Guest Bobbel

C&PV 22.august 2009

151 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er det lidt nyt igen,

Min søde mor er begyndt at samle på et stel til vores Bryllup,

det er bare tæske flot - og så skal jeg ikke længere tænke over, om vi skal have røde roser eller blå hortencia,

for det giver helt sig selv...

Her er de så

post-21395-1211091375.jpgpost-21395-1211091382.jpg

Er bare lidt i vildrede - for kanten på tallerknerne er guld

- og jeg havde egentlig tænkt at vores komplimentær farve skulle være sølv - gør det noget??

Redigeret af Bobbel
0

Del dette indlæg

Hm... jeg burde nok gå i seng, men jeg er helt alene hjemme, og kan ikke sove :cheerleader3:

Kæresten er taget på sin første foretningsrejse, og jeg har ikke sovet uden ham andet end 7 dage siden vi mødtes,

sikke en pylerrøv jeg er :cheerleader3:

Nå men så kan jeg jo lige lægge lidt billeder ind i min tråd,

mens jeg ser Tilbage til fremtiden - klassiker!

Frisure

post-21395-1214346732.jpg post-21395-1214346711.jpg post-21395-1214346722.jpg

Er bare VILD med dem her!

Redigeret af Bobbel
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-21395-1214347293.jpg Er vild med det lidt lette look i den her

post-21395-1214347276.jpg

Der er altså bare noget over den her!

Den er bare lige hvad jeg drømmer om med sløret - det ser så tæske godt ud bagfra,

så må jeg bare håbe jeg finder en frisør der kan få mit tynde hår til at fylde lidt :cheerleader3:

Redigeret af Bobbel
0

Del dette indlæg

Sko

Traditionen siger jo at man skal spare sammen til sine brude sko i kobbermønter,

så jeg startede min opsparing længe før PV friede (jeg vidste jo det skulle være os to :cheerleader3: )

for der skal skisme mange kobbermønter til et par lækre sko!

Både svigermor, bedste og min egen mor har bidraget til opsparingen,

men der er lang vej endnu...

Men når nu det har været et familie projekt, at samle sammen til skoene, så bliver jeg jo også nød til at købe dem i en "rigtig" butik,

hvor det kan dokumenters/fotograferes at jeg rent faktisk betalte med kobbermønterne,

så der er nok en ekspidient i fremtiden der bliver rimelig træt af mig :cheerleader3:

(overvejer lidt at få dem vekslet til ruller i banken - men så er det bar ikke rigtig det samme... jeg må sørge for at komme uden for myldre tiden)

post-21395-1214347920.jpg

mmm... Billi bi - jeg er stadig billi bi jomfru, men overvejer meget kræftigt om disse skal være mit første par,

man kan jo bruge dem til så meget :)

post-21395-1214347913.gif

Er også helt vild med dem her, men er bange for de er for høje...

post-21395-1214347927.gif

De sidste er altså bare så dejlige, men veninde Frk_hrj har dem og hun siger de er så dejlige...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smykker

Faldt jo over dem her for et stykke tid siden... men suk... de er uden for vores budget - ja HELE vores bryllups budget :cheerleader3:

post-21395-1214350541.jpg post-21395-1214350550.jpg

Men jeg tror jeg jeg laver en Mary og Marie, og tage store øreringe og så ingen halskæde...

så skal jeg bare lige finde nogle øreringe der kan være inden for budgetet

0

Del dette indlæg

Uha kender godt det der med at have svært ved at sove, når manden ikke ligger ved siden af en.

Super flot hårinspiration. Jeg er især vild med de 3 første :cheerleader3::cheerleader3:

Hatten af for, at du og familien sparer sammen til brudeskoene i kobbermønter, for der skal godt nok mange til, før vi er oppe i Billi Bi prisklassen. Stakkels ekspedient - I må finde en tålmodig en og ja huske at tage masser af billeder.

Sløret vil være rigtig flot ud over en knold eller under en høj knold. Glæder mig til at se, hvad du ender med.

Jeg skal lige som dig heller ikke have halskæde på og vælger derfor også nogle lidt større øreringe. Din inspiration er flot, så du må på jagt efter nogle, der kan betales for os almindelige dødelige :)-HAHA-

0

Del dette indlæg

Smykker

Faldt jo over dem her for et stykke tid siden... men suk... de er uden for vores budget - ja HELE vores bryllups budget :)

post-21395-1214350541.jpg post-21395-1214350550.jpg

Men jeg tror jeg jeg laver en Mary og Marie, og tage store øreringe og så ingen halskæde...

så skal jeg bare lige finde nogle øreringe der kan være inden for budgetet

En Mary, Marie og Malene :cheerleader3:

Jeg skal også have store øreringe og ingen halskæde... -HAHA-

Dine håridéer er også vildt smukke! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sko

Traditionen siger jo at man skal spare sammen til sine brude sko i kobbermønter,

så jeg startede min opsparing længe før PV friede (jeg vidste jo det skulle være os to :cheerleader3: )

for der skal skisme mange kobbermønter til et par lækre sko!

Både svigermor, bedste og min egen mor har bidraget til opsparingen,

men der er lang vej endnu...

Men når nu det har været et familie projekt, at samle sammen til skoene, så bliver jeg jo også nød til at købe dem i en "rigtig" butik,

hvor det kan dokumenters/fotograferes at jeg rent faktisk betalte med kobbermønterne,

så der er nok en ekspidient i fremtiden der bliver rimelig træt af mig -HAHA-

(overvejer lidt at få dem vekslet til ruller i banken - men så er det bar ikke rigtig det samme... jeg må sørge for at komme uden for myldre tiden)

Jeg har også sparet sammen til mine i 25-ører. Heldigvis ikke helt i BilliBi-klassen. Dog blev de noget dyrere end forventet, da de røg i tolden :)

Ikke for at træde på din illusion om at betale med mønterne i butikken (det ville jeg egentlig også gerne have gjort :hug:) men jeg mener at have læst at de i en butik ikke er forpligtet til at modtage mere end 20 mønter af samme slags :cheerleader3: Men det er jo et forsøg hver, og håbe du finder en glad ekspedient

0

Del dette indlæg

Ja, jeg regner med når jeg engang har fundet skoENE, så få butikke til at lægge dem til side,

og så må de bestemme hvornår det passer dem bedst jeg kommer og betaler...

Men det er ren utopi at betale Billi bi med kobbermønter :cheerleader3:

... ej jeg tror jeg prøver at få fat i nogle af de der gammeldags plastikrør mønter kom i...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg er jo stadig alene hjemme,

så har brugt ALT for mange timer på BK i dag :)

Men altså jeg kom jo til at se Bruden2008?´s smukke smukke øreringen... ummm...

dem tror jeg, jeg bliver nød til at kikke lidt nærmer på

post-21395-1214417743.png

Dem har jeg også drømt om lige siden jeg så dem :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

11 måneder!

Nå så er det vist tid til en lille update...

PV og jeg holdt lige et lille hurtig bryllups-oversigts-møde den anden dag,

og vi er blevet enige om hvor festen skal holdes, hvor vi skal have maden fra, hvilken fotograf og hvilke kirke...

Så nu er det bare om at komme i gang med at kontakte folk...

Så har vi forøvrigt købt den første bryllups-relaterede ting :thumbsupsmileyanim:

Nemlig vores topfigur...

Karakterene fra den største og mest ægte kærlighedshistorie nogensinde...

(og ja de slår Mouling Rouge)

Wall-E & Eve

post-21395-1222086809.jpg

0

Del dette indlæg

1. update

Yes yes... nu er det vist ved at være tid til en oversigt over hvad vi egentlg mangler,

så vi ikke bliver taget med bukserne nede :cheerleader3:

□ Fastsæt dato og tidspunkt for brylluppet 22. august 2009

□ Reserver kirke eller et rådhus Præsten er på studieorlov så det kan vi først gøre den 1. november

□ Lav et bryllupsbudget Hm... ja det skal jeg da vidst ha gjort lidt bedre

□ Lav en foreløbig gæsteliste Tjeck - 37 mennesker, et lille bryllup med de mennesker der betyder noget for os

□ Reserver festlokale eller restaurant Ja Hangaren er booket hos mine forældre - men borde og stole mangler endnu

□ Reserver cateringfirma PV skriver til dem idag

□ Book fotograf og/eller videooptagelse [ber booket[/b]

□ Arranger transportmiddel til dagen

□ Bestil tid hos frisøren (frisøren kan sagtens hjælpe med valg af frisure og hårpynt)

□ Bestil tid til at få lagt makeup

(mange vælger også at få en prøvemakeup inden den ”rigtige” makeup lægges)

□ Begynd at se efter brudekjolen, skoene og tilbehøret

□ Book brudesuiten

□ Book musik til festen

□ Book bryllupsrejsen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer