet at det var dårligt.. Og har også hørt fra sndre at de fik dårlig mad der var lige til at smide ud..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer