Guest Bobbel

C&PV 22.august 2009

151 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det lyder bare fedt at I er med på den med "armbåndene" :lol:

- det må jeg lige bruge som overtalelses argument når jeg skal snige den ind i samtalen igen,

for PV er ikke helt med på ideen endnu (tror det er fordi han er bange for hvad jeg finder på til mændene :lol: )

tak for de mange inspirations billeder - er helt vild med den med fjerne i hårdet,

men det bliver nok en tand for meget når nu slør det er et must

og endnu en 2009 brud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Et lidt forsinket velkommen fra mig, har været lidt fraværende på BK på det sidste, men skulle være tilbage i fuld form, og denne her tråd vil jeg helt sikkert følge... Et 1930'er tema, det er über cool! Det gad jeg også godt, men jeg har ikke engang gidet foreslå det for min bedre halvdel, jeg har svært nok ved at overtale ham til at vi til vores 30 års fødsesdag om 3 år skal holde udklædningsfest fordi at jeg har fødselsdag lige op af fastelavn, men jeg har jo 2 ½ år endnu at bearbejde ham I, det skal nok gå...

Og I går til dans sammen, det har vi også snakket om, men det kræver jo en barnepige når man har en lillemand på 1½, så det er ikke rigtigt blevet til så meget...

Jeg kan desværre ikke hjælpe med feststeder i det jyske da jeg selv er sjællænder. Jeg har en god veninde i Tønder som jeg besøger 1 gang om året og en svigerfar + kone i Fredericia som vi besøger 3-4 gange om året, så det er ikke det store jeg får bevæget mig derover af, men håber meget at der er andre der kan hjælpe.

Jeg kender godt til problemstillingen med en svigerfar i kørestol, for sådan en har jeg nemlig selv, han har sklerose og bruger også stomipose, så det var ikke bare "kørsels" forholdende, men også toiletforholdende som skulle være i orden for os, det var ikke helt nemt, men det lykkedes og nu har vi booket et lille gods som ligger lidt uden for den by hvor jeg er opvokset, så det endte med at være helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

Fjer! Overhovedet ikke tacky, så længe at du ikke går overboard. Jeg synes også at fjer hører sig 30'erne til, specielt strudse fjer... Og armbåndende lyder rigtigt fine, mændende kunne måske få en lille fjer med tilhørende knaphulsblomst, altså så blomsten er dominerende?

Ja men glæder mig til fortsat at følge dig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fjer!

Åh jeg har fået ind i hovedet at man ikke kan holde 30´er bryllup uden fjer!

Men PV er noget tilbageholdende (for at sige det mildt)

Jeg synes bare det kunne være så fint...

Lige lidt billeder (tyv stjålet her indefra :cheerleader3: )

post-21395-1199311644.jpg post-21395-1199311659.jpg

Det der kunne være så smart med fjerene, er at man kunne lave sådan en "corsage" (til armen som på billedet) med nogel fede fjer og noget bling, eller perler

Så kunne der ligge sådan en i alle kvindernes gaveæsker - som de så skulle tage på... kan I følge mig??

Man kunne lave den på noget fedt silkebånd så den bare skulle sløjfes - så passer den jo til alle håndled...

Ej, jeg synes altså den idé med fjerene er helt vild sød! Jeg vil da elske at binde sådan en om håndleddet til jeres bryllup :cowsleep: Du må se at få overtalt P til det! Jeg er helt vild med den røde (eller pink nok nærmere) buket som Chrisling har posted! Den er bare så flot! Har du bestemt dig for farver endnu?

:griner:- Kram (og ihhh hvor er det dejligt at kunne følge med i jeres planlægning, når jeg ikke for alvor kan gå igang med vores egen :) )

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til - ved godt jeg er lidt langsom i det, men har ikke været forbo før:(

Ser ud til at du er rigtig godt igang - håber I finder et feststed der lever op til ALLE drømmene!!

By the way - 30'erne er et super fedt tema - rig mulighed for overdreven elegance og luksus (læs fjer og pynt :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Så er jeg tilbage...

Så er jeg tilbag efter en lang eksamenperiode, hvor jeg havde lovet mig selv ikke at gå på BK...

det kun jeg ikke helt holde, men jeg skrev ihvertfald ikke i min tråd :)

I mellem tiden er der sket lidt på planlægnings fronten:

Fest sted

Vi har luftet ideen om at holde bryllupsfesten hjemme ved mine forældre, for dem,

og det virkede faktisk som om de belv rigtig stolte over vi spurgte :)

Min mor var oppe og finde hjemmesider hvor man kunne leje borde- med det samme fordi jeg nævnte jeg gerne ville have runde borde

og min far fløj lige i maden - "Hvad skal vi have at spise?"

Så det var jo bare rigtig dejligt :cheerleader3:

men men men...

Så var vi jo på en rigtig hyggelig bryllupsmesse i søndags, og der var Egeholm Vestergaard.

Dejligt mad og rimelige priser med overnatning, så nu kom vi en lille smule i tvivl... hm...

Jeg regnede på det i går og for fest med overnatning kommer det til at kostet ca 43.000

hvor imode festen hjemme ved mine forældre kun ville koste knap 25.000 og det er jo trods alt en forskel der vil noget...

Fordelene ved at holde det ude:

• Ingen oprydning
  • ingen madlavning
  • man kan kople helt af under festen
  • overnatning til gæsterne - så kunne være super hyggeligt

Ulemper ved at holde det ude:

• 20.000
  • vil alle overhovedet overnatte der over
  • jeg kan ikke selv få lov til at pynte borde - og det elsker jeg at nusse med
  • hvad med kirke, er der sådan en i nærheden af

Fordele ved at holde det selv:

• meget billliger
  • kan nusse om alle tingene selv
  • hyggeligt

Ulemper ved at holde det selv:

• meget mere arbejde
  • toilet forhold
  • oprydning dagen efter
  • (PV siger unødvendig stress :cheerleader3: )

Har i flere fordele og ulemper piger???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så synes jeg bare det er FEDT at I er helt med på fjeren piger!

Vi skal helt klart ha fjer, Pv må overgive sig :)

Jeg tror vores 1930´er tema ender med at blive sådan et sammesurium af den tidsalder der omkring,

for jeg tror ikke vi er helt skarpe med hvad der hører til 30´erne og 20´erne osv.

Men jeg fandt den her dan anden dag- og den skal vi da have med på nogle bryllupsbilleder

post-21395-1201612774.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Bobbel -HAHA-

Jeg har vist aldrig besøgt din tråd før, men nu er den læst og jeg synes, at det er SÅ fedt, jeres 20-30'erne tema! :)

Først og fremmest! Den paraply vil jeg rigtig gerne købe af dig! Eller leje eller låne... :cheerleader3: Hvor har du købt den?

Dernæst: Mark er jo en veteranbilsfanatiker og kommer i "de kredse" :) Han skal have syet et jakkesæt, kaldet zoot suit, som er et typisk jakkesæt fra 30'erne. Vi skal køre i hans gamle Ford fra 49 - se den i min tråd.

Det kunne jo være super, hvis din mand også holdt stilen... Her er et par billeder af et zoot suit. Det bort fra farven! Marks skal være blankt flaskegrønt, men ikke samme grønne, som denne:

post-16434-1201626457.jpg

post-16434-1201626470.jpg

Jeg glæder mig til at læse mere om jeres bryllup -HAHA-

Kærligst Malene.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

WAUW ja jeg kan se det for mig, det bliver da gennemført :)

Jeg har ikke købt parasollen endnu, men der er fra den engelske ebay, og der er faktisk mange forskellige varianter

så jeg kan ikke helt bestemme mig hvilken jeg skal have - den skal jo også helst passe i farven til den kommende kjole

men du kan selv prøve at smutte forbi en tur, for de er både i creme og rigtig hvid,

så det kan jo være du kan finde en der passer til din kjole...

der er også de fineste blonde vifter der inde, dem skal du næsten også lige tjekke ud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEY!

FEDT Tema - har en del liggende fra 1920'erne liggende i min tråd!

smider også lige lidt her!

Du kan finde nogle fede fonts på dafont.com du kan bruge til invitationerne etc. Bl.a. denne font: http://www.dafont.com/fashion-victim.font

Kjolen er en Kenneth Pool, designet af Austin (Project Runway)

Anna

post-13167-1201685608.jpg

post-13167-1201685633.jpg

post-13167-1201685659.jpg

post-13167-1201685682.jpg

post-13167-1201685700.jpg

post-13167-1201685761.jpg

post-13167-1201685829.gif

post-13167-1201685846.gif

post-13167-1201685866.jpg

post-13167-1201685878.jpg

post-13167-1201685902.jpg

ikke_navngivet.bmp

0

Del dette indlæg

Anna du er bare altid klar med noget inspiration :)

Jeg kunne godt huske Austin så jeg skulle lige ind og se hvad ellers han havde lavet -

og WAUW nogle kjoler :)

Den du havde vedhæftet, er bare lige i øjet med vores tema... men jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal have en lidt større kjole...

men det finder jeg jo nok ud af når jeg engang skal ud og prøve - men indtil kan man jo drømme lidt...

post-21395-1201692990.jpg post-21395-1201692998.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW ja jeg kan se det for mig, det bliver da gennemført :)

Jeg har ikke købt parasollen endnu, men der er fra den engelske ebay, og der er faktisk mange forskellige varianter

så jeg kan ikke helt bestemme mig hvilken jeg skal have - den skal jo også helst passe i farven til den kommende kjole

men du kan selv prøve at smutte forbi en tur, for de er både i creme og rigtig hvid,

så det kan jo være du kan finde en der passer til din kjole...

der er også de fineste blonde vifter der inde, dem skal du næsten også lige tjekke ud

Det må jeg lige se på... Hvad har du søgt på? Jeg er så dårlig til det engelske :)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Du skal ind på ebay.co.uk og så bare skriv lace umbrella så kommer der en masse :)

Du når jo nok at købe en inden mig,

så du må endelig skriv om den lever op til forventningerne

Tak :cheerleader3:

Læste forresten et andet sted, at du er vild med bobler... Skal i køre i sådan en, eller snupper I en tidsvsarende model? Altså fra 20-30'erne?

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo jeg er helt syg med bobler

og det allerbedste er når de har sorte nummerplader - det er simpelthe lige prikken over i :)

Så jeg ville jo RIGTIG gerne køre i bobbel

- men min kæreste deler ikke helt min begejstring, så han argumentere godt for en gammel ford der passer til temaet

men men den er ikke færdig diskuteret endnu :)

Er du også bobbel fan??

0

Del dette indlæg

Jo jeg er helt syg med bobler

og det allerbedste er når de har sorte nummerplader - det er simpelthe lige prikken over i :cheerleader3:

Så jeg ville jo RIGTIG gerne køre i bobbel

- men min kæreste deler ikke helt min begejstring, så han argumentere godt for en gammel ford der passer til temaet

men men den er ikke færdig diskuteret endnu :)

Er du også bobbel fan??

Naaaajaareeeehhh... :)

Det er jeg egentligt ikke. Men Mark har to bobler og han var engang formand for en folkevognsklub. Han har også en tatovering af et VW-mærke, men den kan jeg ikke lide... :unsure:

Han har jo også en gammel Ford, men helt gammel er den ikke. Den er fra 49. Hans brøde har tilgengæld en Ford fra 32 og 33 hver :)

0

Del dette indlæg

puha det lyder godt nok lækkert!

Min mor sagde engang til mig at jeg enten skulle finde en computernørd eller en mekaniker,

for det var de poster vi manglede at få besat i familien :)

Jeg fandt mig så en semi- computernørd hvilket hun har været meget taknemlig for,

men jeg kan da godt være jeg skulle have fundet mig en håndværker med svaghed for biler i stedet for,

så kunne det være jeg ikke skulle kæmpe så meget for min bobbel :cheerleader3:

Det er da vist en rigtig bil-gal familie du er havnet i der,

men jeg kan lige se sådan en hyggelig sødansgtur i bilerne for mig - det er vist hygge :)

Men altså nu jeg har fat i en med bobbel forbindelser, så bliver jeg nød til lige at høre, er der noget med varmesystemet i sådan en?

Min far har i mange år påstået at der er noget med varmesystemet der gør at det kan være farligt

- man kan blive gasset eller noget, hvis det skulle gå i stykker

-men jeg har ham på det groveste mistænkt for, at det er få at tale mig væk fra boblerne :)

0

Del dette indlæg

puha det lyder godt nok lækkert!

Min mor sagde engang til mig at jeg enten skulle finde en computernørd eller en mekaniker,

for det var de poster vi manglede at få besat i familien :)

Jeg fandt mig så en semi- computernørd hvilket hun har været meget taknemlig for,

men jeg kan da godt være jeg skulle have fundet mig en håndværker med svaghed for biler i stedet for,

så kunne det være jeg ikke skulle kæmpe så meget for min bobbel :unsure:

Det er da vist en rigtig bil-gal familie du er havnet i der,

men jeg kan lige se sådan en hyggelig sødansgtur i bilerne for mig - det er vist hygge :)

Men altså nu jeg har fat i en med bobbel forbindelser, så bliver jeg nød til lige at høre, er der noget med varmesystemet i sådan en?

Min far har i mange år påstået at der er noget med varmesystemet der gør at det kan være farligt

- man kan blive gasset eller noget, hvis det skulle gå i stykker

-men jeg har ham på det groveste mistænkt for, at det er få at tale mig væk fra boblerne :cheerleader3:

Har lige spurgt Mark... Han siger, at han har hørt om det og at det i teorien godt kan lade sig gøre... Men han har aldrig hørt om, at det nogensinde skulle være fundet sted! :)

Jeg finder lige et par billeder af bilerne...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer